Sameday sunt ideea celor de la eMAG de a mai face ceva bani. Cumva, să își facă serviciul complet. Știți că ei importă, prin NOD, ei vând, prind eMAG și parteneri, ei au depozite imense și tot ei livrează, prin serviciile lor de curierat.
Ce vrei mai mult de la un business? Când totul este în barca ta. Joacă p-asta! Între timp, și-au făcut și acele easybox-uri.
Trecând peste aceste informații care nu vă ajută în relația dintre cele 2 entități, hai să discutăm despre experiențe cu Sameday. Să avem o părere general valabilă despre serviciile acestora.
Nu vreau să transform într-un articol de hate, ci unul de experiențe și păreri despre ce s-a întâmplat cu aceștia. Poate că unele lucruri sunt bune, poate că altele trebuie îmbunătățite.
Eu unul cred că este un nume ciudat: Sameday, puteau să fie la fel de bine: Next Day sau să găsească alt nume pentru provincie. Pentru București poate că este valabil, la noi mai greu.
Predescu a zis
Cea mai prosta firma de curierat ore nu e nimeni sa inchida acesta firma o firma de tot cacatul se fura din colete sa aduc produse de ne recunoscut cum arata tinmp pierdut din toate puctele de vedere o firma panarama as dori din suflet acesta fitma sa fie desfintata din toate puctele de vedere crima si pedeapsa cu coletele de cea mai prosta calitate nici zeto nu merita nu ai cu cine loa legatura se fura din colete ca in codru cine lucreaza cu acesta firma este o porcarie crima si pedeapsa
Lacramioara a zis
Nu am avut „relații” de niciun fel până acum cu cei de la Sameday, însă m-am lecuit din prima.
Azi în jurul prânzului am fost sunată de un număr că are un colet de livrat și mai are 3 minute și ajunge la adresă, deci să ies să mă prezint…Nu primisem niciun mesaj, mail nimic înainte, probabil Sameday presupune că lumea stă acasă și mai iese, din când în când, în drum ca să privească în zare poate s-o zări vreun coviltir de unde să ia sare…
Trecând mai departe, îi spun că suntem la serviciu, nu e nimeni acasă dar, no problem, o rezolvăm cumva…deci, când mai treci prin zonă, azi, mâine? iar răspunsul a fost demn de un angajat care „le are” cu relațiile publice: „Nu știu, doamnă, când mai trec, că eu doar acum sunt în zonă…poate, mai trec într-o zi, dar nu știu să vă spun când”
Una peste alta, pe seară, am pornit la drum înspre oraș să dau de curier la un easybox unde încărca pachete, îmi iau coletul (aveam nevoie de piesa respectivă, altfel făceam altă comandă și alegeam firma de curierat din opțiuni), îl întreb de ce nu am primit mesaj de la ei, căci lumea lucrează, de obicei, nu stă nimeni acasă la ora 11 dimineața, iar curierul, cu aceeași atitudine de „stăpân pe plantație/ poștașul care aduce pensia”, îmi dă replica „Da ce, doamnă, credeți că eu dimineața când încarc coletele mă pun să trimit mesaje?”
Corect, așa e…trebuia să îmi cer scuze că am îndrăznit să chestionez sarcinile de serviciu.
Pe scurt, Sameday – NO WAY!