Sunteți supărați pe reclame, nu?
Au întrat în viața voastră în orice loc posibil și imposibil. Cel mai mult te enervează să te uiți la televizor și să vezi că te deranjează în secunda următoare cu o reclamă ordinară. Poate că d-acolo au pornit și nervii și ura spre reclame.
Unii sunt chiar atât de nervoși de faptul că alții consumă reclame încât oricine realizează un produs: un blog, un vlog, orice, este disperat că ăla câștigă din asta. Că te-a plătit cineva să faci asta. Al naibii ești tu cu timpul pe care îl pierzi făcând asta!
Reclamele trec la un alt nivel. Se personalizează tot mai mult.
Ați văzut că dacă vă uitați pe un site la câteva produse o să vă urmărească o lungă perioadă de timp reclamele personalizate. Că deja ai cumpărat produsul și ție produsul îți apare încă… este o problemă destul de mare.
Reclame cu target de la rețelele sociale și orice este „smart” de pe lângă tine
Scandalul este din 2013-2014 pentru televizoarele smart. Au un mic microfon ce s-ar putea activa la câteva cuvinte cheie. Sau și-o cameră web, cică. Dar ar trebui să funcționeze pe modelul OK Google sau Siri, tanti Cortana.
Așadar, se pot face niște filtre pentru a vă personaliza reclame.
Pe Facebook, dacă aveți Facebook Messenger activat și dacă aveți permisiunile microfonului lăsate în voia nimănui veți vedea că, pe baza discuțiilor din jur, veți avea și reclamele cu target direct.
Așadar, țineți treceți pe la permisiunile gadgetului din când în când.
Malin a zis
Toata treaba asta se bazeaza pe lipsa de cunostinte tehnice a utilizatorului. Doar 10% or sa fie capabili sa seteze corect un device in timp ce restul de 90% or sa puna probabil banda adeziva pe microfon ca prostu’ ala de Zuckerberg…
Marius Cucu a zis
Îți dai seama că ăla a fost troll. Adică eu sper să nu fie o maimuță în fruntea Facebook. Ar fi grav atunci…