Când am luat Tenerife, dacă țin bine minte, Booking mi-a dat un bonus de 100 de lei pentru viitorul meu zbor.
A fost un bonus ca să fie pentru că era o într-o perioadă în care eu deja aveam Barcelona și am făcut fix nimic cu voucher-ul lor.
Inițial, am crezut că este un voucher pentru o viitoare rezervare. Eram ferm convins că o să fac bani pentru rezervarea din vară, din Salonic.
Ei bine, nu s-a întâmplat asta, era voucher pentru bilete de avion.
Am zis, WTF, de când până când?
Eu, din pandemie am renunțat să mai iau prin terți. Că e avion.ro, că e kiwi, că e vola, că e Momondo pur și simplu refuz să iau prin intermediari. Simulările mi le fac pe Google Flights, iar rezervarea o fac exclusiv pe site-ul companiei. Că e Wizz, că e Ryannair, că e Vueling, mă rezum la ei pentru că în caz de probleme, în general la agenții există comisioane.
Da, mai nou puteți chiar să luați eSIM-uri de pe Booking, un soi de Airalo. N-am încercat opțiunea.
Emilian a zis
Să vezi ce mișto e când Booking îți anulează biletul și îți returnează banii fără nici un fel de notificare și zborul este a doua zi.
Am luat de 2 ori prin booking, dar a doua oară dacă nu eram atent mă duceam la aeroport fără bilet de avion.
Suportul lor este inutil și nu te ajuta cu nimic.
Marius Cucu a zis
La cazări n-am avut probleme cu ei, dar dacă zici că se întâmplă asta la bilete… meh!
Emilian a zis
Problema a fost că era seară și dimineață la ora 7 aveam avion.
Am contactat suportul, care m-a asigurat ca nu e nici o problemă și că să aștept emailul de confirmare.
Am verificat după o oră în aplicație și tranzacția apărea ca anulată – nu au putut să genereze biletul de avion.
La cazări nici eu nu am avut probleme, dar o să fiu atent pe viitor.
Marius Cucu a zis
Oricum ar fi, e ciudat. Eu n-am experimentat niciodată probleme cu zborurile. Adică OK, întârzieri punctuale sau anulări cu mult timp înainte, dar așa de pe o zi pe alta… cred că e greuț.