Zilele trecute primesc mesaj de la ING, ca toată lumea, de altfel. Oare ce zice în el?
Dobândă de 0,7%. Ar fi o reușită să îți rămână ăștia în mână, dar Băsescu s-a gândit că trebuie impozitați. Așa că se mai trag câteva procente bune.
Am fost atât de bucuros încât aproape am golit cardul. De ceva timp încoace tot scot și-i mut în altă parte.
Băieții de la ING au probleme. Ca mai mereu, în ultima vreme. Cu cât lucrezi mai mult cu un serviciu îți dai seama că nu e atât de wow pe cât pare. O bag iar pe aia cu comision de ~90 de lei la 2500 de lei. Doar suntem ING.
Ieri dimineață încerc să intru pe aplicație și să transfer niște bani. De pe telefon, așa cum ar trebui. N-am cerut senzor de amprentă sau… nebunii. Era suficient să meargă ce au ei, dar să am acces la banii mei.
N-a vrut să meargă de nicio culoare. A funcționat un pic pe seară apoi mi-a dat o eroare că se lucrează la server. Mă gândesc că s-a dus și aplicația la luptele de stradă din Turcia, altfel… nu-mi explic ce se întâmplă.
Ok, dacă nu merge cu telefonul, luăm problema-n mână și mergem la ING din zona Păltiniș. Pe seară așa, după ora 21:00. Na, unii mai trebuie să și facă banii ăia de pe card, nu toți ies la 16:00 de la serviciu și se duc glonț la bancă. Evident că ușa nu s-a deschis nici cu Contactless, NFC sau ce mai au ei. Nici la cei 2,3 care au venit în urma mea și se mirau: „nu poți să intri?!”
C-o zi în plus, cu o zi în minus, ce mai contează?!
Merg acum o oră la bancomat să transfer banii din POS-ul lor(cred că așa se numește): „Lucrăm pentru optimizarea…”
Mișto cu băncile, greu cu ele.
PS. Ar fi fost greu să dați un anunț prin care OPTIMIZAREA SISTEMELOR se va face în perioada X și bănuim să dureze până în perioada Y? Să știe tot prostul care are nevoie de-o bancă? Mai ales în perioada concediilor?!
Vasile a zis
Cand o banca isi face reclama mai ceva ca la pampers e clar ca au probleme si vor sa-si curete imaginea 😉
R2 a zis
POS? Piece of shit?
Marius Cucu a zis
Naiba să-l ia. Nu știu cum îi zice. Sunt bancomatele și chestiile alea cu tastatură, ca niște calculatoare. 😀
Joie Negru a zis
ATM, Bancomat…
Marius Cucu a zis
ATM d-ăla șmecher.
Ciprian Lospa a zis
Macar ti-au raspuns pe Facebook
Marius Cucu a zis
Și pe Twitter și la telefon.
Bine că am scos toți banii de la ei. 😀
cristi a zis
Ai dreptate! Uite cred ca eu n-o sa scap de o penalizare de 0,5% pe zi pentru intarziere ei zicand ca sa platesti mai inainte daca data scadenta pica cumva in weekend. Stiam si eu ca azi 16 as putea plati la sucursala Ploiesti a BT care era singura agentie cu program si sambata dimineata. Din pacate pentru mine am gasit usa inchisa si cu programul schimbat. De asemenea am vrut sa platesc macar prin „postarel” numai ca el sta doar inauntru pe cand „robotelul” de la BRD e ca un bancomat poti efectua operatiuni, plati facturi sau rata la credit oricand, dar nu si daca creditul tau este la BT. Adica cumva, nu ca la toate celelalte facturi, fiecare cu aia a masii.
Andrei a zis
În cazul tău mi-as refinanța rata la alta banca. Eu am ratele la ING. Sunt fixate după zilele de salariu, dacă alea pica în weekend ING îmi ia banii când ii prinde în cont la 1-3 zile fără penalizare.
cristi a zis
Nu mi-a acceptat direct la BT ci la ifn-ul lor pt ca nu sunt pensionat definitiv ci pe caz de boala si cu revizuire si … suntem discriminati. Nimeni, nici macar BT nu-mi accepta refinantare. Cea mai buna solutie e sa mor sau sa „intru si eu cu camionul in ei”. Inca oscilez ce varianta sa aleg ca sa nu-si mai bata joc de noi 🙂 🙁
Oana a zis
La o analiza amanuntita vei constata ca toate bancile au probleme cu clientii. In zona mea ING are macar bancomat in interior, e mai bine parca iarna.
Marius Cucu a zis
Azi merg bine toate cele, dar ieri, când aveam nevoie de bani, nu.
Așa că am avut toate datele: CNP, adresă, sumă în contul principal, sumă în contul secundar, câte tranzacții am făcut în ultimele zile, linie de credit dacă există și toate lucrurile mărunte posibile.
Pasul următor a fost să-mi transfere ei banii de pe contul secundar, pe cel principal, la telefon.
Luci Florescu a zis
Din 15 ora 19 pana a doua zi de dimineata la 11 au fost probleme, iar acest lucru a fost datorat din cauza unor modificari de sistem, care culmea, vor fi tot in favoarea clientului. Nu cred ca era cazul de atata dramatism.
Marius Cucu a zis
Luci, s-a întâmplat să depind de banii ăștia. În ultimele 2 săptămâni am extras sume considerabile pentru un avans la casă, avans ce trebuia să ajungă până astăzi la cumpărător pentru că nu stă în România și voia să plece cu banii cash.
Ar fi fost o pierdere de câteva mii de euro dacă nu reușeam să transfer. Omul nu se întorcea din Canada, pentru mine, încă o dată. 🙂
Dacă eram notificat că vor face upgrade pentru client și e posibil să nu funcționeze în alea 2 zile chiar m-aș fi dus cu 3 zile înainte la bancomat.
PS. Pentru cei care vin din Google. Limita maximă de extragere pe zi s-a mărit la 20 000. Câte 4000 pe fiecare tranzacție. Ultima dată știu că era la 5000 lei.
Luci Florescu a zis
Stiu, din pacate a fost aceasta problema de comunicare, iar din perspectiva asta sunt si eu dezamagit.
Problema a fost la Home Bank si AST-uri pentru clienti, in schimb, ATM-urile au functionat asa cum trebuie (adica bancomatele clasice). Deci banii nu erau chiar asa de sechestrati..
PS: Pentru cei care vin din Google, limita maxima de retragere este de 20.000, dar se poate majora gratuit din Home Bank pana la 40.000, iar daca totusi se doreste mai mult, cu un apel la call center se poate urca si mai mult.
claudiu a zis
Aiurea sa se intample asta… in 2016!
Am patit ceva similar intr-o excursie in afara. Un bancomat care mi-a inghitit cardul … si pierdut a fost cardul ala. Noroc cu am putut sa fac transfer la un prieten si sa scoata de pe cardul lui. De atunci cand plec pe undeva am cel putin 3-4 carduri la mine.
Marius Cucu a zis
De la diferite bănci. 😀