Am comandat foarte puțin de la ei. Îi știu din mediul online, dar nu prea am avut tangență, au intrat, au ieșit, au mutat firme, oamenii nu au mai avut garanții. Cumva s-au aliniat pe zona celor de la cel.ro și oamenii au început să îi desconsidere.
Dacă țin bine minte, cred că am avut maxim o experiență cu ei, în care am comandat un telefon și atât.
Site-ul este acesta, dacă aveați dubii.
Nu am avut nevoie de garanție, cu alte cuvinte, nu am avut probleme cu ei.
Pe internet circulă tot felul de bârfe cum că aduc produse pentru alte piețe acolo unde sunt prețuri mai mici și încearcă să le vândă aici.
Nu am experiențe de genul, dar se poate verifica foarte repede acest lucru. De exemplu, puteți verifica pe site-urile oficiale ce prețuri au produsele. Dacă este sub prețul recomandat de producător ceva se întâmplă, ori nu fiscalizează, ori aduc de pe alte piețe și își permit sa facă schimburi. Dar repet, eu nu am pățit, așa că sunt doar supoziții neverificate.
Vin spre voi și întreb: ce părere aveți despre Quickmobile? Ce experiențe? Ați reușit să rezolvați problemele cu ei, în special la retururi? Au fost discuții? ANPC?
Da, sigur, dacă respectați cele 14 zile și nu aruncați cutia. Și dacă o veți pierde aveți dreptul să primiți o parte din sumă, până se aduce la conformitate.
eugen plesa a zis
Mda, cine știe… poate curând va avea și utilizatori care să se bucure de noua interfață : ))
Marius Cucu a zis
Eu vad ca lumea incepe sa fie destul de multa lume, dar inca mai are de mancat pana ajunge pe Facebook.
Andrei Daniel a zis
Cea mai proasta experienta a fost cu garantia la quickmobile.
Gabriela a zis
QUICKMOBILE, da ,asa ceva!! Tepari rau !!produse de proasta calitate,sau reparate fara solutii doar service retur unde tot ei sunt ,fara predare colet in magazin doar curier,asteptari,reparatii nerezolvate..am cumparat un samsung galaxy de 3 luni si doar probleme am cu el!! Banii nu cred ca vor returna!!Garantie extra 2 ani achizitionata si tot nimic o rezolvare!!
Daniela a zis
Cine sunt Quickmobile?
ice4you a zis
Cred ca cei care vor renunta la fetesibuci nu vor migra neaparat in alta parte ci probabil ca vor dezvolta o noua retea de bloguri personale pentru ca acolo se simt mai „in siguranta” problema confidentialitatii fiind una din ce in ce mai mare. In ce priveste o legiferare a internetului … sunt convins ca se va intampla la un momendat … discutabila este doar perioada de timp care va trece pana atunci si metoda prin care se va pune in aplicare.
D-Petre a zis
Google incearca sa ne faca tot mai dependenti de el … prin motorul de cautare, prin G+, prin google maps … si din pacate cam reuseste.
Marius Cucu a zis
Citeam pe extern ca vor sa se bata si cu WordPress si sa faca o chestie in cloud, in care va fi necesar doar putin HTML…
ice4you a zis
Lucrul asta l’au inceput inca de la achizitia blogger … nu este nimic nou.
Eu unul sunt „dependent” doar de motorul de cautare … pentru ca deocamdata inca nu am gasit altul care sa fie la fel de bine pus la punct desi au tot incercat si unii si altii. In rest … din cand in cand folosesc YouTube si cam atat.
Pietonu a zis
Am intrat sa vad si eu schimbarile , arata bine , dar ce sa zic …. e vorba de Quickmobile…
Marius Cucu a zis
Pai oricum se intampla deja, daca ai un articol promovat de multi pe Google Plus, prietenii tai de acolo vor vedea in cautari mult mai sus site-ul tau.
Vedem cu ce ne „incanta” update-ul de luna viitoare.
bogdan a zis
Ce sa mai zici de Quickmobile? Mai rau e cu cei care ii promoveaza. pacat!
Daniel a zis
Wow cati social media experts pe aici 😀
Blog cu Stil a zis
Am mai citit pe cateva bloguri si chiar am sa vad si eu ce si cum 😉
Alex Stan a zis
Si pe mine ma atrage aceasta noua interfata. Este mai aerista si mai usor de folosit interfața celor de la Quickmobile.
Robert a zis
Era si timpul o schimbare bine venita … dar totusi e cu mult in spatele emag
claudiu a zis
Eu nu cred ca ar putea sa dispara facebook-ul.
Google+ ar putea sa fie o varianta de viitor, dar … ce daca ar fi sa migrez catre el ce ma fac cu datele care exista acum pe facebok ? Chiar nu am de gand sa uploadez din nou pozele din anii trecuti …
Au introdus facilitatea de : import profile from facebook
?
Marius a zis
Chiar eu am scris acum 2 ani de zile cum poti muta o poza de pe Facebook pe Google Plus
SydowBlog a zis
Imi place noua modificare. Oricum se vede clar ca incearca sa copieze tot mai mult pe cei de la FB.
Ciprian a zis
Nu cred ca au vreo sansa astia de la Google sa ii concureze serios pe cei de la facebook..G+ nu da senzatia de comunitate,conectivitate..parca esti singur si te uiti pe fereastra in gradina altuia.
Alin Nicorici a zis
Nu cred ca voi mai comanda vreodata de la Quickmobile.
Buchet de trandafiri a zis
Cred ca va mai dura mult pana Google Plus se va apropia de Facebook ca popularitate si ca numar de utilizatori. Arata mai bine noul design, insa mai au mult de lucru ca sa ajunga Facebook din urma.
raul rual a zis
Nu cred ca Facebook e pe moarte. Inca sunt utilizatori care nu l-au descoperit. Plus ca vor creste copiii care au conturi inca de la nastere.
Gabriel Ursan a zis
Nu știu dacă e ceva cu experiențe oK la Quickmobile. Pacat că cei de la mobilissimo îi tot promovează. Urât.
Igrec a zis
true. sistemul de comunitati e genial, dar quickmobile fac mizerii.
Marcel a zis
Am o pereche de casti cumparate de la ei care sunt inca in garantie si care se tot opresc. Le-am trimis la service si mi le-au returnat pe motiv ca nu-s deblocate pentru pairing, a doua oara au constatat ca merg normal desi defectul e evident. Am facut sesizare la anpc maramu, domnii de-acolo mi-au respins plangerea, oamenii si-au facut treaba si mi-au dat raspunsul la timp. I-am contactat ulterior pe adresa generica, le-am facut filmulet, am scris la zonal anpc Cluj, fara raspuns. Ce pot eu sa fac in cazul asta? Sa continui cu trimiterile in service si cu sesizarile anpc?
Emil a zis
Au respins-o sau au solutionat-o in defavoarea ta? Ce au motivat?
Carla Laszlo a zis
Vreau sa va spun ce am patit (si sunt sigura ca nu numai eu) cu cei de la QuickMobile!!!
Am comandat un iPhone 12 pro max cand erau singurii sau printre putinii care il aveau in Romania la precomanda. Nu stiu daca a fost mai ieftin decat in alte parti, chiar nu m-am uitat la asta, am vrut doar sa il primesc repede. Surpriza am avut-o cand telefonul s-a defectat (au aparut pixeli verzi pe camera si se vad in orice poza sau video fac) si am vrut sa il duc intr-un service Apple pentru reparatie. Primul service Apple a fost in Italia unde mi-au spus ca modelul meu de iPhone este pentru piata din China si ei nu il pot repara. I-am contactat pe cei de la Quickmobile si mi-au spus ca eu am citit regulamentul si am acceptat in momentul in care am cumparat telefonul (cine citeste? Si cine s-ar gandi vreodata ca un iPhone nu are garantie internationala)
Am mers cu telefonul la un alt service autorizat Apple in Bucuresti, unde au verificat telefonul, totul era ok, dar mi-au dat acelasi raspuns “in Europa nu exista piese, nu se poate repara modelul pentru China”!!! De asemenea mi-au spus ca sunt multi care vin cu telefoane de la Quickmobile in aceeasi situatie.
Am fost nevoita sa il trimit la Quickmobile … la Service – Return de unde s-a intors dupa 2 saptamani cu zgarieturi pe ecran ,senzorul de umiditate activat si raspunsul lor : nu mai are garantie !
Am dovezi ca senzorul nu era activat cand a plecat la ei, ca pe ecran nu aveam zgarieturi!
Le voi face reclamatii si ii voi da in judecata dar m-ar ajuta mult sa fim mai multe persoane in acest proces. Am citit (dupa ce am trecut prin toate astea) ca este ceva ce ei fac in mod normal!
Va rog sa imi scrieti aici sau in privat daca ati patit la fel sau stiti pe cineva care a avut probleme cu ei.
Pana cand sa isi bata joc de noi?
Multumesc!
Ionut a zis
Din pacate aceeasi strategie a QuickMobile, e plin internetul de reclamatii similare deoarece ei nu repara absolut nimic, nu au aceasta capacitate. Intorc produsele inapoi cu tot felul de motive doar ca sa nu repare. Ba mai mult, strica intentionat produsele pentru a avea motiv intemeiat. Trebuie facute poze inainte de a trimite produsul in service pentru a avea dovezi. Iti recomand sa mergi pe calea legala, sesizare la ANPC care daca nu se solutioneaza favorabil poti continua in instanta. Din pacate, va fi timp pierdut si stres. De asta recomand tuturor sa evite QuickMobile.
Jules a zis
Da, am avut o problema cu ei, cu un telefon caruia scos din garantie fara a-i face diagnoza propriu-zisa. ANPC mi-a dat dreptate. Probabil voi consulta si un avocat.
Gabriela a zis
Buna ziua! Am cumparat si eu de la Quickmobile idem ,un tel peste 3000ron Samsung galaxy.
Daca se poate sa ma contactati sau scrie,service de mai multe ori de 3 luni cumparat.
Ioana a zis
Am cumpărat de pe site-ul quickmobile un telefon Samsung Galaxy A22 5G, pe care l-am returnat pentru că nu avea NFC (pe site scria la specificații: NFC: DA (depinde de regiune – nu am știut la momentul respectiv că vând produse pentru Asia).
Telefonul pare ok, l-am cumpărat după ce am citit reviewuri despre el, dar nu l-am folosit pentru că, neavând NFC, l-am returnat imediat. Curierul a venit vineri (la mai bine de o săptămână de la comandă), iar luni l-am returnat. Problema e cu Service Return cu care colaborează quickmobile, care e de toată jena. Mi-au spus că telefonul e neconform și trebuie să îmi scadă din prețul de achiziție. Mi-au trimis poze cu ambalajul deteriorat, dar nu au cum să fie poze la ceea ce am trimis eu. Și eu le-am trimis poze făcute de mine, unde se vede clar că ambalajul a fost tăiat atent, cu cutterul, nu rupt cum apare în pozele lor. Păcat că își bat joc așa de clienți. Au tarif de 1.5 euro / minut la telefon, ceea ce descurajează clientul să sune la ei, cred că exact pe asta se bazează. Am mai comandat produse de la quickmobile, dar nu o să o mai fac. Cu faza aceasta au pierdut un client fidel.
Marius Cucu a zis
Mamă, cât de urâtă treaba cu Call Center-ul. Faza cu telefoanele din alte regiuni am mai auzit-o și eu.
Eu, când dau retur la anumite magazine, eventual curieri cu produse mari, de genul televizoarelor, pur și simplu filmez produsul înainte să plece.
Mersi de comentariu, mă ajută și pe mine la viitoarele review-uri, să fiu atent la ce modele de telefoane este NFC. Eu mă așteptam ca majoritatea să aibă NFC.
Ana a zis
Bună!
Cum ai mai rezolvat? Ți-au dat banii înapoi?
Am si eu o problema cu ei acuma.
Don a zis
Am cumparat de la QM un smartwatch xiaomi si are probleme nu arata harta Europei cand fac tracking cu el sincronizat cu smartphone . Incearca sa arate o harta care nu se pktriveste cu Europa . Ceva e cu firma asta vand produse dubioase doar cu cheita cica care nu fost pornite niciodata dar nu sunt sigilate . Eu cred ca fie sunt refurbished fie exemplare din show room . Sunt din Baiamare nu au sediu in Bucuresti . Vand produse de nisa nu au relatii cu importatorii si care daca se strica aleluia .
D a zis
Quickmobile sunt niste gunoaie…
Am incercat sa returnez un telefon si au vrut sa scada 500 lei din valoarea lui pentru un fir de par!
Am vandut pe OLX, in cele din urma…
Am invatat pe pielea mea: cele mai mici preturi = cele mai proaste servicii (in general).
Marius Cucu a zis
Ce model de telefon? Știu că se pot opri până la 10% din sumă, dar totuși…
D a zis
A fost un Pixel 4a care avea pret de achizitie de 1700 lei.
Marius Cucu a zis
Păi Pixel nu este oficial importat în România. Doar pe piața gri. Ăsta e primul semn de întrebare. 🙂