Numai la BT să nu ai birocrația. Dar alternativa ING nu mai e alternativă de mult. Poate o să descopăr pe alții, la un moment dat.
UE a venit și a zis: ce-ar fi să impulsionăm noi plățile online, să le facem mai sigure ca oamenii să înceapă să le folosească?! Mă gândesc că au zis „Hai, luați de aici un PDF și adaptați-l la voi și apoi implementați voi cumva”.
Doreii noștri au venit și-au făcut ce-au putut. Avem parole, da? Lumea pune parolă 123456, pune, hai să le facem mai complexe, de fapt, știți ceva, ia hai să nu mai fie nici opțiune de copy paste. Hai să fie și username generat automat, la 3 luni. Ce? Doar numele de utilizator? Hai să schimbăm și parola și să nu fie identice în ultimele 12 luni.
Ultima, dar cea dintâi, hai să punem autocompletare a SMS-ului primit pentru aplicația de BT Pay. Securitate, domnule!
Nu știu, dar toate cele de mai sus nu fac decât să te pună să zici: bă, am la 2 străzi distanță o sucursală, hai că mă duc acolo să rezolv problemele, nu le fac de la distanță, așa cum ar trebui în 2024.
E mișto.
Altfel, la sucursalele din Ploiești este mișto. Sunt ceva fete prin POS care, pe lângă faptul că bagă pe gât „oferte”, te trezești cu tot felul de asigurări pe cont la Metropolitan pe care, le descoperi, evident, după mult timp. N-am pățit-o eu, doar am identificat cu sor-mea pe un extras bancar.
Andrei Daniel a zis
BT Pay o mizerie de aplicatie,dupa ce au introdus faza cu autocomplectarea SMS-ului de confirmare,aplicatia nu a mai putut fi instalata in folderul securizat al telefonului deoarece nu se poate instala in acest folder si aplicatia SMS deci autocomplectarea si implicit aplicatia nu poate functiona in folderul securizat care prin definitie este facut si protejat suplimentar pt acest tip de aplicatii…..
Marius Cucu a zis
Crede-mă, aplicația e wow pe lângă interfața web.
Iulian a zis
Am renunțat de mult timp la BT. De când am venit din Germania de la muncă și am schimbat vreo 3000 de coco în lei și se uitau la mine mirați de parcă i-aș fi furat de undeva.
Pe loc am luat hotărârea să îmi închid contul.
Marius Cucu a zis
Hai că s-a plictisit și BT Pay și nu mai merge de ieri. 🙂
Blogman a zis
Si eu am patit-o acum vreo 2-3 ani cu BT. Un consilier de credit și-a bătut joc de mine, efectiv. Asta n-ar fi fost o problema, poți fi de acord ca fiecare companie are idioții ei. Dar am mers mai departe și am scris un mail la relații cu clienții, unde am explicat cu lux de amănunte situația și i-am rugat să-mi explice ce s-a întâmplat. Și aici s-a terminat tot. O companie serioasă raspunde solicitărilor de acest fel. Nu și Banca Transilvania, pentru ca ei nu sunt serioși. Din momentul ala, mi-a luat 3 zile sa mut tot la ING unde momentan sunt mulțumit.