Trebuie să încep să fiu și eu mai organizat. Până acum mă foloseam foarte bine de Google Calendar. Asta pentru că mă interesa cel mai mult de avioane, în rest, nu aveam ceva strict și nu îmi băteam capul atât de mult. Pe cele pe termen scurt le țineam minte sau le rostogoleam până cineva îmi zicea că are nevoie de mine.
Acum au mai intrat și niște variabile și aș vrea să bag un calendar. Dar până acum ce am pus din telefon nu s-a sincronizat cu calendarul din Windows.
Ori n-am bibilit eu, ori chiar nu se poate.
Aș vrea să văd ce soluții folosiți voi, poate aveți o variantă mai ok.
Eu folosesc caledarul gregorian, e ok…
E ăla din rapiță?
Exact?
Altfel, folosesc la comun cu nevasta unul de pe samsung..da tu am inteles ca n ai asa ceva..
D’ala am si eu, imi da de fiecare data scuza ca „am uitat”! :)))
Default in iOS, sincronizat si cu Google.
Android, scuze! 🙂
Pai da. 😀
Eu folosesc tot pe ala de la Google + Google Tasks, imi este destul de ok. Mai ales ca ma bazaie si ceasul 🙂
Ce ceas?
D’ala dastept.
Eu folosesc calendarul de pe telefon.