În goana profitului se pun echipele de marketing care aleg să direcționeze bugete așa cum vor. Cu ei e greu, fără ei e și mai greu.
Un procent din vânzări, din ce în ce mai mare zic eu, este cel din marketing afiliat. Pentru magazinele cunoscute procentul e mic, dar și concurența mare, pentru magazinele mici proporția poate fi mai mare.
Aliexpress, acum ceva timp, au mutat la cookie pe sesiune. Practic, la noi ăștia pe conținut… n-aveai nicio șansă.
În fine, au făcut teste și-au revenit la 3 zile. Poate aud și cei de pe la noi și înțeleg că nu se face treaba cu o sesiune. Deși, sunt mai mult ca sigur că vom avea cookie pe sesiune de Black Friday.
E un sistem cu bonusuri pentru performanță. Am văzut că și la noi au apărut câțiva care dau bonusuri pentru cei care se implică. 🙂
Adrian a zis
Boierie și la noi.. ce vorbești. :))
Marius Cucu a zis
Ăi noștri copiază recurența amazon, nu și comisioanele sau faptul că ăia au coșul mult mai mare.