Văd că se dezvoltă tot mai mult latura aceasta a cumpărăturilor online: mâncare, băutură. Aș include chiar și zona fashion. V-am spus în alte articole că nu înțeleg cum pot unii să comande de pe internet haine, în loc să le pipăie, să vadă exact ce au nevoie. Cristina chiar a luat zilele trecute, de la avon/ oriflame o geantă ce părea finuță în poze.
Era de 2 ori mai mare decât ea în realitate. O puteam îmbrăca cu o geantă. 🙂
Cu mâncarea este un pic mai simplu atât timp cât este în termenul de valabilitate. Aș fi vrut să comand online, dacă nu erau limitele acelea la 300 de lei. Oricât aș vrea… nu reușesc să îmi iau mâncare de 300 de lei pentru următoarele zile. Nu fac depozit în casă cu Mega Image la o stradă de mine.
Am încercat să cumpăr produse de curățat pe la începuturi, atunci când nu erau 100% pregătiți curierii să transporte lichid. S-a spart un balsam și m-am târguit cu cei de la eMAG 2 luni să îmi recuperez banii.
Erau sub 20 de lei, dar am vrut să merg până la capăt, să văd cât de nesimțiti sunt.
Cu băuturile n-ar trebui să fie problemă. La raft le vezi ambalate, nu poți să deguști ca pe vinul pe care îl iei de la țărani, în PET-uri de 2 litri.
Sunt amuzat de faptul că, pe unele site-uri, avem mesaje de genul: Retur la bautura cumparata in exces.
Voi ați reușit să comandați băuturi și să nu le terminați? Să fiți nevoiți să le returnați?!
ex-silentio a zis
Aia cu returul e amuzantă… cum ar fi să facă și magazinele așa? Să mă duc cu o bere la PET, la 2,5, pe jumătate goală și să le zic: „nu mai pot bea și restul, e prea mult! Dați-mi jumătate de bani înapoi!” :))
Marius Cucu a zis
Ție îți ajunge jumătate de bere pe căldurile astea?! 😀
ice4you a zis
Cu cumparatul online de asa ceva … mi’se pare cel putin penibil cata vreme oricum berea aia o sa iti ajunga fiarta. 😀 In rest aia cu returul e ok daca ai o nunta/cumetrie/betie organizata …. ca nu ai cum sa stii cata se bea si cata nu …. si e cam naspa sa ramai cu 10 lazi de bere pe care sa nu ai unde le depozita. In rest mie unul nu mi-a ramas niciodata nimic in plus … tot timpul a fost pe minus. 😀
Bogdan Epureanu a zis
Am un magazin online la mine in oras care chiar isi face treaba… 50 de lei comanda minima, la comenzi de peste 150 de lei transportul e gratuit (in loc de 5 lei cat e la comenzile mai mici), si in plus preiau comenzile online sau telefonic la orice ora, iar livrarea e facuta in maxim doua ore, chiar daca e doua noaptea; preturi cam cu 10% mai mari decat la supermarket, cu 10% mai mici decat la magazinele de cartier.
Comand destul de des, in principiu saptamanal, si, in plus, ori de cate ori situatia o impune si nu am avut niciodata probleme; pe de alta parte insa, o fac pentru ca mi se pare foarte comun, de la magazine nationale, unde comanda mi-ar ajunge in cateva zile, nu intr-o ora, nu m-as vedea comandand.
Iar chestia cu returul consider ca se justifica in conditiile in care faci o comanda mare (petrecere, nunta, cumatrie, whatever) si nu stii exact cat se va consuma.
razvan a zis
cum a spus cineva mai sus. pentru un eveniment mare e util returul, altfel nu.
cum ar fi sa imi fie pofta de o bere ACUM si sa o beau diseara, dupa ce o mai tin si in frigider o vreme?
Malin a zis
Nu am putut sa inteleg si probabil ca n-o sa pot intelege deocamdata relevanta achizitiei de produse proaspete sau perisabile online. Restul de produse sunt OK de achizitionat, chiar si haine atat timp cat cei de la care cumperi sunt seriosi. Desigur exista o problema majora legata de tarifele de transport, insa cred ca pe parcurs se vor elimina astfel de tarife.
Aici e un hypermarket care lucreaza pe baza unui sistem destul de interesant. Site-ul lor are legatura directa la stocuri si preturi cu sistemul de case de marcat. Astfel poti comanda produsele pe care le vrei si comanda ta se scade automat din stocuri si se pregateste de catre un angajat. In parcarea au amenajate niste locuri speciale pentru achizitii online. Mergi acolo, te parchezi pe un loc dinala, scanezi codul de bare primit dupa comanda online si in cateva minute apare angajatul cu comanda ta. In cazul alimentelor si produselor proaspete poti refuza preluarea daca nu sunt de calitatea asteptata sau daca au termen de expirare scurt. Desigur, poti refuza orice produs si ti se returneaza banii sau se inlocuieste pe loc. Avantajul e ca poti face comanda online de la servici si in drumul spre casa treci doar si-ti ridici produsele.