Ca aproape, în fiecare an, s-a făcut un fel de întâlnire cu afiliații, cu cei care au mai rămas.
Dacă în anii trecuți rețelele făceau asta, acum Dragoș pune pe hârtie întâlnirea. Ba chiar au fost câteva făcute și prin alte părți.
Acum treaba se întâmplă la Sinaia. Vor fi afiliați, oameni din rețele sau magazine.
Dacă aveți treabă cu fenomenul… ar trebui să ne vedem p-acolo.
Nu ma duc fratioare, ca asta din cate vad, va pune sa serviti cina in fiecare seara si la ce preturi sunt, imi e ca nu va alegeti nici cu cine stie ce ciubuc de pe la mese!
Pai ma, e la libera alegere. Nu sunt preturi impuse. Eu nici nu am luat cazare. Bine, e la 50 de km de mine, era un pic aiurea 🙂
Ce sa fie la libera alegere? Omul e hotarat ca serviti masa in fiecare seara la hotel si nimic altceva! Deci … in concluzie, frac ai? Cate farfurii duci pe o mana? Fa ceva exercitii pe acasa inainte sa te duci, eventual serveste’i pe ai tai seara pana te prinzi cum e cu servitul cinei ca sa faci treaba buna pe acolo! :))
Hahahaha
Vine si dulapul din deal, sa inteleg? Si’a bagat casele la profitshare? 😀
Hmm, trebuie să fiu deja afiliat? Mă interesează afilierea pentru blogul meu, poate aflu ceva chestii utile. Aș fi interesat să particip.
Azi a fost ultima zi. A fost articolul lui Dragoș pe grup de mai bine de o luna de zile sus. S-au dat câteva inside uri.
Așadar, ca o concluzie. Dacă în trecut erau mulți afiliați la început de drum acum au fost foarte puțini de genul, ce puțin sâmbătă când am ajuns eu.
Eu zic că am evoluat, piața s-a maturizat.
Pai si asta nu denota si faptul ca interesul a scazut pentru ca multi s’au prins ca nu tot ce zboara se mananca iar povestile alea cu frecatul mentosanului si facutul banilor pa net, sunt povesti?
Eu unul oricum nu am vazut si nu vad rostul sa particip la asemenea intalniri cand exista oricum suficiente informatii peste tot. Dar na, eu nu sunt fan hipsterisme. 😀
Nu, interesul n-a scăzut. Cifre nu găsești pe interneți. 🙂
Sau, mai degrabă, a rămas un nucleu de oameni care face, în principal, asta.
Pai si la ce m’ar ajuta cifrele altora?
In rest, da, a ramas nucleul ala iar asta poate ca e si bine, poate ca e si rau pentru ca cea ce poate fi perceput ca scadere de popularitate duce si la scaderea comisioanelor ce sunt directionate in alte zone de interes. Eu cam asta am vazut in ultimul an, amu na, perceptiile pot sa fie diferite.
Eu nici în trecut n-am văzut cu ochi bun faptul că se popularizează și că devine mainstream. E o chestie de nișă. Dacă nu rămâne nișă ai toate șansele să o aduci în zona de MLM. 🙂
Apropo, au fost și câțiva începători pe acolo. Cred că ei au primit imbold pentru chestiile de acolo.
Interesul lor e ca reclama sa ajunga la cat mai multa lume, nu ii intereseaza forma in care aceasta ajunge atata vreme cat e in masa. Cand genul asta de promovare ajunge sa se reduca doar la stadiul de nisa, de ce ar alege sa mai investeasca in sustinerea acestei nise cand aici nu discutam de sustinerea unor afaceri de nisa, ci in cea mai mare parte a lor unele generaliste al carui target principal nu sunt nisele de piata, ci piata in sine?!
Eh … deocamdata ce vad eu e ca fata de acum cativa ani, nivelul de munca e cel putin dublu pentru aceiasi bani daca faci parte din nisa asta, comisioanele si recurenta fiind din ce in ce mai scazute cam de toti retaileri de pe la noi care in mare parte sunt parte a aceluiasi cartel.
Ce s-a băut?
Ce s-a putut.