Am comandat foarte puțin de la ei. Îi știu din mediul online, dar nu prea am avut tangență, au intrat, au ieșit, au mutat firme, oamenii nu au mai avut garanții. Cumva s-au aliniat pe zona celor de la cel.ro și oamenii au început să îi desconsidere.
Dacă țin bine minte, cred că am avut maxim o experiență cu ei, în care am comandat un telefon și atât.
Site-ul este acesta, dacă aveați dubii.
Nu am avut nevoie de garanție, cu alte cuvinte, nu am avut probleme cu ei.
Pe internet circulă tot felul de bârfe cum că aduc produse pentru alte piețe acolo unde sunt prețuri mai mici și încearcă să le vândă aici.
Nu am experiențe de genul, dar se poate verifica foarte repede acest lucru. De exemplu, puteți verifica pe site-urile oficiale ce prețuri au produsele. Dacă este sub prețul recomandat de producător ceva se întâmplă, ori nu fiscalizează, ori aduc de pe alte piețe și își permit sa facă schimburi. Dar repet, eu nu am pățit, așa că sunt doar supoziții neverificate.
Vin spre voi și întreb: ce părere aveți despre Quickmobile? Ce experiențe? Ați reușit să rezolvați problemele cu ei, în special la retururi? Au fost discuții? ANPC?
Da, sigur, dacă respectați cele 14 zile și nu aruncați cutia. Și dacă o veți pierde aveți dreptul să primiți o parte din sumă, până se aduce la conformitate.
Mijuu a zis
Salutare romanasii mei, pe scurt, cer pareri despre acest site sunt student si as dori sa imi vand telefonul actual pentru a trece la un alt model, dar nu am reusit sa imi vand deviceul, asa ca am cautat un site in online cu buyback. Am dat de acest site pe nume service-return.com si am vazut ca ar avea un rating destul de scazut. Are rost sa il vand ( telefonul ) pe site, sau sa il repostez pe un alt site?
Costin a zis
Atia de la quickmobile…niste nemernici. Produsele nibti le repara Samsung romania de exemplu, pt ca sunt produse care nu au fost distrobuite pe piata Europeana si trebuie sa le trimot le ei la service return….unde ca sa vorbesto cu ei este 1.5 euro per min si dupa stat 5 min in asteptare am.inchis….niste jeguri!!!
Vlad a zis
Recenzie scrisa pe data de 19.07.2024
Salut.
Urmeaza sa relatez experienta proprie despre o comanda a unui Galaxy S24 Snapdragon 256 GB.
Inca de la inceput, vreau sa mentionez faptul ca va recomand cu mare caldura sa cumparati din alta parte orice fel de produs, si NU de pe acest site(motiv: puteti citi n comentarii si opinii negative cu privire la experienta clientilor).
Sa lamurim si partea cu livrarea produselor.
Chiar daca timpul de asteptare este lung(am asteptat 3 saptamani), produsele ajung la destinatar prin Fan Courier. Aici intervine partea tare….citind parerile negative, am decis sa refuz coletul(fie vorbind cu curierul, fie din awb refuz primire) si mare a fost mirarea cand am observat ca banii mi-au fost inapoiati imediat in contul din care am facut plata(fara a furniza niciun iban lor sau completand o cerere) imediat ce produsul a ajuns inapoi la ei(circa 3 zile).
De mentionat: suma returnata a fost -50 lei, s-au scazut taxele aferente livrarii/manipularii,etc. (asa zic ei….).
Concluzia: ati comandat si v-ati razgandit, refuzati coletul si va asigur ca banii vi se vor inapoia.
Marius Cucu a zis
E prima dată când aud de treaba asta și cred că ar trebui să fie și o reclamație la ANPC. Nu știu dacă are voie quickmobile sa oprească din bani daca ai refuzat coletul.
Iulian Augustin Pica a zis
Produs Comandat de pe quickmobile.ro
https://www.quickmobile.ro/telefoane-mobile/samsung-galaxy-s20-plus-128gb-5g-negru-cosmic-black-snapdragon-12gb-ram-59403
Produsul primit fara sigiliul original al producatorului pe cutie, ecranul fara folia de protectie si tavita cartewlei sim nu se inchide complet astfel ca telefonul nu citeste corect nici o carterla SIM.
factura nu poate fi descarcata deci… nu exista.
pentru retur quickmobile foloseste service-return.com cu o taxa de 100lei, deci nu se vor returna banii integral in cazul returului in termen de 14 zile
quickmobile… fara factura, produse uzate si defacte vandute ca noi, nerespectarea clauzelor de returnare… etc.
Iulian Augustin Pica a zis
Preventiv a fost inaintata o plangere catre anpc concomitent cu returul. La o saptamana de la efectuarea returului quickmobile a pus la dispozitie factura care este emisa de FLIP BUSINESS SRL Arad, cu acelasi sediu social cu cel al firmei din spatele quickmobile.ro
FLIP BUSINESS SRL are ca principal scop de activitate declarat, comercializarea produselor electronice second hand, asa se explica de ce telefonul vandut ca „produs nou, sigilat” de catre quickmobile era de fapt unul second hand.
In consecinta a plangerii catre anpc quickmobile a returnat in totalitate valoarea telefonului fara a mai opri taxa celor de la service-return.com
In concluzie: quickmobile.ro flip.ro service-return.com sunt de fapt o retea de firme a acelorasi tepari din Arad/Baia Mare, bine ascunse si necontactabile la vreun telefon ci doar in scris pe diferite adrese de e-mail.
NISTE TEPARI NENOROCITI!
Valentin Vasilescu a zis
Salut! Am comandat pe 05.09.2024 un apple pen de pe quickmobile si l-am ridicat pe 7 din easybox. Nu am factura si garantie, le-am trimis mail zilnic si nu-mi raspund. Pe data de 09.09.2024 am mai comandat inca unul si dar intre timp vazand ca nu rapund niciunei solicitati i-am anuntat in timp util, era doar awb-ul facut nu si comanda ridicata de sameday, sa nu mai trimita coletul. Mi-au raspuns ca nu se poate anula comanda dupa schimbarea statusului (adica au dat un clic pe magazinul online) si singura modalitate este sa ridic obligatoriu coletul si apoi sa-i fac retur care costa 100 de lei. M-a socat raspunsul lor, n-o sa ridic coletul si voi face reclamatii catre ANPC. Daca nu ma credeti, acestea sunt awb-urile: 2QCK24000001265 primit si acesta 2QCK24000001414 acum in easybox. NU recomanda sub nicio forma orice achizitie de la Quickmobile decat daca sunteti masochisti si va place sa fiti umiliti pe banii vostrii. In continuare nu am factura si garantie la prima comanda, mailuri zilnice.
Marius Cucu a zis
Comanda este pe persoană fizică sau juridică?
Iulian Augustin Pica a zis
Ca persoana fizica aveti dreptul timp de 14 zile de a va retrage dintr-un „contract” atribuit unei achizitii on-line, fara nici un motiv, dar cu instiintarea in mod expres (in scris, email) a vanzatorului asupra optiunii dumneavoastra.
Lucian a zis
Mdea… Am comandat un PS5 pe 1 septembrie !!! Timp de procesare 9-10 zile + timp de livrare 8-11 zile …
Nu merită asteptarea. Am comandat pe TAZZ de la E MAg ..Mi-a ajuns intr-o ora
Mesaj postat pe 14 septembrie… înca nu am primit PS5_ul
Andreas a zis
Citesc comentariile și părerile de rău, și acum nu știu ce să fac. Am comandat, cu un preț foarte bun, un pixel 9 pro XL. Și îmi e teamă acum, că nu voi avea garanție sau că nu va fi nou. Observ că am varianta de anulare comandă. Statusul prezent este : *Am dat comanda ta in lucru catre partenerul nostru de logistica
23 Sep 2024 12:12
Va ajunge în timp util? Plata s-a efectuat pe 22 sept.
dacă anulez Comanda, revin banii în cont?