Cred că e al 3 lea articol despre ambalaje, de pe blog. Aproape mereu am scăpat de ambalaj imediat după ce am hotărât că produsul ăla rămâne, nu îi dau retur.
Cred că știți deja că, dacă vreți să dați retur, trebuie să aveți ambalajul intact, altfel vă refuză produsul sau vă opresc din bani. Eu am pățit chiar să încerce să îmi oprească din bani pentru o igienizare. Era aspirator robot, oare se așteptau să nu fie praf înăuntru?!
De multe ori, când mă aștept că voi returna produsul încerc să nu îi rup nici măcar ambalajele, poate că ajung să le dea ca noi sau să scadă mult din preț.
În fine, zilele trecute ambalam un televizor primit în teste. OLED, subțire. La mine, sub pat stau numai cutii de la produsele pe care le primesc în teste și le țin mai mult de o lună de zile. Un fel de depozit ascuns.
Dar să zicem că nu faci asta în mod activ, așa cum o fac eu și te hotărăști să cumperi un televizor OLED. La un an îl vinzi sau… te muți în alt loc. Cum poți să îl muți dacă nu ai cutia originală?!
Cred că e cea mai mare provocare să faci asta cu gadgeturile mari și grele.
Discuția cred că se poate extinde și la revânzare. Dacă știi că vei vinde, la un moment dat, un produs, poate chiar un obiectiv foto, nu cred că e cazul să arunci cutia.
ice4you a zis
Pai toate gandurile astea ale tale merg inspre recuperarea banilor pe un produs. Eu unul cand imi cumpar un produs, il cumpar cu gandul sa il folosesc si sa trag de el si nu il cumpar cu gandul de a returna/vinde ca in felul asta niciodata nu te bucuri de nimic, ci esti mereu cu grija banilor si a cutiilor. Legat de cum transporti televizorul ala de exemplu in caz de nevoie, variante sunt destule de a il proteja, desi, pe de alta parte … cine dracu te pune sa iti cumperi asa ceva, respectiv „gadgeturile mari și grele” daca tu esti migrator cu cortul? :))
Mălin a zis
Doar la rumâni mai e treaba asta. Prin vest poți să-l returnezi și fără ambalaj atât timp cât e intact și ai factura sau bonul…
Marius Cucu a zis
Aici era strict o chestie practică. Cum trimiți un astfel de colet înapoi? Am văzut că în Barcelona z Tarragona și toate cele sunt cu pixul, dar totuși. ? Mi-e că nu e chiar evoluție.
ice4you a zis
@Malin: n’ai inteles! Poti si aici la fel, atata ca Cucu nu vrea sa aiba nici o pierdere care ar putea surveni in urma problemelor ce pot aparea la retur, a dat si un exemplu! :)))
Marius Cucu a zis
Ice, n-aș vrea să zic câți au spart televizoare OLED cu tot cu cutie.
ice4you a zis
Aia e fix problema curierului, nu a mea din momentul in care eu l’am predat intact si de fiecare data, inainte sa il predau, ii fac poze si ma asigur ca baiatul care l’a preluat stie asta ca la nevoie sa il pot contacta pentru confirmare!:) Faceam lucrul asta inca de cand au aparut monitoarele LCD si s’au popularizat laptopurile.. 🙂
Marius Cucu a zis
Daca vrei sa ai o șansă la recuperare trimiți cu asigurare. Dar tot știu băieți care au ratat decolarea. Nici nu au apucat să îl mai vadă curierul. ?
ice4you a zis
GHINION, cum ar zice un contemporan in viata! 😀