Sameday sunt ideea celor de la eMAG de a mai face ceva bani. Cumva, să își facă serviciul complet. Știți că ei importă, prin NOD, ei vând, prind eMAG și parteneri, ei au depozite imense și tot ei livrează, prin serviciile lor de curierat.
Ce vrei mai mult de la un business? Când totul este în barca ta. Joacă p-asta! Între timp, și-au făcut și acele easybox-uri.
Trecând peste aceste informații care nu vă ajută în relația dintre cele 2 entități, hai să discutăm despre experiențe cu Sameday. Să avem o părere general valabilă despre serviciile acestora.
Nu vreau să transform într-un articol de hate, ci unul de experiențe și păreri despre ce s-a întâmplat cu aceștia. Poate că unele lucruri sunt bune, poate că altele trebuie îmbunătățite.
Eu unul cred că este un nume ciudat: Sameday, puteau să fie la fel de bine: Next Day sau să găsească alt nume pentru provincie. Pentru București poate că este valabil, la noi mai greu.
IONUT a zis
Cea mai panaramă companie de curierat! Am avut 2 comenzi pe care trebuiau sa mi le livreze: dacă nu intram pe net nici azi nu aflam ca de fapt ei au încercat sa livreze de vreo 3 ori! Nici după 2 telefoane la call center nu s_a schimbat nimic. Tocmai ne_au dat mesaj ca se întorc comenzile la expeditor!Noroc ca erau cu plata la livrare!
Marius Cucu a zis
Chiar și așa, tot cineva plătește pentru transportul ăla. 🙂
Balaban Dumitru a zis
Nici nu s-au deranjat sa te contacteze. Am așteptat și eu lângă tf. și primesc msj. ca am fost căutat!!!
Marius Cucu a zis
Puteți încerca să sunați în Call Center dacă aveți nevoie urgentă de coletul acela. Asta înseamnă să aveți acces la un AWB, evident.
Istratie Janina Monica a zis
Am sunat astazi la Call Centre . Eram apelul nr 148 . Aveam foarte mare de coletul care aparea in aplicatie in curs de livrare de 8 zile . Am asteptat rabdatoare incercand sa aflu cand se va livra coletul care deja avea o intarziere de 7 zile. Dupa 2 ore de asteptare mi-a inchis telefonul . Ar fi bine daca ati avea un Caal Centre functional … Ar fi bine daca ati avea ceva care sa functioneze in Sameday sau dava ati fi capabili sa livrati coletele pentru care sunteti platiti . Sunteti cea mai proasta companie de curierat !
ELENA MARIA MOLDOVEANU a zis
Este un serviciu de curierat JALNIC!!!!
Este a doua oara cand pierd un colet din cauza lor.
Mi au dat mesaj la 7 am ca in aceeasi zi pana la 19.30 trebuie sa ridic comanda din easybox.Aberant!!!!Nici 24 de ore!!!!
Iar din aplicatie nu se poate prelungi contracost decat pentru o zi!!!O zi!!!
No, amu ANPC ul o sa intre pe fir.Este inadmisibil sa tratezi asa un client!
Marius Cucu a zis
In tot acest timp nu ați găsit un coleg care să vă ajute să ridicați coletul? Eu mai procedez așa când nu mă încadrez să iau produse.
ELENA MARIA MOLDOVEANU a zis
Nu.Nu locuieste nici o colega in zona mea.
Dincolo de aceasta nu e ok cum au procedat.
Nu respecta nici o regula.
Nu mai spun ca mi a intarziat 3 zile coletul.
Tot citind relatarile altor pagubiti se pare ca aceasta este o cutuma pentru Sameday.
Astept ANPC ul sa si faca treaba!
Enache Maria a zis
Cei mai neseriosi curieri!! Nu acceptati livrare prin ei.Te anunta in ziua in care vor sa faca luvrarea( nu cu o zi inainte),te suna si daca nu esti acasa ,nu ai cum sa ajungi fiindca la ora 14.00 au termint programul si nu -ti mai raspund la telefon. Astepti peste ceva zile sa vezi daca mai vin ….?
Dorel Pacalitu a zis
Cea mai mare mizerie de curierat
Am comandat o carte au primit-o în depozit, zic ei, miercuri o vor livra sâmbătă ca, „așa vor ei”
La fel au procedat cu frigiderul
Au dat sms ca vin la 9.00 și au venit la 16.30
Se comporta ca și cum nu ar avea concurenți
Sunt singurii pe piață?
Cum se explică oare?
Marius Cucu a zis
Păi s-ar putea să nu aibă concurență pe zona aia… și să fie intermediari.
Aurel a zis
Nu exista cuvinte în limba romana de a califica Pana ramele astea. O firma ffff neserioasa nu are ce cauta pe piața nu e ista nicio instituție sa ia masuri contra acestei firme
ELENA MARIA MOLDOVEANU a zis
Exista ANPC!!!
Faceti reclamatie!
Cu cat suntem mai multi cu atat se vor schimba in bine lucrurile.
M a zis
O panaramă de firmă.
Am sunat la un număr de contact luat de pe site-ul lor, pentru a vedea și schimbă starea unei comenzi și mi-a răspuns o îngâmfată .
Zero cunoștințe, zero comunicare, zero zero zero
Penibil
Octavia Borcan a zis
Mi s-a intamplat de 2 ori sa fac comanda joi si produsul sa vina sambata, la easybox, cand eram plecata din Bucuresti. Acest produs era tinut in easybox fix pana in dimineata zilei de luni, la o ora imposibila (5 sau 6 dimineata).Cum abia duminica seara ajungeam acasa nu puteam sa-l ridic in weekend dar speram sa-l pot ridica luni dimineata.Prima data am stat linistita, am crezut ca este vorba de ora 5 sau 6 dupa amiaza. Produsul a fost imediat returnat la expeditor fara nici un fel de intrebare sau posibilitate de amanare. A doua oara am fost atenta si am incercat sa-i contactez la telefon si pe e-mail dar ..surpriza! ei nu lucreaza sambata si duminica, iar luni programul incepe la 9. Asa ca tot retur la expeditor. Niste neseriosi. Cica daca instalezi aplicatia pe telefon poti gestiona mai usor comenzile…Dar poate nu am chef sa inacarc aiurea memoria telefonului cu tot felul de aplicatii..
Petrache a zis
Sameday – cea mai neplăcută experiență pentru mine. Am comandat de la LightInTheBox un obiect pe data de 26 septembrie 2023 care a ajuns in depozitul Sameday și de acolo nu se mai știe nimic. Mi-au sugerat să iau legătura cu expeditorul cu toate că obiectul comandat de mine se afla in depozitul lor. De la LightInTheBox am primit un răspuns care m-a uluit. Cică nu am fost gasită la adresa unde trebuia să ajungă coletul sau am renunțat la el, în condițiile în care e abia așteptam comanda. Nu m-a sunat nimeni nici până în ziua de azi, iar eu tot aștept. Concluzie: oricât de mult v-ar plăcea un obiect, căutați altă firmă și nu comandați de pe LightInTheBox că veți aștepta mult și bine să primiți comanda livrată de Sameday, mai ales dacă plătiți coletul înainte așa cum am făcut eu! Oare unde aș putea să fac reclamații? Există cineva care să oprească aceste excrocherii???
Octavia a zis
Incercati cu Protectia Consumatorului. Dar aratati-le concret daca aveti, cum ati incercat sa rezolvati problema. De preferat daca aveti e-mailuri date sau primite. Fara dovezi vizibile nu cred ca va pot lua in seama.
Numai bine va doresc!
Ovidiu a zis
Dar ce ziceți de un acumulator auto, plătit în avans, am vrut să anulez comanda că a venit în 7 zile și în aplicație apare ca fiind livrat, deși am o cvasi discuție pe whatsapp cu curierul unde îi scriu de 2 ori ca refuz livrarea.
Povestea pe lung e așa.
Joi, pe 12 oct comand un acumulator auto de pe Marketplace cu livrare la easybox. Aveam un voucher rabla de la o masina de spalat, așa că am zis să-l folosesc și am achitat si diferența, că altfel nu se putea.
Tot joi mă sună furnizorul să verifice dacă acumulatorul e ok pt mașina mea. Eu îmi doream coletul vineri, sau cel târziu sâmbătă, că bateria la mașină dădea semne de oboseală. Luni dimineață primesc un SMS că coletul e prea mare și nu încape la easybox, deși la același box am mai primit o comandă zilele trecute într-o cutie mult mai mare decât o baterie de mașină. În max. 5 minute intru pe site si completez adresa de livrare. Miercuri, pe whatsapp primesc niște frânturi de conversație de-a lungul a câteva ore. Prima dată am crezut că e spam, apoi i-am zis că refuz comanda că a venit prea târziu. Bineînțeles că nu primesc niciun răspuns, numai că statusul din aplicație este Livrat. Caut să sun la Emag, ciuciu telefon, mă învârt în cerc ca bezmeticul pe chat-ul lor, până nimeresc o opțiune cu livrare incompletă sau ceva de genul. Mă sună un tip și îmi cere printscreen la conversție oe e-mail. I-o trimit în 5 minute și în aplicație același status: Livrat!
De miercuri și până azi, sâmbătă, niciun răspuns, deși banii mei sunt la e-mag, iar curierul și-a însușit bunul plătit de mine.
Că veni vorba de voucherul de la mașina de spălat. Aia am comanda-o acum vreo 3 săptămâni în 4 rate, cu mașină veche la schimb.
Mă sună curierul că vrea să livreze, eu îi spun că îmi trebuie o oră să ajung la locație, el zice că nu mai ajunge și că lăsăm pe mâine. Mă uit în aplicație, status Livrat. Iarăși fac sesizare la emag, că nu s-a livrat, ei zic că o să verifice, în schimb, mă sună a doua zi și stabilim o oră pentru livrare.
Ăștia de la Sameday s-au făcut haiduci?
Ovidiu a zis
Între timp s-a rezolvat. Livrare anulată, dar a durat vreo 10 zile, timp în care banii mei au șezut la emag.
Elena a zis
Sameday brasov sunt total lipsiti de profesionalism..ma suna in 11.11 doamna de la sameday care trebuia sa imi aduca coletul..daca o pot ajuta ca e greu( precizez ca avea 9 kg coletul)..ii confirm ca o voi ajuta..cobor sa ridic coletul..dar de fapt mai era cu un tip care era la volan dar probabil nu se sinchisea sa ajute la coletele mai grele..si cica nici nu avea 3 lei sa dea rest???..as lasa eu tips daca consideram necesar dar nu asa ..bani luati cu japca..cumva
Marius Cucu a zis
Încearcă să le faci o reclamație punctual, pe zona ta. O să ajute mult mai mult în cazul ăsta. 🙂
Rubia a zis
Că de obicei in Romania ce e bine se strică, la început erau cei mai rapizi, acuma țin coletele in depozit cu zilele, am comandat un cadou pentru nepoțel pentru moș Nicolae cu doua săptămâni înainte și a ajuns după o săptămână de Moș Nicolae, că norocul că urmează moș crăciun, mi-am instalat aplicația lor și îmi arată că pachetul este in depozit, am sunat la ei și mi-au spus că expeditorul a greșit adresa, le-am dat adresa bună și după încă o săptămână mă sună altcineva să mă întrebe unde să-mi trimită coletul că nu e buna adresa.
Eu daca pot sa aleg firma de curierat, clar nu aleg Sameday, nici pe coletele de la eMag nu te mai poți baza că ajung la timp
Marius Cucu a zis
Eu unul niciodată n-am avut experiențe senzaționale cu curierii lor. Cât despre colete de sărbători, mereu îmi iau marjă de eroare cât mai mare, mai ales în perioada asta când toată lumea cumpără orice.
Bianca a zis
Puteți face și reclamație nu va ajuta cu nimic. Eu am ajuns odată în situația asta. Așa cum spun aici ceilalți curierul nici nu m-a sunat și a scris că m-a căutat de două ori și nu m-a găsit și a anulat comanda – curierul!!! Îmi trebuia în săptămâna respectivă, am făcut reclamație peste tot unde vrei și n-am rezolvat nimic, decât că cei de la eMag și-au cerut scuze, m-au rugat frumos să refac comanda. Am cerut expres să nu-mi trimită prin Sameday, dar nu s-a putut! Ăsta mai degrabă e Sameweek sau Sameyear.Si nu depinde de zonă, oriunde este catastrofal. Mai am vreo 2 cazuri cu probleme. Astăzi am pățit la fel a trebuit să îmi ridice un colet. Am fost anunțată – dacă am pregătit coletul, l-am sunat ieri când am primit înștiințarea, a zis că nu poate să vină decât mai încolo, n-a venit deloc, dar am înțeles că era după ora 15:00 Astăzi am primit din nou înștiințare l- am sunat pe la 11, a zis că vine peste 1-2 ore. Am văzut mașina pe la ora 14 lângă blocul meu, am sunat, a zis că vine peste 2 ore, după ora 16 am scris un mesaj în care m-am rugat de el, și noroc pe mine că a venit acum. Eu comand foarte mult online, dar cu nici o altă firma de curierat nu am avut probleme. Cred că conducerea este de vina. Sper că dacă au fost preluați de eMAG să fie ordinea de la eMAG, că în ei măcar poți să ai încredere.
Marius Cucu a zis
Cred că au fost întotdeauna ai Emag-ului.
Nu aveți cumva un Easybox lângă dvs să puteți comanda acolo și să evitați experiența cu curierul?
Pheno a zis
Printre multele firme de curierat care ma aprovizioneaza este si Sameday. N-am avut niciodata probleme cu nici una dintre ele. Probabil ca oi fi eu mai norocos. Intr-adevar am auzit multa lume plangandu-se de oricare dintre firmele de curierat mai mult sau mai putin cunoscute. Totusi intrebarea pe care mi-o pun este, cum ar trebui sa procedam daca produsul pe care vrem sa-l achizitionam la cel mai mic pret de pe piata, sau fiindca a devenit unicat prin lipsa stoc la toate magazinele mai putin la cel de unde il cumparam, foloseste o firma de curierat neagreata de noi? Mai cumparam sau nu? Cumparam cu pret mare (adica ne scumpim la tarate) de la alte magazine jnapane, doar ca sa avem curierat agreat? Cred ca scopul final, ieftin, mult si bun, nu poate fi atins niciodata, de nimeni. Cumparam de sute, mii, zeci de mii de lei, dar ne zgarcim sa lasam curierilor 5 lei? Dumnezeu nu doarme si le vede pe toate, le aranjeaza si ne da dupa suflet, parca asa spun popii… Ia incercati sa fiti atenti cu curierii, sa vedeti minuni nemaiauzite/vazute.
iustina a zis
După ăștia trebuie sa stai la ușă drept, in picioare, nu cumva sa sune și să nu ieși în minutul respectiv! Horror!
Marius Cucu a zis
Instalează aplicația Iustina că te ajută cu notificări când ajung/ estimează că ajung.
adrian a zis
Neserioși
Doua comenzi mi le-au rătăcit. De una nici ei nu mai știau pe unde este iar cealaltă, din Ilfov, pentru a ajunge în București a ajuns prin Giurgiu.
O alta comandă, deși aveau toate datele mele de contact, lipsea nr. străzii. Au preferat sa treacă pe strada pur și simplu și apoi să mă notifice că nu am fost acasă.
CLAUDIA a zis
Am trimis o comanda pe data de 22 nov 2023 si nici astazi 06.12.2023 nu s-a miscat coletul din depozit,spun asta deoarece am urmarit coletul.Am sunat la ei ,am dat si e-mail,dupa 5 zile mi-a raspuns cineva la telefon care a spus ca nu stie unde este coletul si am primit si e-mail cum ca le pare rau dar coletul nu se afla la ei,desi se vedea clar ca este in depozitul lor.Bataie de joc!Nu recomand!Nu stiu daca imi voi recupera banii.
Octavia a zis
E posibil ca cei de la Sameday sa fi dat retur inapoi la firma de la care ati comandat. Am observat ca daca un colet sta la ei mai mult de 2 zile asa procedeaza. Sfatul meu ar fi sa intrebati din nou de colet acolo unde ati facut comanda, fiindca astfel veti putea sa va recuperati banii.
Numai bine va doresc!
Me_Paul a zis
O panarama de firma, eu sunt persoana juridica si am livrat un colet unui client (a fost depus in locker), dar curierul se pare ca la pierdut sau la furat, dupa 2 luni inca nu am recuperat coletul, ba mai mult imi cer sa le platesc transportul pentru acest colet si pentru ca am refuzat mi-au blocat accesul in platforma.
Janina Istratie a zis
Ce cred eu despre Sameday Brasov? Nu exista nimic pozitiv! Este cea mai proasta firma de curierat ! Este o companie total incapabila si ineficienta !
Com sa lucrezi la Sameday? Cum ai putea sa iti asociezi numele cu o ecipa de incapapili si neprofesionisti? Cum poti lucra intr-o firma de curierat care nu este capabila sa livreze ? Cum sa lucrezi la un call center care nu raspunde la telefon ? Cum sa lucrezi intr-un compartiment de relatii cu clientii care nu isi respecta clientii si nu rezolva niciuna dintre solicitarile acestora? Nimeni nu doreste un astfel de loc de munca ! O firma care nu isi respecta clientii nu respecta nici angajatii .
Cum e sa fi clientul Sameday?
– Timpul de asteptare la call center depaseste 2 ore indiferent de zi si ora la care suni. Operatorul de la Call center se cearta cu tine inainte sa apuci sa ii spui ce s-a intamplat.
– Soferul livrator nu coboara din masina . Asteapta sa mergi tu la masina sa primesti coletul .
– Vorbesti cu soferul sa livreze dupa ora 14 si suna la 10 dimineata si ririca tonul la tine ca nu esti acasa .
– Livreaza doar dimineata pana la paranz , ii spui ca esti dispus sa te intalnesti cu el undeva in oras , unde vrea el dupa ora 15 si spune ca la ora 15 el nu mai lucreaza . Il intrebi frumos care este programul lui de lucru , ca sa gasesti o cale de a intra in posesia produsului si se apuca sa tipe la tine ….
– O alta experienta Sameday : am comandat un produs in data de 15 decembrie . A fost livrat de catre furnizor in aceeasi zi si a ajuns in depozitul din Brasov in data de 21 decembrie si de atunci pana astazi 29.12.2023 inca apare in aplicatie in curs de livrare si nu a fost livrat. Cadoul de Craciun al copilului meu va ajunge , probabil, de Paste, datorita profesionalismului companiei de CURIERAT RAPID SAMEDAY .
Ce sfat as vrea sa le dau celor din conducerea Sameday? Singurul sfat pentru conducere este sa isi dea demisia cat mai repede, sa se apuce de pictat sau de cantat . Este evident ca in management au esuat ! Poate ca in domeniul artistic ar putea avea succes.
Matei Irinel a zis
Eu care citesc asta si sunt in apel cu Sameday fiind al 164-lea client ce asteapta sa fie preluat conform robotelului…Au coletul meu din 21 Dec in depozit fara nicio miscare…
Simion a zis
Cea mai proastă firmă de curierat,de doua zile coletul e in depozit la Bv,am sunat la call center,doamna a spus ca sigur se va livra azi..dimineța primesc un email ca de fapt se va livra după 4 ianuarie. Bine că l-am platit…
Silviu a zis
O mare bataie de joc si o iresponsabilitate greu de imaginat. Ultimele 3 colete le-am primit cu mari intarzieri. La ultimul le-au trebuit 3 zile ca sa binevoiasca sa ridice coletul de la expeditor, iar la destinatatie de 3 zile imi tot spun intruna ca nu au casuta easyBox libera. Batjocura mai mare ca la acest curier nu exista
Cara a zis
Pana acum vreun an, funcționau chiar Ok. In ultima vreme, insa, eu personal, am avut cateva incidente cu ei, din cauza întârzierii foarte mari a livrărilor. Magazinul care-ti vinde marfa, le-o plasează pt livrare, chiar din prima sau a doua zi. Dupa ridicare, Sameday, tine trimiterea cam de la trei zile in sus, in depozit. M-am tot gandit de ce? Mai mult ca sigur ca nu exista decat doua cauze probabile: sunt nepăsători si fara nici o disciplina si constiinta a muncii, nefacandu-si treaba in timp util, sau, s-au bagat in licitatii mult prea multe (castigandu-le) si nu fac fata clientilor (ca deh! La noi se vrea munca multa cu personal putin si platit cu „atat cat se poate”)!
Eu, sunt foarte hotarata sa nu mai fac vreo comanda online, de la cei ce folosesc aceasta firma de curierat!
In ultimele doua luni, mi-au scos peri albi cu extrem de marea lor
neseriozitate(ca sa fiu blanda!),de care m-am lovit cu ei, de timpul pierdut așteptandu-i, programe incurcate si de comenzi pierdute(returnate)!!!
Costea Alexandru a zis
Pe data 17 februarie 6:32 am, am primit un email de la Sameday cu PIN-ul coletului livrat la easy box Brancusi 23, sector 3. In jurul orei 10 – 10:15 aceeasi zi, am mers sa ridic coletul, am format PIN-ul primit, s-a deschis caseta respectiva dar… care era goala! Am sunat imediat la numarul de telefon afisat pe panoul de comenzi al easybox, dar la acest numar nu exista asistenta tehnica decat de luni pana vineri ! Am trimis emailuri pe site-ul sameday.ro si am primit mesaj ca nici aici nu raspund decat in acelasi interval. Am introdus AWB-ul coletului pe pagina de asistenta, dar acolo nu obtii decat statusul coletului, care in cazul meu.. figurat livrat ! Nicio obtiune sau contact pt colete lisa/furat. Deci pentru un sarviciu susceptibil de frauda din partea operatorilor Sameday operat 24/7, asistenta de urgenta in caz frauda/furt este doar 9 – 18 de lunu pana vineri !
Voi informa Protectia Consumatorului, precum si firma tutelara Emag.
Miriana a zis
Am intrat de curiozitate pe Forum, pentru că am avut o experiență cel puțin bizară cu această firmă de curierat. Am primit mesaj pe la ora 10:00 că în cursul zilei, între 14:00-16:00, mi se va livra coletul așteptat! Pe la 13:45 primesc un alt mesaj, în care sunt anunțată că trebuie să mă duc personal, în ziua următoare, să-l ridic de la depozitul lor. Îl sun pe curier! Îmi spune pe un ton iritat că m-a sunat în repetate rânduri și nu am răspuns! Revoltată, pentru că am stat cu telefonul lângă mine, pus la maxim sonor, vreau să descopăr de ce minte cu atâta dezinvoltură acest flăcău! De la societatea de telefonie, am aflat “secretul”! Pentru a avea acoperire, acești “băieți deștepți” apelează o secundă, cât să le figureze pe telefon “apel format” și inchid imediat, înainte de a face declic sunetul la apelant! Apoi, dacă nu te duci să-ți recuperezi coletul, îl returnează, pentru că, pentru asta, ei percep alți bani! Cui să te adresezi? Trăim în România și nimic nu mai este șocant. Totuși, cred că există “ac și de cojocul lor”! Urciorul nu merge de multe ori la apă; se sparge!
Marius Cucu a zis
Cred că ar fi bună o reclamație pentru acel curier. De altfel, vă recomand să folosiți aplicația lor, are un soi de GPS și primiți notificare atunci când e aproape de zona dvs.
Muresan Marinel a zis
Astept din data de 29.03.2024 un colet. La tel de la depozit nu raspunde nimeni, coletul apare in curs de livrare. Dar si firmele care trimit prin ei sunt la fel. Daca stiu ca asa procedeaza , de ce nu ii trag la raspundere sau sa caute alte variante. Firma care ar trebui taxata. Coletul este la Bistrita.
Ramona a zis
Cel mai grav lucru referitor la Sameday este ca mint cu nerusinare. Am avut un colet care trebuia livrat la easybox si cand m-am dus sa il ridic in ziua in care am fost notificata, casuta era goala. Am sunat la relatii clienti si mi s-a spus ca mi-l vor aduce in aceeasi zi acasa impreuna cu un alt colet care au vazut ei in sistem ca urma sa fie livrat la domiciliu tot in ziua respectiva (miercuri). Insa nu mi-au livrat coletul din easybox, iar dupa alte 2 telefoane la callcenter au spus ca vor investiga ca nu stiu unde se afla coletul. Luni primesc sms cu un link in care imi spun sa completez adresa ca mi-l vor livra acasa (adresa pe care am anuntat-o si cand am discutat la serviciul clienti). Completez adresa si astept. Joi dimineata intru pe tracking sa vad ce se intampla si descopar ca sunt niste mincinosi patologici:
1. Dupa cele 3 telefoane in urma carora au confirmat ca mi-au pierdut coletul si vor investiga in tracking au completat “expirat termenul de pastrate”.
2. Dupa ce mi-au trimis sms sa le indic adresa de livrare in tracking au completat “adresa asociata coletului tau a fost eronata”.
Am pierdut iarasi 40 min pana am reusit sa contactez un operator de la relatii cu clientii ca sa imi spuna ca era incompleta adresa ca nu mentionasem blocul. I-am explicat ca adresa este completa, ca eu stau la casa, ca la acea adresa imi sunt livrate saptamanal colete prin sameday si curierul de pe zona ma cunoaste, este imposibil sa spuna ca adresa este eronata.
Mi-au spus ca vor discuta in depozit sa mai incerce o livrare. Astept sa vad daca va fi cu succes. Coletul a intrat in posesia lor pe 5 ale lunii si pana pe data de 18 nu a ajuns la destinatar.
Pentru ca ei nu isi asuma eu nu pot face plangere nicaieri, pentru ca trackingul spune ca eu nu am ridicat coletul din pachetomat si apoi le-am dat o adresa gresita. Cum pot dovedi eu ca am sunat de 5 ori la ei si ca situatia nu este cea din tracker?!
Pe viitor voi incerca pe cat posibil sa evit folosirea acestui curier. Nu pentru ca au intarziat sau ratacit un colet (asta se poate intampla) ci pentru faptul ca mint in fata omul si nu isi asuma nimic, iar minciuna e la nivel oficial, nu la nivel de agent de livrare, ca cei de la call center au stiut in fiecare moment situatia reala.
Companiile care au o astfel de lipsa crasa de etica profesionala trebuie evitate cu orice cost. Altfel nu o sa avem niciodata servicii corecte in piata.
Florentina Costache a zis
Cea mai NEPROFESIONISTA firma de curierat!!!!!
O experiență efectiv umilitoare!
Este inadmisibil să fii tratat așa cum o face firma SAMEDAY!!!