Ziceam aici că trenul Hyperion, trenul ăla cu care pășim și noi în lumea decentă(n-aș fi putut zice bună că suntem la ani lumină în spate) își va modifica ruta, adică va fi la mare și la va veni încă un tren spre munte.
Practic vor avea și ei 2 garnituri pentru a putea transporta în ambele locații oameni, fără a fi trenuri sezoniere.
Au apărut și câteva poze cu acest tren.
Reclama de pe el este foarte tare, probabil iar au făcut câteva parteneriate și vor să-și crească brandul.
Contrastul între trenurile de marfă de la noi și noul lor tren este super tare.
Din câte am citit se pot produce 4 astfel de trenuri pe an. Probabil că s-ar produce și mai multe dacă politicul al colabora cu firmele românești pentru a produce mai multe trenuri. Auzisem că s-au făcut împrumuturi destul de mari pentru a realiza garnitura asta și, prea curând, nu vor amortiza investiția. Pe lângă asta infrastructura se dezvoltă cu viteza melcului.
Costin a zis
Lasind marfarele la o parte dar si ambientul in care este garat aminteste de universul gogolian, ceva intre stepele calmuce si Kalahari.
Are ceva suprareal, parca-i un OZN picat in desertul Mehedintiului.
razvan a zis
nu e chiar asa din viitor nici trenul asta. ai fost cu el vreodata?
scaunele sunt la fel de incomode ca si alea din trenurile CFR, face la fel de mult ca si IR de la CFR, pe orice ruta, si costa cam cat e media intre CFR si Regiotrans.
eu am fost pe ruta Bucuresti Nord Brasov de cateva ori, si nu mi s-a parut super smecherie. sa nu mai zic ca are angajati aroganti si sistem de ticketing prost.
Marius Cucu a zis
Angajații cred că sunt singurii. Cel puțin eu i-am văzut pe aceiași mereu. Nu am avut probleme cu ei, chiar au fost drăguți de fiecare dată. Nici cu CFR-ul n-am avut mari probleme, dar acolo e tot poporul.
Sistemul de ticketing e idiot dacă n-ai rezervare. Și dacă ai… e aiurea să-l scoli pe om de pe loc.
Scaunele incomode sunt cele de pe laterale, celelalte mi s-au părut ok, dar spațiul cam mic între scaune.
Prețul s-a mai ridicat de când am fost eu ultima dată sau penultima. Nu mai știu exact. Dar, pe total, față de Regiotrans, eu îi prefer pe ei.
Primul articol l-am scris prin 2013 sau 2014 când am fost la Costinești de la Ploiești. Să mergi cu Softronic și apoi să te urci în trenul Constanța – Mangalia(cred) e ca și cum ai trece din Mercedes în Dacie.
razvan a zis
:))))) si de ce nu ai scris asta in articol tau elogios despre Hyperion?
Petrică a zis
Arata mai bine prima garnitura produsa(la bot si faruri).
Marius Cucu a zis
Dacă au loc pentru biciclete și e un pic mai aerisit… poa` să arate ca naiba pe exterior 🙂
Stefan a zis
”Contrastul între trenurile de marfă de la noi și noul lor tren este super tare.” Mi-ai luat vorba din gură. 🙂 Chiar și dacă le-ai pune lângă actualele trenuri de călători, eu sunt sigur că ar exista aceeași diferența de contrast, din toate punctele de vedere.