Niciodată n-am mizat pe suportul tehnic al producătorilor de componente. Când am avut probleme cu memoria RAM, am crezut ca problemele au fost de la placa de baza si am deschis ticket la Gigabyte.
Nici in ziua de astazi n-am primit un raspuns concret. E posibil sa fi fost si eu de vina, sa nu fi dat detaliile asa cum trebuie.
De atunci n-am mai insistat cu suportul tehnic direct de la producator, ci am cautat pe forumuri daca am avut ceva de rezolvat.
Un coleg, dupa ce si-a facut upgrade la memoria RAM pentru laptop a observat ca nu ii este recunoscuta memoria noua, indiferent de ce tip de memorie alege.
A dat mesaj la suportul tehnic de la ASUS si i-au trimis un BIOS modificat prin care i-au rezolvat problemele.
A durat o saptamana, dar a reusit sa-si rezolve problema. Intre timp eu incercam sa-l fac sa inteleaga ca este mai bine sa renunte la placuta de RAM si sa o schimbe cu un SSD.
Si eu am laptop ASUS, dar am probleme cu Asus Smart Gesture, un program pentru touchpad care isi resetează setările indiferent de sistemul de operare și ordinea în care instalez driverele. Pe alte modele ASUS, cu același program, n-am sesizat probleme. Primul răspuns a fost in 20-30 de ore, sper sa vina si al 2 lea și sa ma ajute.
Voi ați avut experiențe asemănătoare? Suportul tehnic de la producător a fost ok sau… n-ați primit răspuns?
ice4you a zis
SONY Vaio m’a impresionat … am avut belea cu un laptop …
In rest ok suportul de la Gigabyte, ASUS si MSI pana acum … a fost o vreme cand am lucrat cu ei … mi’a placut ca investeau destul de mult in asta.