Cred că marketing-ul, zilele astea, sună cam așa: „hai să-i prostim pe ăștia că telefoanele filmează ca un DSLR”.
E drept, era să mi-o iau și eu, până când am început să lucrez tot mai mult cu Fuji-ul, băieții mai vin cu câte o filmare cu A7III. Eu înainte eram trădat de sculele vechi, din 2012-2013, care pe rezoluție mică puteai să te gândești de 2 ori dacă e făcut cu telefonul sau nu.
Pur și simplu, e diferența enormă, dacă ai gadgeturi lansate în același an. Dacă pe telefon se pune o chichineață de senzor, pe aparate treaba e diferită.
Revenind la ceea ce ziceam la începutul articolului:
2 filme și-au dat cu stângul în dreptul: Huawei și Samsung.
Samsung, prin Brazilia, a încercat să se promoveze cu poze stock, de pe site-urile de poze, doar că au editat-o un pic.
Acum, dacă tot asta a fost strategia echipelor de PR, iată că i-au descoperit și pe ăștia de la Huawei care fac fix la fel.
Cam aici s-a ajuns cu nivelul reclamelor. Bine, dacă ne gândim un pic, să tragi 4k cu RED-uri, să ai filmarea brută wow și să pui o poză cu telefonul… e clar că cea cu telefonul va fi inferioară.
Probabil că ei nu sunt singurii care au făcut asta, doar că ei au fost prinși la înghesuială.
Daniel H. a zis
Și Nokia avuse la un moment dat problema asemănătoare. A foar scandal mare și atunci. Mai ți minte?
Marius Cucu a zis
Am îmbătrânit 🙁
Daniel H. a zis
There you go https://youtu.be/39dtZcoTxkA