Emag, acum ceva timp, înlocuia produse mici fără să întrebe. Mouse stricat, înlocuit imediat. De atunci, nu prea am mai avut probleme cu garanția așa că nu știu ce se mai întâmplă(dacă cer dovezi sau fac anchetă). Ori am eu noroc de produse, ori le manevrez bine, ori… nu se strică.
Eh, mi-am luat lumină nouă și are probleme. Am luat-o de pe amazon că doar ei vând și alibaba. V-am zis deja dezavantajele luminii. Calitatea sursei de lumină este ok, nuanțele sunt foarte bune, dar sunt ceva probleme cu ea. Acum o să văd dacă întreg lotul este praf sau nu.
Deschid dispută la amazon, vorbesc direct cu vendorul. Știți, am o lumină cu probleme, face flicker, iar sistemul de prindere e cam nașpa, adică nu funcționează. Sigur, acolo am improvizat eu, dar să îmi pocnească lumina din când în când nu prea ai ce rezolva.
În timp ce am deschis reclamație direct la seller o nouă lumină a plecat la mine. Nu au cerut poze cu cea veche, nu au cerut retur, pur și simplu au zis că trimit una nouă în o săptămână. Cea veche a ajuns de luni până vineri, practic 5 zile, cu Fan Curier.
Tare curios sunt să văd ce se întâmplă mai departe.
În România încă suntem la nivel de bananieri. Am comandat fix înainte de Rusalii un aparat foto. Marele Sony A7IV de la F64. Am urmărit prețul și a apărut un resigilat la ~13200. Făcut comandă, băgat detaliile de pe card, făcut plata, confirmat în BT, dar încă nu se luaseră banii de pe card. Verificasem atunci, am verificat și marți când credeam că nu sunt Rusaliile și probabil că se va procesa comanda. Ce să vezi, comandă anulată. C-o fi fost problemă la procesator, că a fost la ei, habar n-am. Era o diferență de 800 de lei față de cât dădeam de pe infin și mă bucurasem la o garanție de încă 2 ani de zile. Aia e, dăm banii la alții, dacă ai noștri nu îi vor.
Iulian a zis
Păi și la Amazon nu trece prin control vamal? Cu Ebay a trebuit să merg la poșta vamală la 30 Km distanță și să aștept la rând cu numărul facturii pentru a-mi verifica coletul.
Marius Cucu a zis
Coletele vin din depozit din Europa. Parca Slovacia
Iolanda a zis
Eu am avut probleme cu un Fitbit Versa și tot așa i-am contactat prin fitbit.com. Într-o săptămână am primit un alt ceas, eu cred că nou, pentru că nu are niciun semn pe el. Nu mi-au cerut să-l trimit pe cel vechi. Mi-au dat să aleg între același model gratis sau 50% reducere la un model dintr-o listă.
Marius Cucu a zis
Foarte tare!
Liliana Musteata a zis
Am returnat un robot de bucătărie pe amazon.com, urma să mi se achite contravaloarea produsului și transportul, dar asta nu s- a mai întâmplat. Ce pot sa fac in cazul acesta? In primul rand pe site nu apare nicio adresa de email la care sa le scriu problema.
Marius Cucu a zis
Luați legătura cu ei pe chat-ul Amazon și se va rezolva problema.
Liliana Musteata a zis
Mulțumesc.
Marius Cucu a zis
La mine s-a rezolvat foarte repede, o dată chiar am primit banii înainte să îmi vină un produs nou în locul celui stricat. Practic, mi-au dat atât banii înapoi și mi-a venit inclusiv produsul prin curier. Dar e posibil să depindă și de vânzătorul din marketplace-ul Amazon.
Liliana Musteata a zis
Au dat un card cadou. Suma de pe cardul cadou este mai mică decât prețul produsului plus transport. Pe deasupra ar trebui să cumpăr ceva de pe Amazon pentru cardul cadou?
Liliana Musteata a zis
Au dat un card cadou. Suma de pe cardul cadou este mai mică decât prețul produsului plus transport. In concluzie ar trebui să cumpăr ceva cu cardul cadou?