De când am venit din Grecia am fost focusat să-mi termin urgențele, iar mai apoi să învăț cât mai multe din treaba cu colorizarea. Pur și simplu vreau să apăs pedala până începe nebunia pentru sezonul următor.
Până mai ieri nu aveam o idee foarte bună despre rețelele de socializare, le vedeam strict ca niște lucruri de promovare și atât.
Totuși, zilele astea am stat foarte mult pe grupuri, în general pe cele de afară și mi-am luat tone de informații pentru un începător în domeniu. Ok, băieții își promovează munca și vor să-ți vândă un curs sau ceva asemănător, dar fiecare trebuie să își valorifice munca.
Cert este că până acum mă limitam în a-mi lua informația din tutoriale, din lucruri relativ standardizate. Dar pe social media se face critica, se trollează, se pun cap la cap idei pe care, dacă le poți filtra, ajungi să faci lucruri foarte tari și să progresezi mult mai repede în ceea ce vrei să faci.
Din punctul ăsta de vedere, jos pălăria!
Iulian a zis
Social media este foarte puternică când vine vorba şi de construirea unui brand, a unei afaceri. Sunt câteva exemple cum ar fi Gary Vaynerchuck care şi-au construit averi prin intermediul Facebook, YouTube, Linkedin, Instagram, etc. Mai nou apar şi altele care tind să devanseze de-acum clasicul Facebook.
Daniel H. a zis
Am ajuns sa urmăresc foarte multe grupuri de interes pe fb și învăț foarte multe chestii.