Se pare că există și Restart Energy. Am luat contact involuntar cu ei.
Altfel, se învârt ceva bani buni în energie. Subvenții, bani europeni, chestii „de succes” pentru cei care știu să tragă sforile. Că așa se face liberalizarea.
Mă gândesc că nu degeaba au intrat Digi pe felie și au încercat să facă presiune pe piață.
Și nu îi condamn. Unde sunt bani mulți, foarte mulți bani, de ordinul sutelor de milioane de euro sunt și interese.
Dar Digi măcar lucrează la suprafață. Sunt alții pe aici prin zonă ce trag sfori și cărora nu le place opulența. Exact cum a fost și Ghiță, la un moment dat, prin 2000 și ceva.
- Citește și articolul ăsta despre furnizorii de energie de aici.
- Citește și experiențe cu Energia electrică de la EON
Discuția asta am început-o când am văzut că există Restart Energy – un nou distribuitor de energie electrică. A comentat cineva pe blog și am vrut să verific ce e cu ei. Oferta lor nu este cea mai mică de pe piață.
Conform listăfirme s-au înființat în 2015 când au obținut și licența pentru distribuție.
Între timp, au anunțat că au mărit prețurile extrem de mult. Nu știu cât mai sunt de rentabili.
Tel: 0749 225 412
Nicu a zis
Cum ai găsit blogul ăla, tu știi. Dar prin listăfirme am găsit http://www.restartenergy.ro – pe care mă mir că nu l-ai menționat. 😛
Marius Cucu a zis
Ăsta este cel pe care îl au acum. Înainte aveau acel blog. 🙂
Nicu a zis
Dacă ar fi avut și-acum doar acel blog, i-aș fi evitat cu succes. :))
Marius Cucu a zis
Acum că au migrat… sunt în regulă, nu?! 😀
Nicu a zis
Înainte i-aș fi evitat fără să mă uit la detalii, pentru simplul fapt că nu aveau datele juridice publicate – lucru extrem de dubios.
Dar nici la momentul comentariului actual nu le-ai pus saitul în postarea ta, ci ai lăsat legătura spre blogul ăla. Chiar atât de neserios tratezi treaba sau o faci cu un motiv pe care nu-l dezvălui?
Marius Cucu a zis
E doar lene. După cum vezi sunt în afiliere și ar trebui să modific js-ul ce face link-urile automate… ca să nu apară cu link de afiliat și în articol.
Postolachi Dumitru a zis
Marius o să fii probabil surprins când o să afli că în România există câteva mii (dacă nu s-a trecut pragul de 10.000 de când am eu informația) de furnizori de energie electrică.
Practic oricine s-a conectat on-grid a fost obligat de ANRE să devină furnizor de energie electrică cu acte în regulă (că 90% dintre acești furnizori n-au reușit să vândă nici măcar 1KW e cu totul altă poveste). Acum nu te mai poți racorda on-grid decât pentru capacități de producție de minim 100 KW putere instalată.
În altă ordine de idei eu de la Electrica am primit cea mai bună ofertă, chiar mai bună decât oferta Digi care mi-au făcut 2 oferte diferite în funcție de furnizorul anterior.
Cât privește banii europeni pentru subvenții în domeniul energetic… România și-a cam făcut planul doar că acum plătim energia verde (soare și vânt) la un tarif de 2 ori mai mare decât cea provenită din alternative clasice (hidro, termo, nuclear).
Marius Cucu a zis
Am rămas și eu la Electrica de nevoie. Nu am calculat exact la DIGI pentru că oricum a fost ceva birocrație la mine și a fost mai comod așa.
Mi-ar fi plăcut să trec la Digi dacă ofereau aceeași factură, dar se pare că nu se poate treaba asta.
Petrescu a zis
Cei de la Restart vor sa revolutioneze lumea, desi zic ca le pasa de clienti si vor sa fie aproape de acestia, se chinuie cu tot dinadisul sa faca intreg procesul online, cu alte cuvinte sa nu dea ochii cu clientii sub nicio forma sau sa ii auda. Mie mi se pare o reclama ft mincinoasa. Nu cred ca o decizie atat de importanta ca schimbarea furnizorului o poti lua online sau la telefon, vrei sa te intalnesti cu cineva fata in fata, eventual si sa negociezi putin. Altfel, ramai la vechiul si aia e. De asemenea, cred ca sunt destul de disperati daca au angajat si vedete sa ii promoveze. Big No-No.
Marius Cucu a zis
Mie mi-ar plăcea să scap de birocrație. Negocierea cred că se poate face și online.
Petrescu a zis
Nu scapi de birocratie :)) Doar ca in loc sa te duci pana la sediu cu toate documentele le trimiti online. Adica trebuie tot scanat, transferat in pc si trimis pe email, eventual si contractul trebuie listat, semnat si apoi scanat. Mi-l si imaginez pe nea’ gheorghe de la tara sa faca asta sau pe altii care nu tin pasul cu tehnologia, sau si cei tech-savy nu o sa faca asta :)). Si in plus, daca e un no-name cine are incredere sa trimita acte online?In Romania?
Marius Cucu a zis
Eh, poate îți salvezi semnătura digital 🙂
Andra Matei a zis
Bineinteles. La ce iti foloseste sa te vezi fata in fata cu cineva. La urma urmei, calitatile de negociator, in scris, sunt mai relevante. „Verba volant” dar ceea ce ramine scris arata si ca iti asumi negocierea impreuna cu ARGUMENTELE. Eu am contracte de EE si GN la NOVA POWER GAS, firma 100% producator de energie verde, firma 100% romaneasca, din CLUJ. Totul a mers online. Am avut ocazia sa verific si cit de „omenoși” sunt. Nu sunt HIENE ca cei de la DIGI, ENEL, etc. Daca spui ca ai o problema si ca nu poti plati debitul, nu vin sa-ti taie utilitatile chiar daca dupa contract, ar fi indreptatiti sa o faca. Doar pt. aceasta atitutdine si pt. ca produc en. VERDE, cind imi va expira contractul, chiar daca altii vor avea un pret ceva mai mic, voi ramine la ei. Numai in felul acesta vom RIDICA firmele ROMANESTI de valoare. Daca platesc cu 20-50 lei/an mai mult decit la alt furnizor, imi asum pierderea dar ma gindesc că, a la long, vom cistiga NOI ROMANII. Dar cum sa astepti de la acest popor SA GÂNDEASCĂ LOGIC si sa vadă dincolo de vîrful nasului.
ovidiu blaga a zis
dragule esti mult in urma cu astea in tarile dezvoltate titul e on line iti inmatriculezi o masina cumparata in 5 minute online si actele iti vin in posta asa ca mai studiaza ..
Andra Matei a zis
PUBLICITATEA nu inseamna DISPERARE. Publicitatea „este sufletul comertului”. Cum sa te faci cunoscut daca nu iti faci publicitate. Daca vedete de calitate au acceptat sa iti faca publicitate, o bila alba pt. tine. Inseamna ca esti o firma serioasa. Nimeni nu-si strica reputatia pt. 2 poli.
Petrescu a zis
Cred ca blogul l-au facut mai recent, din disperare dupa publicitate
Au facut chiar si un video, ca sa para mai convingatori https://www.youtube.com/watch?v=nK4YmejqA_0
Auzi, proces care dureaza 5 min .. Dureaza cateva zile nu 5 minute. Atentie personalizata? Cand e totul automatizat? Ar trebui sa isi regandeasca mesajele ca nu toti romanii sunt oi
Nicu a zis
Păi stai așa puțin. Ei spun că „Poți face schimbarea furnizorului online și durează doar 5 minute”, după care adaugă: „iar de restul procesului ne ocupăm noi”. Cred că
Aia cu atenția personalizată e hilară, la fel ca „poți să dispui” – asta pentru amatorii de limbă română. :))
Din păcate sunt companii și mai mari, ba chiar persoane publice și din guvernare care se exprimă ambiguu sau chiar greșit.
Trecând peste detaliile astea, e normal să se agite cu publicitatea. Cum altfel să afle lumea de ei? 🙂 Prin controverse în mass-media?
Radu12 a zis
Contractul ti-l face tot un operator. Deci poti primii atentie personalizata
Claudia a zis
Eu am energie de la ei. In calitate de ce personalitate sau om cu experienta scrii tu despre firma?
Inainte de a te juca de-a jurnalistul, om de blogging informeaza-te despre piata, furnizori in general si mai apoi – scrii si tu un articol bine structurat si documentat.
Verifica putin si comparatorul de tarife, oferta lor si te conving si singur, nu ai nevoie de consultanta!
Zi buna!
ice4you a zis
Respira adanc si trage aer in piept! 1,2,3 … asa, acum dupa ce te’ai relaxat, intelege ca omul avand un blog independent scrie ce vrea muschiul lui, cum si cand vrea muschiul lui pe banii lui. Daca ai ceva de adaugat sau mai degraba de bagat in seama, cereti voie sa o arzi pe aici ca surda’n hora, cu decenta si bun simt adu acele completari ca nu ti’a interzis nimeni, eventual daca ai de facut vreo reclama la ceva, da o tura si pe la casieria omului si scrie cum vreti voi!
Cu astea fiind zise, stanga imprejur si inainte cu cantec!
Claudia a zis
Nu toti fac ca si tine, deci nu cant si eu pe la mese! :)) hai bafta la stat pe internet ca un incompetent, insolent si ignorant!
Si… vrei sa-ti recomand o profa buna de limba romana?
Marius Cucu a zis
Corect, dar pe internet se poarta identitate, nu cont de mail fals și, probabil, nume fals. 🙂
Adelina a zis
Buna. Eu intentionez sa-mi fac contract cu ei si ma intereseaza daca sunt probleme de calitate in furnizarea energiei electrice. (cadere de tensiune, pana de curent etc). Merci
Marius Cucu a zis
Ei asigură partea de facturare.
Andra Matei a zis
Aici sunt 2 probleme FĂRĂ LEGĂTURĂ intre ele.
CUMPARAREA, EE sau a GN (EE=energie electrica; GN=gaze naturale), pe piata concurentiala, este una si PRIMIREA EE sau a GN, prin retele electrice sau conducte de gaz, este alta.
Cei de la care CUMPARAM, EE si GN, se numesc FURNIZORI. Ei ne emit facturile de EE sau GN.
Cei de la care primim EE sau GN, prin retele electrice sau conducte de gaz, se numesc DISTRIBUITORI.
(1) DISTRIBUIREA EE si a GN pe teritoriul INTREGII TĂRI, este strict reglementata de legi care ne protejeaza pe noi cetatenii 100%. Aici este vorba, nu numai de prestarea unor servicii de utilitati (EE, GN) ci si de SIGURANTA NATIONALA. Tara este impartita in citeva zone, Nord, sud, est, vest, dobrogea, in fine, nu conteaza cum se numesc. Pe fiecare zona, OPEREAZA un singur DISTRIBUITOR de EE sau GN. Acest operator ne trimite nouă, EE sau GN prin „firele, retelele electrice” si prin „conductele de gaz, reteaua de gaz”. Noi nu avem legatura cu aceste firme, cu acesti DISTRIBUITORI, dar activitatea lor trebuie sa indeplineasca REGULI FOARTE STRICTE, care, asa cum am mai precizat, tin de SIGURANTA NATIONALA. Activitatea lor este supravegheata si la nivel EUROPEAN. Vezi accidentele din diferite tari care au ramas fara EE, chiar in 2021.
Aceste firme RĂSPUND de CALITATEA curentului pe care noi il primim si a gazelor naturale care vin prin conducte. Caderile de curent, sunt in sarcina lor. Fluctuatiile de calitate ale curentului electric sunt in sarcina lor. Tensiunea mare care iti arde aparatele din casa sunt in sarcina lor. Intreruperile de EE sunt in sarcina lor. Toate acestea se reclama CATRE DISTRIBUITORUL nostru de energie si NU catre FURNIZORUL nostru de EE sau GN.
De asemenea presiunea gazului, scazuta, mirosul gazelor, oprirea gazelor, etc, cad in sarcina DISTRIBUITORULUI de gaz. Reclamatiile legate de intreruperile de gaz si calitatea gazului, se fac catre DISTRIBUITORUL de gaz.
DISTRIBUITORII isi bat capul, de unde „colecteaza” EE si GN ca sa o trimita prin retele lectrice / conducte, catre noi. Ei isi iau marfa din diferite surse fie din energie VERDE fie din energia CONVENTIONALA.
CONTOARELE pe care le avem acasa sunt ale DISTRIBUITORILOR de EE si GN. Prin intermediul lor, Distribuitorii stiu cita energie (EE si GN) au vindut Furnizorii, abonatilor.
(2) In CONCLUZIE:
Pe fiecare zona, DISTRIBUITORUL ne dă acelasi curent electric si acelasi gaz, chiar daca fiecare dintre noi am cumparat aceasta EE si acest GN, de la alt FURNIZOR.
Furnizorul de EE sau GN, nu este ca un magazin sau un depozit, care ne vinde noua, EE sau GN din STOCUL său. Vinzarea aceasta este doar scriptica. Furnizorul face aceasta afacere, din birou. Furnizorii incheie contracte cu DISTRIBUITORII (de pe fiecare zona), ca sa obtina de la acestia, o COTA (de EE sau GN), pe care sa o poată vinde catre noi.
DISTRIBUITORUL „manevreaza” curentul electric sau gazul si ni-l trimite prin RETELE, electrice sau de conducte de gaz. El este raspunzator de : INTRERUPERI, calitatea EE sau a GN, distrugerea aparatelor electrice datorita furnizarii EE la SUPRASARCINA, etc.
FURNIZORUL opereaza din birou, nu are tangenta EFECTIV cu EE sau GN. El incheie CONTRACTE cu DISTRIBUITORUL de la care obtine o COTA de EE sau GN, pe care ne-o vinde noua, devenind FURNIZORUL nostru. El ne FACTUREAZA consumul de GN si EE.
(3) STATUL SUPRAVEGHEAZA la nivel global aceasta activitate de interes STRATEGIC, privind SIGURANTA NATIONALA. In acest sens, prin lege a aparut :
un OPERATOR de RETEA, ( pt. EE sau pt. GN), care supravegheaza : (a) legatura dintre FURNIZOR – DISTRIBUITOR, adica, procesul de facturare corecta a energiei (EE si a GN) si (b) legatura dintre FURNIZOR – ABONAT, adica, modalitatea SCHIMBARII FURNIZORULUI ( de EE sau GN), atunci cind dorim sa ne schimbam furnizorul (de EE sau GN).
De la o vreme constatam ca nimeni nu vine sa ne citeasca contoarele de EE sau GN. Cei care ne citeau aceste contoare, erau angajatii acestui OPERATOR de RETEA. Prin consemnarea consumului abonatului, acesta comunica atit DISTRIBUITORULUI cit si FURNIZORULUI acest consum. In acest mod, DISTRIBUITORUL stie cit a vindut FURNIZORUL abonatului iar FURNIZORUL stie cit factureaza abonatului. In felul acesta vor exista relatii CONTRACTUALE corecte intre Furnizor si Distribuitorul care i-a dat energia pe care a vindut-o. abonatului
Acum se merge pe telecitire, pe incredere din partea abonatului. Totusi, la 3-6 luni, contoarele noastre de gaze sunt citite de catre OPERATORUL de RETEA. La mine in Ardeal, contorul de EE nu a fost citit de peste 2 ani, desi am schimbat furnizorul de EE (am trecut de la Enel la Nova). Eu totusi, am trimis foto cu contorul atunci cind a venit ultima zi de facturarea din partea fostului furnizor.
(4) PRECIZARE
In lista furnizorilor de EE sau GN, de pe site-ul ANRE, in dreptul unora veti vedea ca acestia sunt si PRODUCATORI de energie EE. Este specificat un procent. Unii produc 100% EE VERDE, altii produc EE VERDE, mai putin, x %. Prin urmare, ca sa VINZI EE poti sa fii doar un simplu COMERCIANT sau potii sa fii producator de EE, VERDE sau nu. Energia pe care o produc aceste firme nu are nici o legatura cu EE care iti vine tie pe reteaua de electricitate, chiar daca ai contract cu acea firma ca si FURNIZOR.
(5) TEAMA abonatilor sa renunte la actualul furnizor, pe motiv ca vor avea probleme cu gazul sau curentul
Problema este HILARA pe fondul explicatiilor de mai sus. Oamenii nu vor sa citeasca informatii despre propriile servicii de utilitati dar stau ore si zile in sir, pe site-urile de socializare, sa se zgâiască la ce a postat unul sau altul. Am cunostinte care au incheiat acum contract cu Enel pt. EE si cu EON pt. GN, desi aceste firme au cele mai mari preturi, cu aprox. 25-33% mai mult decit oferta de la HIDROELECTRICA, de ex. Hidroelectrica este firma romaneasca. Am incercat sa explic ca profitul ENEL si EON se va externaliza iar noi romanii nu avem nimic de cistigat, pe cind profitul firmelor romanesti ramine in tara ridicindu-ne nivelul de trai. Nu am avut nici un succes, chiar daca persoana este inginer! Nu vrea sa inteleaga nici cum functioneaza economia de piata si nici nu este interesat sa aiba o factura cu 25-33% mai mica. Ei, daca suntem prosti ca noaptea, e normal sa traim ca un popor idiot.
(6) Sper ca am fost de ajutor pt. intelegerea procesului de furnizare a EE si a GN. Este un proces greu de inteles daca nu te ajuta cineva sa deslusesti legile care îl guverneaza.
Pe site-ul ANRE, Autoritatea Nationala de Reglementare a Energiei, (ENERGIE = EE sau GN), se poate da cautare pt. a afla toate firmele furnizoare de EE si GN cit si toti distribuitorii de EE si GN.
Tot pe site-ul ANRE exista un COMPARATOR de preturi, care te ajuta in orice moment sa sti care furnizor are pretul cel mai bun, pe zona ta. Recomand ca la completarea datelor, sa treceti ca si consum, pt. EE 100 KWh iar la GN 1000KWh, fara sa treceti NIMIC la consumul actual. Veti avea un tabel in care apare lista cu furnizorii si preturile acestora. Veti vedea cit costa 100KWh pt. EE sau 1000KWh (care reprezinta aprox 900mc) pt. GN. Veti alege pretul cel mai mic. Firma la care sunteti abonati, va apare si ea in lista, si veti putea compara costurile.
Sa auzim numai de bine.
Andra Matei a zis
CORECT. Din fericire firmele de utilitati sunt in Romania „la vedere”. Toate datele lor sunt publice si nu pot opera pe piata fara sa fie in evidentele AUTORITATILOT NATIONALE din domeniul lor de activitate. La fel se intimpla si cu persoanele fizice sau juridice, autorizate pt. diferite activitati. De ex, topografi, avocati, notari, etc. Nu suntem in jungla.
Claudia a zis
Ce cont si ce mail fals? Exista vreo regula in a avea un cont de email? Aflu informatii foarte practice pe acest asa-zis blog.
Dar, mai spune-mi ..poate totusi invat si eu care-i treaba pe internet.
Mai studiaza, amatorule.
Marcel a zis
Acest domn a postat multe filmulețe, ppt uri, etc pentru cei care caută informații în domeniul IT. De aceea reacția domniei tale mi se pare cel puțin lipsită de eleganță. Ca să nu o numesc altfel.
George Duran a zis
http://m.comunicatedepresa.ro/restart-energy/restart-energy-si-profi-anunta-o-noua-colaborare-in-domeniul-furnizarii-energiei-electrice/
Cred ca merg destul de bine daca incheie astfel de colaborari. Au ascensiune de mii de clienti lunar, ceea ce inseamna ca fac treaba buna. In schimb, printre putinii furnizori cu capital 100% romanesc. Pe online, chiar dureaza 5 min. doar ce am testat, de pe mobil poti sa semnezi digital si este legal.
Marius Cucu a zis
Nu știu, dar pare advertorial. 🙂
Daniel Mirea a zis
N-au durat 5 minute ci vreo 8. Poza la factura si la buletin ( eu am fost titular si la vechiul furnizor ) si am finalizat pe site. Dupa 1 zi am primit pe mail contractul gata si cu mentiunea datei la care voi primii energie de la ei. Am deja a 3-a factura, de abonament cu pret fix si ma felicit si acum ptr decizie. Vin de la Digi, unde am stat 1 ora jumate la coada si am fost nevoit sa-i suport si ifosele angajatului ca nu stia sa-mi zica exact cand ma schimb. Ca si info, am fost amenintat ca imi ia contorul daca nu ma trec inapoi pe monopol. Le-am zis ca Anre-ul n-ar fi de acord. Au plecat asa cum au venit mizerile, in loc sa dea pret bun, vin cu amenintari. E clar ca i-au speriat si bine le-au facut. Deocamdata sunt foarte multumit de ce am gasit aici si da, este furnizor romanesc.
Marius Cucu a zis
Cum să treci înapoi pe monopol? E posibil?
Vasile a zis
Rai dom’le, agresivi, te conecteaza cu japca, neveu…. :))) Asa-ti trebuie Mariuse, te-au invadat postaci de la Restart astia…. mai avea putin si-l lua la palme pe Ice d-na(d-l) Claudia, nu stiu tu cum ai scapat, da bine in vara era canicula aia… inteleg :))))
Marius Cucu a zis
Eram și eu amator. Ce să facem, nu ne luăm de femei și fetițe.
Vasile a zis
Intre timp vad ca ai scris un articol dedicat problemei 😉 ai putea sa ne zici acolo si ceva de d-na Clauditza era foarte virulenta dupa ce ia urat Ice drum voios cu cantec :)))
Marius Cucu a zis
Ai divulgat tu informațiile top secret 🙁 Poate omul continua să răspundă.
Vasile a zis
Da reset, ca nu cred ca s-a trezit, plus ca daca n-are mail ok. nu primeste notificari 😉
Marius Cucu a zis
Să-nțeleg că ai notificările pornite?
Vasile a zis
Pe mail, anunta-ma…. nu de alea in browser, pe alea le urasc :)))
Marius Cucu a zis
Lăsați spam-ul să circule!
Vasile a zis
Sa circule, sa circule, cred ca am vreo 6000 in adresa principala, noroc cu Gogu….
Ghita a zis
Haha, hoție, salarii date la negru pe sub mâna, angajați de toată jena, hiene la fiecare birou.
Altceva?
Marius Cucu a zis
Ups. Păi și n-a reclamat nimeni la ITM? Era cu penal treaba asta…
Mihaela a zis
Domnilor, sunt jalnici, mai rai decit cei mai rai.
Cititi cu MARE ATENTIE contractul lor, si pe urma semnati!!!!
Puneti intrebarea cind vor mari pretul, si care este garantia pretului oferit in contract!!!!!
Intrebati clienti de-ai lor si pe urma mai vedeti ce faceti.
Desi au mare scris pe site, pret fix si garantat… pina acum l-am marti de 2x si de la anul va mai urma.
Clientii persoane juridice primescc numai o notificare si gata…. n-au decit.
FERITI-VA DE EI!!!!!!
vasile a zis
„pina acum l-am marti de 2x”
D’na Mihaela imi permit sa fac nota discordanta si sa nu ma consider jalnic si sa va multumesc ca mi-ati deschis ochii, mie personal, pe ceilalti lasandu-i jalnici in continuare…. o intrebare mai am, de unde stiti ca au marit preturile de 2x?!
marin ticu a zis
va spun sint niste sarlatani. inainte sa am contractul cu ei cind imi venea regularizarea nu plateam mai mult de 200 de lei in schimb acum mia venit o factura in valoare de 1329 lei. niste hoti
vasile a zis
Pai si nu ati reclamat la APC, sunt o groaza de kwh acolo, 1329 e o cifra dubioasa!
blondan a zis
Buna ziua,tuturor! Mai stie cineva noutati despre Restart Energy One SRL ?(ori bune,ori rele…). Din cate observ ,in comparatorul de preturi de pe ANRE, nu apare deloc aceasta firma concurenta(!?), indiferent de consumul lunar pe care-l testezi(mai mic sau mai mare). In schimb, pe alt site comparator de preturi (pe Conso.ro) sunt pe primul loc (!), pentru un consum mai mare de 122-125 kWh/luna. De aici in sus sunt chiar si peste Digi Energy(RCS-RDS), care au,la randul lor,o oferta foarte rentabila !!!(ma refer la cei care au un consum mediu de cel putin 120 kWh/luna). Astept vesti! Multumesc.
P.S. Mentionez ca ma tenteaza oferta celor de la Restart Energy, pentru ca am un consum mare atat la curent cat si la gaz, dar nu stiu ce sa fac..inspre care sa ma decid !?
andra miruna matei a zis
Atentia la CONTRACT si la CLAUZE ASCUNSE. Eu am consultat contractul propus pentru zona mea. Oferta de pret era cea mai mica, DAR, citind contractul, pretul era doar pt. primii 1.000 kwh, dupa care pretul era mai mare!!! Nu mi s-a parut OK. Pina acum CONTINUTUL CONTRACTELOR era impus prin lege, de acum incolo CONTRACTELE trebuie citite de catre un avocat / jurist.
Aurora a zis
Restart energy one, feriti-va de ei, numai promisiuni false, ma bucur ca am scapat de ei!
andra miruna matei a zis
AURORA, spune-ne concret care sunt promisiunile FALSE despre care faci vorbire. Atita timp cit firma apre pe site-ul ANRE, ea EXISTA. Ea „nu bgă pe conducta” nici gaz si nici energie electrica. Acestea sunt furnizate de catre OPERATORUL de DISTRIBUTIE. Restart energy doar VINDE energie. Daca schimbi furnizorul nu ti se intrerupe energia… Atunci ce promisiuni FALSE se pot reclama? Eu spun ca este firma romaneasca si, chiar daca am da un leu in plus, fata de alte firme straine, ar trebui sa facem FRONT COMUN, sa ne mutam la firme romanesti, ca sa ridicam ECONOMIA ROMANEASCA. Profitul celorlalti nu ramine in Romania, este externalizat!
Alina a zis
O firma care isi respecta clientii nu poate trimite oferte cu datele de identificare gresite; desi am fost atrasa de oferta lor (restart energy one sa) , la o simpla cautare pe mfinante … m-am lamurit
The Hater a zis
așa…
te-ai lamurit că ce?!?
Lotzi a zis
Mai e valabila magaria aia cu primii 1000kwh la un pret si dupa aia urca la 0,285 plus restul… ce stiti?
am tot cautat in ce au pe site, contracte etc si nu (mai) gasesc porcarioara asta!
Alina a zis
Am citit cu atentie si conditiile si draft-ul de contract si mi se par ok.Dupa pererea mea au cea mai buna oferta la momentul actual. Dar este oferta promotionala!La anul totul se poate modifica dar se obliga sa ma anunte cu 30 de zile inainte si eu am obligatia sa ii anunt in caz de schimbarea ofertei, in termen de 21 de zile.
MAGDA LIA a zis
Am citit si eu contractele de la ei, prin noiembrie – dec. 2020. Au chestii ASCUNSE. Cele mai mici preturi si cele mai CURATE contracte le-am gasit la NOVA POWER GAS. In noiem.2020 am prins tarife de TOP la EE (0,235 lei/kwh) si la GN (0,070 lei/kwh).Contract pe un an, pret fix.Este firma romaneasca 100%. Sunt PRODUCATORI si DISTRIBUITORI de Energie verde 100%. Vind, ca furnizori, atit EE (en.electrica) cit si GN (gaze naturale). Pina acum au vindut doar la persoane juridice, din 2020 vind si la persoane fizice. Au nevoie de un IT-ist mai bun ca sa mai perie putin site-ul si sa gaseasca solutii mai bune. Au o problemă de comunicare in sensul in care, daca îi inveti cum sa comunice cu DIVERSE categorii de clienti, nu îi duce capul sa implementeze IMEDIAT. Le vinzi creier gratis si ei, in loc sa iti multumeasca si sa treaca la fapte, se cam „lălăie”! Ca românul!
Vlad Lutic a zis
Eu am energie electrică şi gaz de la ei pentru trei locaţii de patru ani. Nu am avut nici o problemă. De ce i-am ales? Din două motive:
1. au cel mai mic preţ de pe piaţă;
2. sunt parteneri MyWorld (Lyoness) şi am bani înapoi la fiecare factură.
Marius Cucu a zis
N-am auzit niciodată de MLM-ul de la Lyoness.
Vlad Lutic a zis
:)) Dacă nu ai auzit niciodată de Lyoness de unde ai aflat că e MLM? :))
Marius Cucu a zis
Am dat pe Google înainte să comentez 🙂
nastase a zis
Este al 4-lea furnizor de EE(electrica ,eva-energi, rds) si sunt foarte multumit, bineanteles ca primesc si bani inapoi prin MyWorld.
Ionita cristian a zis
Am contract la Restart Energy din martie 2021, cu pret fix pe 12 luni. Saptamana aceasta am primit notificare ca de la 01.10.2021 imi dubleaza „pretul fix”, atat la gaze cat si la energie electrica activa. REZILIEZ CONTRACTUL!!! Niste hoti, niste neica nimeni@
Marius Cucu a zis
Mda, era de așteptat să se întâmple asta, aveau prețuri foarte mici și era clar că nu vor putea să suporte prețul de dumping la nesfârșit. Mă aștept ca alții să facă la fel.
Carmen a zis
Si eu am primit notificare de crestere pret cu 106% la gaze.Am citit ca putem reclama la ANRE faptul ca oferta a avut pret fix dar contractul prevede acea aiureala de modificare preturi.Mai aveti cumva oferta lor? Nu cred ca se va rezolva ceva, dar macar trebuie incercat.
Traian a zis
Si eu am semnat contract pt EE + GN cu restart energy in martie 2021, si zilele trecute am primit o notificare de la ei cum ca dubleaza pretul atat la gaze cat si la energie electrica de la 01/10/2021.
M-am gandit intr-o prima faza sa le trimit scris ca nu accept modificarea de pret si sa le cer sa isi respecte contractul semnat cu pretul pe care ei l-au propus si eu l-am acceptat.
Ma gandesc de asemeni sa schimb furnizorul. De ce imi pare cel mai rau este ca eu chiar am facut lobby pentru ei si i-am adus si pe parintii mei la ei. Chiar in acest moment ma uit la stiri si se vorbeste despre ei, ma rog spun ca un furnizor din timis, dar stiu ca despre ei este vorba.
carmen a zis
Stiti care e tragedia ?
Cititi Legea 123/2012 art.145 alin 4 lit e si o sa gasiti exact motivul pt care se comporta ca niste nemernici.Vi-l redau in continuare:
„Obligațiile și drepturile clientului final de gaze naturale: sa fie notificați în mod corespunzător cu privire la orice intenție de modificare a contractului, precum și cu privire la orice majorare a prețului/tarifului, în mod direct și în timp util, dar nu mai târziu de sfârșitul primei perioade normale de facturare care urmează intrării în vigoare a majorării, într-un mod transparent și ușor de înțeles, precum și să fie informați, în momentul notificării, cu privire la dreptul de a denunța contractul, în cazul în care nu acceptă noile condiții;”
Si mai sunt si altele de ex. ca nu trebuie sa faca amendament la contract.
Deci, domnii de la ANRE care tot ies pe la TV si ne spun tot felul de minciuni, sunt autorii acestei legi care da dreptul furnizorilor de energie sa modifice contractele si preturile cum vor muschii lor, cu binecuvantarea ANRE. Declaratiile lor se rezuma in a penaliza furnizorii cu 5% din cifra de afaceri, nimeni nu a spus ca furnizorii ar trebui sa respecte pretul contractat. Deci este clar ca asta s-a dorit, majorarea preturilor. Cred ca toata problema ar fi de competenta avocatului poporului, dar avem asa ceva?Eu am raspuns Restart ca nu accept noul pret, dar contractul lor si oferta sunt beton, pt ca si in oferta scriu sa tinem de cont de „conditiile generale” anexa la contract, unde este inserata modificarea preturilor fara amendament, respectiv mot-a-mot paragraful din Legea 123/2012. Sugerez tuturor sa ia la intrebari ANRE, ceea ce am sa fac si eu.
Dupa raspunsul Restart, cred ca am sa apelez la alt furnizor.
cornigeanu a zis
Restart Energy ? De astia vorbiti ? Niste hoti! Am contract pe 12 luni, semnat in 08.07.2021 pentru furnizare gaz la tarif de 125,1 lei/Mwh si acum am primit notificare de majorare a tarifului la 220,0 lei / Mwh. Ca sa ii dau in judecata ma costa timp, bani , nervi si ei vor emite facturi la noile tarife. Asa ca mai bine caut alt furnizor.
Concluzia e ca democratia ne-a adus ce e mai bun din vest!!! Si multumim politicienilor care au permis asta si noua care am acceptat. Asta meritam!