Când vorbim despre low cost nu cred că trebuie să avem pretenții. Asta pentru că se întâmplă să fie overbooking, se întâmplă să fie întârzieri. Totuși, am zburat destul de mult în ultimii ani. Mai multe întârzieri am avut de la British Airlines sau Tarom decât de la cele low cost.
Asta pentru că nu își permit să aibă întârzieri. Eu unul, ca om mediu, nu am probleme cu locul în scaune, asta dacă voi zbura pentru maxim 3-4 ore. Mai mult de atât… încep să apară probleme cu spatele, dar asta pentru că sunt sedentar și că lucrez mult de la birou.
În rândurile următoare vreau să vorbim despre problemele pe care le întâmpinăm cu Wizz Air, în special la recuperarea banilor.
- Citește și: Cum iei bilete ieftine de avion?
- Citește și: Se pot schimba titularii biletului de avion?
- Citește și: Uite că se pot recupera banii de pe zboruri și de la Wizz Air + despăgubiri
- Citește și: Cele mai ieftine abonamente de telefonie în roaming: Vodafone, Digi, Telekom, Orange
Call center Wizz Air
Pentru că vorbim de low cost vorbim de costuri suplimentare pentru check in în aeroport, pentru taxe la Call Center și așa mai departe.
Așadar, recomandarea mea ar fi să sunați în Malta pentru Call Center.
Numărul de telefon este 0 900 310 020. În caz că se schimbă îl puteți verifica aici. Ideea este că veți evita să plătiți costul suplimentar de 1.20E pe minut de la noi.
Numărul de telefon pentru Wizz România este următorul: 031 229 4796.
Cum recuperez banii de la Wizz Air?
În general, nu se pot anula biletele. Sau dacă le anulezi ai șansa chiar să plătești mai mult. Da, știu, e o inepție, dar vorbim de low cost, de taxe foarte mari de aeroport.
Dacă vorbim de un avion anulat din cauze tehnice sau din cauza vremii este simplu. Veți recupera banii 100%. Iar dacă veți accepta să vi se returneze sub formă de credit veți avea opțiunea de a recupera 120%. Mai sunt și anumite despăgubiri de până la 600 de euro, dar când sunt întrunite mai multe condiții.
Situații punctuale de anulat biletele de avion sunt multe. Ca de exemplu, țineți minte războiul din Israel? S-a anulat foarte mult prin simplul fapt că asigurările nu despăgubesc în caz de probleme în zone cu situații de război. Asta înseamnă că avioanele nu se vor ridica de la sol pentru că nu au documentația corespunzătoare.
De cele mai multe ori strategia mea de cumpărare de bilete este aceasta. Merg mult cu low cost-uri, așa că fac căutări la agenții sau direct de pe site-ul lor, din aplicație. Mi se pare foarte util să faci asta din aplicație, asta pentru că poți să-i contactezi direct, exact cum se vede în poza de mai jos:
Dacă ați cumpărat biletele printr-o agenție va trebui să o contactați pe aceasta. Așadar, numerele de mai sus nu sunt valabile.
Agenții sunt chiar și:
Unde fac reclamații pentru zboruri întârziate?
Cel mai simplu este să apelezi la firme de genul ăsteia. Mai sunt și variante ceva mai complexe, să faceți voi reclamație direct aici.
Politica de bagaje la Wizz Air
Când oamenii abuzează de asta sigur că și companiile pun restricții. Dacă n-ar face asta oamenii și-ar lua-o în cap. Da, e urât să plătești 25 de euro pentru fiecare sens dacă depășești cu un KG, dar nu te pune nimeni să nu iei bagaj de cală, să adaugi în coș prioritate, dacă știi că ai nevoie de mai mult.
Eu călătoresc de fiecare dată cu un ghiozdan în spate când e vorba de low cost. Niciodată n-am avut probleme că avea 6KG în loc de 5KG, dar aveam grijă să încapă sub scaunul din față.
Cum fac check in-ul la Wizz Air?
Depinde foarte mult de pe ce platformă iau biletul. Dacă este din aplicația lor o fac din aplicație și verific dacă aeroportul mă primește cu check in direct de pe telefon.
În general, mai toate te primesc așa, însă unele mici te pot pune să ai scos la imprimantă.(din ce în ce mai rar în Uniunea Europeană)
Încercați să nu greșiți numele persoanelor, e mai important decât dacă ai greșit o zi de naștere sau ceva alte date personale.
Cei de la Wizz au venit cu ceva clarificări pentru anularea zborurilor. Iată aici câteva detalii suplimentare.
Dacă îmi mai vin în minte situații o să le completez. Oricum, voi sunteți liberi să povestiți mai jos, în comentarii, neclarități. Nici eu nu le știu pe toate, nici voi, dar din experiențe ajungem la un numitor comun.
Foarte, foarte greu. De multe ori anularea înseamnă pierderea banilor pe biletele de avion.
Din punctul meu de vedere, legea e clară. Nu ai de ce să dai 25% comision unui business ca ăsta. Nu fac nimic special, doar te ajută să completezi un formular pe care poți să-l completezi singur.
Puteți cere bani fie în contul Wizz Air, fie direct pe card. A 2 a variantă este un pic mai dificilă. Apropo, dacă veți cere banii înapoi pentru a beneficia de varianta cu 120% aveți grijă să fi plătit cu cash, nu cu banii din wallet. Veți avea surpriza să nu primiți bonusarea.
Locul ales de sistemul lor, aleatoriu, nu se plătește, în schimb, dacă vrei să stai lângă persoana iubită trebuie să alegi un loc cu bani.
sweetness a zis
Eu cred că lumea, daca ar respecta regulile, cu siguranță n-ar avea probleme cu Wizz Air inclusiv cu Gate Retail Wizz sau alte balarii de genul.
Alex a zis
Circul și eu mult cu Wizz Air si chiar n-am avut probleme.
Nicoleta Mustata a zis
Am luat bilete la Wizzair pt 3 persoane dus intors si din probleme de sanatate a trebuit sa anulez..mi’au oprit comisión 60 e persoana dus intors 360 de euro plus bagaje care luasem dus intors 120e in total mi’au oprit 480 euro..nu inteleg de ce opresc atat de multi bani..specific ca biletele le am anulat cu o luna inainte de zbor..asta inseamna furt
Marius Cucu a zis
Ați luat direct prin Wizz Air sau prin agenție?
aLe a zis
Folosesc si eu des Wizz-ul, cand prind vreo oferta, dar n-am avut situatii sa anulez
Sorin a zis
La situații de forță majoră, de genul Covid 19(coronavirus) ce e de făcut?
Marius Cucu a zis
Urmărești site-ul ăsta și vezi dacă mai poți zbura.
Epee Priso Alexandra Mioara a zis
Buna ziua,mi s-a anulat zborul pentru data de 6 noiembrie si am cerut sa mi se returneze banii in cont dar pana in ziua de azi nu am primit nimic,ce este de facut?Multumesc
Marius Cucu a zis
Eu am completat cererea pe site-ul lor și în câteva ore aveam banii în contul de wizz air(cel electronic). 120%. Dacă vrei să ceri în contul bancar trebuie să îi suni. Ai încercat să îi contactezi telefonic? Recomandarea mea ar fi să suni pe numărul de Malta, parcă acela era gratuit.
Silviu N. a zis
Marius, numarul de contact catre Malta Call Center trebuia pus in titlu cu bold. Multam de info!
Marius Cucu a zis
Îl adaug imediat la întrebări frecvente. Mulțumesc de feedback. 🙂
Emanuel a zis
Ceau,
Mie mi-a fost anulat zborul pentru data de 5 Feb pt Barcelona, am primit e-mail cu anularea cursei, si mi-a dat optiunea aceea cu 120% dar am facut o cerere pt conversie din contul wizz in contul bancar. Are cineva idee cat ar trebuii sa astept sa intre banii in contul bancar? Multumesc mult
Marius Cucu a zis
Înainte dura până la 2 săptămâni, acum de când cu pandemia… nu mai ai nicio siguranță. Eu, de când cu pandemia, am bifat mereu creditul…
Emanuel a zis
Cunosti cumva o adresa de e-mail de a lor?
Marius Cucu a zis
În afara datelor din zona de contact de pe site-ul lor, nu.
Constanta a zis
Nu e o companie de incredere . Eu am luat bilet de avion pentru o anumita data si ora , pentru Ca’ trebuia sa rezolv o problema , mi_au amanat zborul cu 5 h , am cerut banii inapoi pe bilet , deoarece plecarea cu 5 h mai tarziu nu ma mai interesa ,mi_au spus Ca’ voi reavea banii in 5 zile lucratoare , Dar Nici dupa aproape o luna , nu am vazut nimic . Si apoi e aproape imposibil sa poti vorbi cu un operator in limba romana . Nu voi mai zbura niciodata cu aceasta companie
Constanta a zis
Cred Ca’ niciodata. Si eu astept banii inapoi de aproape o luna , si , desi mi_au zis Ca’va dura doar 5 zile lucratoare, nu am vazut nimic . Nu e o firma serioasa
Simona Rusu a zis
Îmi puteți spune va rog cum ați făcut cererea pentru conversie?? Eu nu știu de unde
ifrim iulian a zis
buna ziua! am ajuns la aeropor cu 2 ore inainte de zbor iar la casa mi a cerut o declaratie de pe un saite dat de doamna. ne avand un telefon performant nu am putut rezolva declaratia si avionul a plecat, cum pot sa/i recuperez banii,
cu cine sa i au legatura?
Marius Cucu a zis
Păi acea declarație nu ați putut să o faceți fizic?
Aura a zis
Buna ziua eu am avut o rezervare pe data de 10 Iulie si cum sa dat legea pentru a prezenta un test pcr la îmbarcare nu am avut unde sa il fac si nu mia rămas decât sa anulez zborul întrebare e Iți mai da bani inapoi
Marius Cucu a zis
Nu. De la 1 iulie e prezent certificatul Covid. Cel care te anunță că ai trecut prin boală, te-ai vaccinat sau testat. Dacă nu-l ai, nu interesează pe nimeni să se returneze banii. Citiți termenii și condițiile. 🙂
Mircea Stefan a zis
Bună tuturor,cum pot sa restitui banii în cazul în care am anulat biletul procurat online de la wizzair,care este metoda,va mulțumesc anticipat!!
Marius a zis
Poți suna la ei. Eu am anulat aseară un bilet pentru că mi-au modificat orele, inclusiv ziua și mi-a apărut ditamai mesajul în platforma de la Wizz de anulare. În câteva minute deja aveam creditul acolo.
Serbanica silviu a zis
Buna ziua
Acum 1 an am luat bilete pentru mama si tatal meu
Bineinteles am pltit cu cardul mamei , intre timp a aparut covid19, zborul a fost amanat si pana la urma am solicitat bani inapoi in cotul wizz
Toate bune pana aici, bani erau in contul uizz 1600 lei , dupa am facut solicitare sa-mi retrag bani din contul wizz , A fost aprobata, mi-au cerut detaliile bancare si nu am mai primit banii , verific periodic contul si nimic ! Ce este de facut ? Am dovezi si extrs de cont si tot ce trebuie! Va multumesc
Marius Cucu a zis
Dă-le mail și întreabă-i de bani și așteaptă câteva zile, apoi dacă nu răspund nimic fă o reclamație online la ANPC să te ajute cu recuperarea banilor.
Întârzie ca să te facă să ții banii în cont. Eu aleg varianta cu 120% că mi-e mai simplu… și mai puțină bătaie de cap.
Dan D a zis
Buna ziua!
Wizz Air anul trecut a schimbat ziua sau ora zborului la care aveam bilet. Nu am acceptat noua zi sau ora (nu mai tin minte exact) si am solicitat sa imi returneze 120% din valoare in contul Wizz Air. Acum m-am uitat de curiozitate in cont…sa vad la ce data imi expira acei bani (eu stiu ca undeva in iunie 2022) si supriza. Imi apare suma dar nu imi mai apare data pana la care sunt valabili…si am observat ca nu prea mai pot sa cer banii fizic (chiar daca pierd acel 20%). Singura varianta…e sa suni la ei. Teoretic…ca practic link-ul te duce intr-o adresa cu 4 centre…care nici macar nu au un numar de telefon. Se specifica mai nou…ca serviciul online de returnare a banilor…nu mai este disponibil ?
Marius Cucu a zis
Încearcă să suni la call center. Eu am ceva credit in cont, pare că totul e ok. Zbor anulat in octombrie ?…
DanD a zis
Ai idee care sunt costurile daca suni la Call Center?
Marius Cucu a zis
Folosește numărul de Malta și ar trebui sa fie gratuit.
Flori a zis
Buna ziua! Mi s a anulat si mie un zbor catre roma..am optat sa mi se transfere banii in cont..cam dupa o saptamana in cont mi au virat doar 72 de lei in conditiile in care biletele au fost 630. Stie cineva daca imi vor vira si restul banilor ii vireaza cumva separat?
Marius Cucu a zis
Nu au cum să returneze doar parțial. Ori s-a produs o eroare cu suma de retur, ori cumva v-au reținut o sumă. Pe mail au precizat ceva?
Laura B a zis
Salutare! Urmeaza sa zburam cu WizzAir pe 26.12 (bilete luate direct de pe siteul lor), insa din cauza pandemiei nu suntem f siguri daca mai vrem sa mergem…m-am uitat peste politica de anulare si cer 86eur de pers…mai mult decat au costat biletele..nu stiu daca solutia e sa incerc sa anulez pe siteul lor sau sa nu ne prezentam pur si simplu (cu asumarea faptului ca pierdem toti banii). Aveti vreun sfat? Multumesc!
Marius Cucu a zis
Nu vă prezentați, nu are sens să anulați.
Mara a zis
Am luat bilete pentru Spania în decembrie 2019 pentru 2020. În 2020 cu pandemia, s-au anulat zboruri multe, am optat pentru bani în cont Wizz Air. Cred că mare greșeală. În 2021 am avut rezervare pentru Polonia de 2 ori, anulate de companie, la fel și o rezervare pt Spania. Acum am făcut o nouă rezervare pentru Polonia, pentru 2022 plătind cu banii din contul Wizz Air. În două zile s-a anulat zborul! Deja m-am săturat, mi-aș dori banii pentru că nu eu am anulat zborurile. Îmi doresc să folosesc altă companie dar …. W.A. nu-mi dă banii, nici măcar 90% pentru că am optat pentru contul lor. E furt!!!! Cu atât mai mult cu cât prețurile cresc și dacă rezerv iar și se anulează, voi depune și mai mulți bani care vor fi blocați în contul lor. Nu știu dacă voi mai vedea cei aproape 500€.
Marius Cucu a zis
Și eu am in jur de 200e la ei in cont. Eu am mai reușit să zbor până în toamnă cu ei. Acum cu noua tulpină iar au luat-o lucrurile razna. ?
Chites Anamaria a zis
Buna seara ! Am și eu un zbor anulat din decembrie 2021 si nu zic nimic de banii pe bilete?Oare nu stiu eu cum sa procedez?Am completat formularul de plangeri bifând compensatie si am cerut banii de zbor.Mrntionez ca de la ei nu am primit absolut nicio varianta.Multumesc !
Bogdan a zis
Bună ziua!Am plătit biletul de avion prin transfer bancar direct din aplicația Wizzer având cont făcut.. și nu am primit nici un fel de răspuns îmi zice că biletul încă îmi este rezervat și eu am plătit deja! Cine poate să mă ajute să îmi recuperez banii sau măcar sa pot avea biletul de zbor pe data de 25feb 2022.. Mulțumesc!
Vatavu a zis
Ce va spun cei de wizzair?
Diaconu Ionela a zis
Buna ziua! Va rog frumos daca aveti amabilitateatea sa imi spuneti si mie cum ati rezolvat problema cu cei de la Wizzair. Sunt in aceeasi situatie ca a dvs. Multumesc!
Silvia Vatavu a zis
Stimate domn,
Întâmplător am dat peste blogul dvs.
Vin în fata dvs cu o problema în care sper sa îmi dați un sfat, un sfat bun, va rog caci nu mai știu cui și cum sa ma adresez.
Numele meu este VATAVU MARIA SILVIA și sunt din Tg Ocna jud Bacau
In data de 03 februarie, am rezervat bilete de avion prin Wizzair bilete București Copenhaga și retur, cu opțiunea de achitare prin transfer bancar. A doua zi, in 04 februarie am achitat la banca Otp Focsani direct în contul Otp Wizzair suma de 1494 lei, folosind codul de rezervare menționat.
De pe 04 februarie pana azi 03 martie, cei de la Wizzair nu au putut identifica plata.
Cei de la Otp spun ca banutii au fost depusi si livrati în acel moment dar cei de wizzair spun ca nu au ajuns.
Nu stiu cum si cui sa ma adresez. Sunt disperata.
Am mai rezervat bilete wizzar și achitat prin transfer bancar otp și în maxim 2 zile primeam confirmarea și factura.
Va rog dacă puteți ajutati ma cu un sfat, cu un nr de telefon. Va mulțumesc
Marius Cucu a zis
Extrem de ciudat. Undeva s-a produs o încurcătură, poate chiar operatorul de la ghișeu să fi făcut vreo eroare. Folosiți telefoanele de la contact. Dacă sunați la numărul de Malta (0036 212 111 809)ar trebui să nu vă suprataxeze.
Ca recomandare, pe viitor, încercați să plătiți direct din aplicație, nu prin OP. Plata se confirmă instant.
Vatavu a zis
Va dați seama am chitanta cu tot cu cod corect si confirmarea otp ca plata a fost efectuata su banii au ajuns direct în cont. Ma zbat în zadar sunt disperata. Pe 23 aprilie am zborul. Sa fi făcut prin on line și achitat de pe card fără chitanțe fizice și confirmare bancara.
Maria Gabriela a zis
Buna ziua,
Aceeași problema o pățesc și eu.
Am achiziționat 2 zboruri din aplicație, iar când sa plătesc nu ma lasă sa plătesc cu cardul, iar singura varianta era doar transfer bancar, am bifat și așa am și făcut.
Zborurile au fost plătite din același cont in aceeași zi, 2 tranzacții diferite, urmând toate Instrucțiunile pentru realizarea transferului.
Prin urmare, a trecut timp iar biletele nu au fost confirmate, am făcut niște sesizări la ei, un bilet a fost confirmat, iar altul nu.
Încă astept confirmarea lui, parca ma lupt cu morile de vânt, sun la ei, imi spun ca banii nu sunt depistați, eu având toate dovezile de plata, iar banii nu mai sunt in contul meu. Fac sesizari la ei pe site, iar din păcate niciun răspuns nu primesc, am mers și la aeroport, cei de acolo nu știu nimic și ca nu pot ei rezolva…
Ce pot eu face, sau unde ma pot adresa sa aflu mai multe detalii.
De o luna și ceva de zile tot încerc sa aflu iar nimeni nu ma poate ajuta, iar peste vreo 2 săptămâni eu am zborul, iar acesta nu este confirmat.
Dacă ma puteți ajuta cu un răspuns:)
Mulțumesc!
Marc Ovidiu a zis
La fel am patit si eu, am platit prin Otp im martie, si nu am primit nici un mail de confirmare, iar cand am sunat au spus ca rezervarea este anulata din cauza ca nu s-a inregistrat plata din cauza banci, fapt infirmat de acestia, dupa care m-au intrebat unde sa vireze banii. Deci bani se afla in contul lor. Avand neaparat nevoie de rezervare, am mai achitat inca o rezervare, fara sa primesc banii inca de la prima. A doua zi mail de schimbare a orei de zbor. Incerc online sa accept schimbarea, nu am reusit asa ca sun din nou la call center, care imi accepta confirmarea verbal. Am asteptat cateva zile, timp in care nu am primit niciun mail si sun din nou ca sa afla ca si aceasta rezervare a fost anulata, zic ei ca nu a fost inregistrata plata desi eram cu chitanta in mana si ma intreaba unde sa ramburseze banii si imi mai zice ca rezervarea era anulata deja cand mi-au luat acceptul verbal. E o firma de toata jena, am hotarat sa renunt la plecare si ii voi actiona pe yoate caile legale pe care le gasesc si voi face cunoscuta lipsa lor crasa de seriozitate.
Cristina a zis
Buna seara, am anulat un zbor p 3 martie Cluj-Zaragoza,pentru ca vroiam sa fie pe numele matusii mele, dar cum era contul meu,prin nustiu ce eroare s-a cumparat biletul pe numele meu.Am sunat la ei,mi-au zis ca pt anulare imi ia 86€,si restul mi-i returneaza in 10 zile.Astazi 6 martie am vazut ca mi-au bagat banii in credite wizz,pe mine nu ma intereseaza in credite, pt ca doresc banii sa-i returnez matusii.
Am dat sa completez foaia pt rambursare,si imi pune ca rezerva nu este compatibila cu returnarea banilor.
Va multumesc!
Marius Cucu a zis
Taxa aceea este la orice low cost. Data viitoare încercați să instalați aplicația wizz pe telefonul persoanei pentru a avea acces la bilet mai ușor.
Când cereți banii înapoi aveți opțiune în credit wizz 120% contravaloarea sau cash. Probabil ați bifat prima variantă.
musat ilie a zis
buna ziua. interesant articolul, dar nu e chiar asa… concret am avut o intarziere de peste 3 ore la un zbor wizz. am completat cereri peste cereri si plangeri si mereu raspunsul lor a fost o minuciuna. ba ca nu a fost 3 ore intarzierea, ba ca motivul intarzierii a fost unul acoperit de lege sa nu ma despagubeasca etc etc. timp de 2 ani cred… pana am apelat la o firma specializata pe asa ceva. si dupa 2 saptamani am primit banii. evident ca nu m-a bucurat sa platesc comisionul urias ptr asta. dar ce altceva puteam sa fac daca de fiecare data la mail imi raspundeau cu minciuni??? inclusiv le-am trimis raspunsul oficial al aeroportului unde spuneau exact intarzierea si motivul…
daca ii dadeam eu in judecata in nume propriu cat ma costa?
din pacate nu exista o entitate, organizatie care sa ii stranga cu usa cand fac asa ceva si sa le friga si o amenda pentru asa ceva. am facut si o adresa catre anpc cu treaba asta furios fiind pe minuciunile lor oficiale si nici un raspuns.
Marius Cucu a zis
Poți face și tu reclamația în nume personal, am pus link și în articol și uite-l aici. Practic, același lucru fac și firmele astea, doar că intermediază.
musat ilie a zis
tu ai inteles ca am facut eu in nume propriu si nu am primit nici un raspuns si nici un rezultat? am facut cred ca 5 plangeri catre wizzair. una catre aeroport care au raspuns ca nu e competenta lor si mi-au dat toate datele legate de zbor intarziere si motiv. am facut catre protectia consumatorului care nu a raspuns si catre europa.eu care a zis ca e de competenta anpc. si cand aproape s-au facut 3 ani de cautat raspunsuri fara nici un rezultat am apelat la o firma care mi-a trimis banii in 2 saptamani poate si mai putin…
Vatavu a zis
Am rezervat la wizzair cu plata prin transfer bancar si am achitat in data de 04 februarie 2022 de otp direct in cont otp wizzair Romania.Nici pana în ziua de astăzi nu mi s a confirmat plata și nu mi au trimis factura. Zborul este în 23 aprilie. Codul și contul sunt foarte corecte. Cei de la otp spun ca banii sunt în contul Wizzair. Cei de Wizzair spun ca nu au identificat plata. A mai pățit cineva asa? Cum a procedat? Va rog sa ma ajutați. Vatavu Maria Silvia Tel 0754016808 email [email protected]
Vatavu a zis
Nici până în ziua de astăzi nu mi s a confirmat plata. Cei de la otp spun ca banii figurează în cont. Cei de la wizzair spun ca nu identifica plata. E foarte ciudat. În trecut am mai procedat prin plata directa in cont otp și nu au fost probleme.
Diaconu Ionela a zis
Buna seara!
Am achiziționat un bilet la wizzair cu plata prin transfer bancar la ghișeul băncii OTP. Au trecut 5 zile de la plata și cei de la Wizzair nu identifica plata. Angajații OTP spun ca banii sunt in contul celor de la Wizzair. Datele sunt corecte , codul rezervării și contul. Am făcut reclamații și la OTP și la Wizzair și ma plimba de colo colo. Va rog sa ma ajutați. Multumesc!
Alex a zis
Aceeasi problema , cu plata prin transfer bancar. Sunt niste tepari !
Marius Cucu a zis
Între timp, am auzit de foarte multe probleme la plata cu transferul bancar. Nu inteleg de ce lumea alege varianta asta, dar dacă tot sunt situațiile acestea ar fi mai bine să evitați transferul și să plătiți direct cu procesatorii de plăți clasici, de pe site-ul lor.
Otniel a zis
Am achiziționat mai multe bilete, cursa a fost anulată iar banii nu mi-au fost restituiți.
Am făcut cererea, mi s-a transmis ca in 30 de zile da încă nimic.. unde este oare problema?
Marius Cucu a zis
Bănuiesc că pe card, nu? Aseară am făcut rambursare în wallet și mi-au dat instant banii.
mirela a zis
Am cumparat bilete acum o luna pentru iunie dar am primit deja doua mesaje privind modificarea curselor (am acceptat noile ore de zbor)cu precizarea ca sa ma prezint cu 3 ore inainte in aeroport pentru acordarea unui loc,,,daca este diusponibil”.Asta ce insemna ? Pot avea surpriza sa nu mai am loc?Am achizitionat biletele fara optiunea de a alege locul , cu chek-in automat.
Marius Cucu a zis
Da, e posibil la orice companie sa nu mai fie loc. Overbooking. Dacă e așa o să primiti o compensație și un loc nou la viitorul zbor.
Gabriela M a zis
Buna ziua
Am cumparat bilete cu putin timp inainte de pandemie. A venit pandemia, s-au anulat zborurile si mi-au returnat banii platiti cu cardul bancar in contul wizz, spunandu-mi ca va fi valabil nelimitat contul, dar dupa doi ani a expirat. Ce pot face? Este vorba de peste 3000 mii de lei in contul wizz. Multumesc
Marius Cucu a zis
Creditul e valabil doar 2 ani de zile, din păcate. Cel puțin, eu așa am avut din perioada pandemiei.
Doru a zis
Am facut o plata cu ordin de plata pentru rezervarea a 3 bilete tur-retur la Wizz Datorita bancii , banii au ajuns tarziu in contul Wizz si rezervarea a fost anulata – normal. Am facut o solicitare de rambursare si am primit un mail prin care imi solicitau conturi si informatii despre rezervare. Am trimis datele , dar dupa un timp mi-au trimis mesaj ca datorita intarzierii , cazul meu se inchide. Deci am pierdut 2300 lei ?
Marius Cucu a zis
Nu există așa ceva. Cu toate datele du-te la ANPC și se va rezolva. Data viitoare încearcă fără ordin de plată, cu procesatorii de plăți din online.