Auzeam eu cum microLED va fi viitorul, mai ales pentru gadgeturi mici, ceasuri, display-uri pe la mașină. Teoria zice că ar trebui să fie mai luminoase decât OLED-urile. Și OLED-ul a ajuns binișor ca luminozitate, dar cu un consum destul de mare de curent.
MicroLED-ul ar trebui să rezolve din probleme.
Mă uitam să intru și eu într-o asociație de promovare. De fapt, voiam să fiu la curent cu ce se întâmplă că poate mai iese de un articol.
Și a ieșit. Sau am plecat eu cu coada între picioare.
Ca să te bagi într-o astfel de asociație costă 2500 de dolari. Pe an. Sunt convins că au acces la conferințe tehnice din industrie, dar lasă. Așteptăm comunicatele de presă!
Nu e mai simplu așa?!
Pheno a zis
E si mai simpu si mai ieftin, adica gratis. Nu e intotdeauna un avantaj sa aflam primii informatii despre noutatile (ce vor aparea), mai ales cand acele noutati s-ar putea sa nu aduca imbunatatiri de performanta, fata de cele considerate deja invechite.
Ioan Mihai a zis
Îmi aduc aminte de un moment când lucram la o companie care importa diferite gadgeturile din China, undeva prin 2012 – 2013. Am fost la o conferință pe la ceva hotel de fițe prin București, invitat cumva din partea Playtech. M-am simțit ca la o liturghie de la Herbalife. Fiecare a pupat in fund pe cine a putut, au mâncat, au băut și au plecat acasă. Două persoane au scris pe blog despre evenimentul ăla. Eu și Dan Dragomir. În rest, doar niste bănuți cheltuiți
Marius Cucu a zis
Și o agenție a câștigat din organizare. Da, așa funcționează lucrurile.