Hai că s-a întâmplat și asta: zbor anulat și reprogramat pentru a doua zi. Faza mai mișto este că noi deja am făcut check in și eram deja în aeroport. Senzație!
Era ciudat să te informezi în nebunia aceea, mai ales că era o coadă teribilă la biroul de Wizz Air pentru a afla informații de îmbarcare. Genial!
Actualizare: Până la urmă nu a fost nevoie de un alt check in, ci l-am folosit pe cel din ziua precedentă. Asta și pentru că nu am avut bagaj de cală, însă cei cu bagaj extra au avut nevoie să refacă check-ul pentru bagaje.
Probabil că toată procedura aceasta a fost pentru că a fost zbor amânat pentru a 2 a zi, nu complet anulat.
Totul s-a miscat super încet. Nu era nimeni de la Wizz cu care sa poți vorbi sau intermediari.
Mai mult, personalul aeroportului a afișat zborul de a doua zi de doua ori în același timp.
Zborul era afișat pe tabele la ora 13:05, dar și la 14:00 niciuna dintre ore fiind de fapt cea comunicata de Wizz Air.
Probabil acel zbor nu a fost niciodată reprogramat sau nu s-au găsit piloți sau însoțitori de zbor pentru el. Câțiva oameni vorbeau ca cel puțin pe Gatwick problema cu zborul de noapte Wizz air are vechime. Câțiva dintre ei se prezentaseră la aeroport cu 3 zile în urma și trecuseră printr-o situație asemănătoare având zborul amânat iar apoi complet anulat.
Notificările Wizz continuau sa vina pe email și mesaj telefonic deopotrivă, dar niciun mesaj nu spunea că zborul este sau va fi anulat, ci doar reprogramat. După prima seara s-au oferit cazări la hotelurile din apropierea aeroportului sau chiar din incinta acestuia.
S-au oferit, de asemenea, 4 vouchere de cumpărături de la magazine alimentare în valoare de 4 lire sterline fiecare.
Un total de 16 lire pe persoană.
Epopeea a continuat, nu am mai zburat nici a 2 a zi, ci la 4 zile distanță.
Adaugă un comentariu