Până acum am fost ferit de probleme cu zborurile de avion. Soră-mea nu a fost atât de norocoasă, a încasat-o o dată, dar n-a primit nimic pentru că au invocat condiții meteo. Într-adevăr era pista înghețată.
S-au întors acasă.
Uniunea Europeană are lucruri faine pentru zborurile întârziate sau anulate. Se pot obține bani frumoși, bine, în ultima vreme fiind zborurile destul de scumpe parcă sumele astea devin mai mici. Dar dacă sunt 2-3 persoane cred că poți să scoți o sumă frumușică.
Totuși, foarte multă lume recomandă Compensair, AirHelp și tot felul de astfel de servicii. Cred că se poate să obțineți banii și voi, așa cum ziceam aici. Oricum, chiar dacă nu reușiți de unii singuri aveți 3 ani timp să rezolvați cu servicii de genul.
Nu de alta, dar am găsit o poză cu comisioanele pe care le iau ei. De ce să nu fie și ăia ~360 euro la voi în buzunar?
Andrei Bucur a zis
Eu mai astept sa vad daca imi da Wizz si cat imi da, daca nu, ma gandesc sa apelez la UE.
Marius Cucu a zis
Încearcă întâi formularul de la UE, apoi restul. Bine, la tine e și bulibășeală mare acolo.
Andrei Bucur a zis
Astept sa raspunda Wizz ca sa nu zica UE ca am fost nasol si nu am apelat prima data la operator. Oricum, chiar daca mi-au raspuns sa le dau contul, eu tot la 30 de zile ma limitez si peste termenul asta ma duc la UE
Claudiu a zis
Depinde și de companiile aeriene.
Cu cele cu care poți discuta civilizat, le dai formularul. Cu ăilalți, apelezi la un intermediar.
Eu am folosit Airhelp, dar după aia am realizat că eram mai fericit cu 300 euro dacă trimiteam direct cererea la KLM…
Pe de altă parte 25-30% poate fi comision și de alte platforme, doar că e mai „ascuns” în preț: Booking, Tazz, Glovo…
Marius Cucu a zis
Da, dar una e la o comandă de 100 de lei unde procentul e de 30 de lei, una este să completezi tu un formular pentru care rămâi cu 300 de euro în buzunar.
George a zis
Unde ar trebui sa apelez UE daca, dupa 3 luni de la distrugerea unui bagaj de catre Tarom, acesta inca nu imi raspunde la email?
Multumesc!
Marius Cucu a zis
Păi Tarom s-a ocupat de bagaj sau compania de handling? Sau unde consideri că s-a produs dauna?!
George a zis
Zborul a fost Madrid – Bucuresti. Am lasat bagajul de cala si am luat boarding pass din Madrid. La banda de ridicare a bagajelor pe aeroportul din Bucuresti, geamantanul a venit distrus. In mod normal ar trebui sa raspunda compania care a operat zborul.
Marius Cucu a zis
Da, aparent cu ea se ține legătura. Procedura e aici. Eu nu circul cu bagaj de cală, n-am avut experiențe neplăcute.
George a zis
Multumesc!