Sau orice alt fintech. Dar mai prost!
Folosesc foarte mult aplicația BT Pay, practic, la mai orice plată. Bine, facturile le dau cu Pago de când sunt la Hidroelectrica, dar și ăla e tot un serviciu de-al lor sau în parteneriat cu ei(nu m-a interesat niciodată).
Eh, acum am schimbat SIM-ul de pe un telefon pe altul și automat am și reinstalat aplicația de plăți.
Când am pornit la drum cu BT Pay aveam nevoie doar de un SMS ca să pot să introduc datele bancare. Apoi au venit cu amprenta și a ușurat foarte mult munca. Pasul următor a fost să nu te lase să copiezi SMS-ul de confirmare și te obligau să folosești același dispozitiv. E card de familie, eu folosesc cardul virtual, ea pe cel fizic, toată lumea fericită.
Eh, acum am schimbat iar telefonul și a venit BT și a zis: băi, ce SMS-uri, ce confirmări, ce date actualizate online, știm că vrei să îți faci un selfie. Ce selfie, hai și o confirmare audio. Hai pune poză și cu noul buletin. Dar stai, stai că ai prea multă lumină lângă tine, deși ai un soi de flagship, nu vrei tu să vii la bancă cu buletinul să-ți actualizezi datele?
Hei, și așa nu aveam ce face mâine, uite cum trebuie să stau eu jumătate de oră acolo la voi ca să actualizez niște date bancare că deh am încercat de 3 ori să fac mizeria de selfie și confirmarea audio și m-au blocat pentru 24 de ore.
Ce te iubim BT-ule cu procedurile tale!
Daniel Bis a zis
Haleluia!
Oricum eu nu mai am BT, doar OTP si Revolut ca backup, am renuntat si la ING.
Regula de aur: 2 carduri cu bani pe ele la banci diferite ca sa nu ai surprize.
Marius Cucu a zis
Grosul e la BT. E funcțional, dar dacă vreau sa confirm o plată online, să fac ceva util cu viața mea ?, nu pot.
Aia e, oricum trebuiau închise și două conturi la ei. Rămâne BT ca pj și restul ING și Revolut.
Eduard a zis
La BT este aplicatia NeoBT pe care o folosesc des si merge bine. Incearca si asta.
Marius Cucu a zis
Aplicația e foarte bună pentru ce am nevoie eu, nu am probleme cu ea, doar cu procedurile de securitate.
Pe firma e 25 de lei NeoBT pe lună, prefer să dau un leu ? pe versiunea web și să am acces și la BT Pay.
Iolanda a zis
Ultima dată când am instalat BT Pay a fost la sfârșitul lui aprilie când am schimbat telefonul de nevoie…pe cel vechi l-am scăpat în budă și a stat vreo juma de oră acolo, așa că a fost pierdut pe vecie.
Nu am avut problema asta. În schimb, am avut-o cu You BRD, care la fel m-a atenționat că nu e poza focusată, că este umbrită dintr-o parte. Au înnebunit cu toții.
Am BRD, ING și BT. Chiar lăudam BT-ul. Ce i-o fi apucat?
Marius Cucu a zis
Eh, la schimbarea telefonului și reinstalarea BT o să ai noi verificări de securitate. Dacă spui că ești logată pe un telefon pierdut o să fie interesant, ei vor o singură instanță să ai, pe un telefon sau altul.
Nu știam că și BRD are așa ceva, bine nu mai am cont la ei din 2009.
Postolachi Dumitru a zis
Confirm parțial pățania ta, mai puțin etapa de blocare… când mi-am dat seama că și online e birocrație am revenit la vechiul telefon și cu un banal SMS mi s-a reactivat aplicația (pe vechiul telefon desigur)
Marius Cucu a zis
Eu, știind vechea procedură, am dezinstalat din vechiul telefon aplicația. Când am mutat SIM-ul mi-a dat block pentru 24 de ore pentru încercări repetate.
simona a zis
Cu bt visual help e mai urata treaba
Marius Cucu a zis
Nu am folosit deloc. E prima dată când aud de asta.
Dan a zis
Si eu folosesc Bt PAY, e utila aplicatia.
Marius Cucu a zis
Noroc cu BT că am mai găsit un cont de euro deschis. Pe praful ăsta sunt buni niște bani. Noroc că au o mizerie de curs valutar.
Racazov Milorad Gelu a zis
Eu nu înțeleg de ce îți trebuie selfy ca să-mi instaleze aplicația BTpay, selfy din fata și lateral, wtf, is arestat? , am doua conturi la voi ,aveți toate datele mele, ma indetificati cu buletinul care are cod numeric personal, Nr de tel, e-mail, acum va trebuie selfy???? Mâine închid conturile la banca Transilvania, îmi pare rău, deja este prea mult !!!
Daniel Bis a zis
In directia asta se merge la orice banca … mai devreme sau mai tarziu.
Eu nu am o problema cu aceste metode „revolutionare” de identificare, dar ma deranjeaza procedurile birocratice si greoaie.
Aproape in fiecare an ma streseaza cu actualizarea datelor desi le-am spus ca nu s-a schimbat nimic.
Am stat jumatate de ora in telefon ca sa confirm pas cu pas toate datele pe PJ care NU s-au schimbat.
E o totala idiotenie cu procedurile astea care nu isi au rostul decat sa oftice si sa piarda timpul tuturor.
Ei isi imagineaza ca cineva o sa le spuna ca face spalare de bani si ca nu este el beneficiarul real al veniturilor?! wtf
Marius Cucu a zis
BT a dat comunicat că se vor face automat actualizările de date. Acum sa vedem daca și pentru PJ. Au amintit de parteneriat cu evidenta populației așa că e posibil ca limitările sa fie din cauza statului roman.