Si în articolul trecut spuneam de RDS, acesta tot despre ei este vorba. Sper sa nu mai urmeze și altele, adică totul sa meargă bine si frumos.
Am reușit sa mai fac 2 abonamente la telefonia mobila, adică in momentul de fata am 3 abonamente optim, 1 nelimitat 2 de 2 euro si un complet de 2 euro+ un telefon cu butoane primit gratuit.
Nu am vrut sa plătesc diferența pentru un Allview sau alta marca de telefon pentru ca ai mei nu se pricep, ei doar suna.
Am reușit sa fac si upgrade la internet. Nu mă interesează prea mult viteza de download, mi-ar fi fost util un pachet cu viteza de upload mai mare, cea de download e mai mult decât suficienta.
Problema rămâne birocrația si pașii care trebuie urmați pentru orice solicitare la ei. Se vede ca este organizare românească.
Pentru a face 2 contracte si un upgrade pentru Fiberlink 1, mi-a luat nici mai mult nici mai puțin de 40 de minute.
Am semnat vreo 30 de foi digital, am scris declaratii pe proprie raspundere, am asteptat ca imprimanta sa isi revina.
Data trecuta am fost la sediul central, azi am fost la cel din zona mea. Au deschis la 9 dimineața, eu am fost la 9 si 15. Erau deja 6,7 oameni in fata mea veniti de pe la 8 si ceva, cu o ora inainte sa se deschidă.
In cele ~40 de minute pe care le-am petrecut cu fata de la consultanta, am intrebat-o de roamingul de date si mi-a spus ca nu are nimic oficial, doar informari din online, din presa.
Mi-a spus ca nebunia a inceput odata cu promovarea agresiva pe TV a ofertei cu abonamentul nelimitat la 5 euro. Totodata sunt foarte multi care nu sunt informați. La coada erau multe persoane care doreau sa schimbe decodorul HD cu un card CI si asa mai departe.
Multi habar nu aveau ce mufe au in spate la televizor, iar consultanții încercau sa ghicească dacă au HDMI, daca au SCART sau slot CI.
Telefoane, asa cum v-am zis si in articolul precedent aveau pe stoc, nu erau toate din oferta, dar pe mine m-au interesat cele cu butoane.
Tableta si-a luat cel din fata mea, stiu ca aveau Galaxy Tab si Allview.
Mi-a placut fraza „nu pot sa il desfac decât dupa ce il comanzi!”. N-am mai zis nimic, nu depindeam de produs, eu sper sa se obișnuiască cu el.
Așadar, oficial am terminat-o cu Vodafone. După 12 ani de zile nu mai am niciun serviciu de la ei, iar presimt ca, in curând, si cumnatul meu o sa facă trecerea. Cu sediul de la RDS pentru minim 2 ani de zile n-o sa mai am de-a face cu ei… Plățile le voi face de pe telefon…
Zambesc a zis
Poate din cauza faptului ca tanti era blonda ai stat 40 de minute :)..e mai bine asa, daca era un barbos chel la ghiseu 40 de minute ar fi parut 4 ore.
Marius Cucu a zis
La sediul central era o aiurita atunci cand am schimbat beneficiarul, dar n-am avut incotro. Orice modificare vroiam sa fac, trebuia sa o bag pe maica-mea la inaintare… iar ea chiar n-are nicio treaba cu tehnologia noua.
Sa zicem ca datorita ei, nu din cauza ei :P…
Andrei Teodorescu a zis
se misca in slow motion aia de la sediul central. 5 minute ii ia numai sa puna o stampila.
Claudiu Nicorici a zis
E bine ca te-ai hotarat pana la urma. Sa ne spui cum merge reteaua si daca apar probleme.
Marius Cucu a zis
In articolele precedente mi-am spus parerea despre ei. Momentan e bine, dar nu stiu pentru cat timp. Am avut 2 abonamente la ei, acum am mai facut 2 pentru toti cei din familie…
Sorin a zis
Noroc cu blondele !
Noroc bun !!!
Flavy a zis
Salut, ai idee daca telefoanele de la ei luate in rate sunt codate?
Marius Cucu a zis
Nu sunt codate. Nici macar cele in custodie, din cate stiu eu. O sa incerc diseara sa vad daca merge SIM-ul in telefonul de la ei si iti dau raspuns 100%.
Teodora a zis
Buna ! Ai incercat sa vezi daca functioneaa si alt sim ?
Marius Cucu a zis
Nu știu să îți răspund. Acum am trecut pe DIGI complet, nu mai am SIM-uri de la alți operatori. E un articol scris în 2014. totuși… a trecut un pic 🙂
ice4you a zis
Functioneaza, firmware’ul e stoc.