S-au pus cu toții pe Facebook pentru că erau scăpați de sub control. Gândiți-vă că au schimbat președinți la noi, poate că au făcut și un Brexit și așa mai departe.
Anii trecuți Facebook dominau tot. Erau atât de buni în a te profila încât reușeau să colecteze o grămadă de date. Am mai discutat p-aici, nu sunt singurii care fac asta, la fel și Google, la fel și TikTok încearcă lucruri noi inclusiv pe la noi. Poate că și Twitter vrea un pic din felia de publicitate că tot au devenit mai prezenți în România. E clar, lumea vrea să consume text, să relaționeze rapid, dar mizeriile și reach-ul pentru publicitari de pe Facebook l-au cam lăsat să moară.
Și Apple. Toată lumea țintește oamenii de acolo, se presupune că sunt oamenii cu mai mulți bani, mai deciși să cumpere. Eh, Apple le-a făcut mișcarea cu permisiunile de la noua versiune de IOS. Pur și simplu, i-au făcut praf, nu mai pot ajunge la utilizatorii de IOS.
Uite așa au rămas pe minus.
Deh, asta înseamnă business-urile de genul. Nu ai publicitate, vin băieții și te întreabă de sănătate: „boss, de ce n-am crescut anul ăsta?” Te mai lasă un pic apoi îți fac investitorii cu mâna.
De asta au întors un pic direcția antena3, în momentele în care brandurile mari au zis: ia stați, noi vă dăm bani, ce facem aici?! 🙂
Poti sa detaliezi chestia cu Antena3? Nu urmaresc postul dar eram curios in ce a costat „situatia”.
Am observat și activat și eu opțiunea asta deoarece m-am mutat recent pe iOS și mi se pare faina rău.
Totuși, parca nu-mi pare rău pentru Facebook ?
Era de așteptat. Probabil nici Meta nu o să mai prindă la public deși se face mare vâlvă în presă.