Am tot vorbit despre procedura de retur și de experiențele cu magazinele online. Tocmai de aceea vreau să discutăm, de data asta, despre magazinul evoMAG.
Foarte mulți îl confundă cu magazinul eMAG, dar nu are nicio treabă. Sunt 2 entități diferite, cu patroni diferiți, cu idei diferite de business. Probabil pentru că sunt listați și ei pe eMAG Marketplace.
Am ceva comenzi la activ la acest magazin și nu pot să zic că fac ceva greșit. Dar probabil că bugetele de marketing sunt mult mai mici decât cele ale concurenței.
Experiențe negative nu am avut, dar dacă aveți ceva de genul vă invit să discutăm în comentarii poate reușim să vă îndrumăm acolo unde trebuie.
Cum returnăm produsele la evoMAG?
Legal, știm că avem 14 zile pentru a trimite produsul înapoi.
Toate detaliile le avem disponibile aici.
Se precizează clar că dacă ridicați produsul din showroom va trebui să îl păstrați, așa că nu se mai poate returna în cele 14 zile.
Transportul este asigurat de voi, nu este decontat de magazin, iar dacă produsul nu este în stare bună vi se va opri o diferență de bani.
Momentan, nu.
radu adrian neagu a zis
cum sa fie returul platit de client,inseamna ca nu cunosc legile,legea 353 / 2018 parerea mea cred ca e desul de clara
Zsolt a zis
Asta mi s-a parut tot timpul noaptea mintii, cand vrei sa faci un retur, trebuie sa-l platesti tu!!
Marius Cucu a zis
Păi tu accesezi serviciul de curierat, nu magazinul.
Pheno a zis
Ar trebui sa existe optiunea de retur in orice magazin online. Returul se face gratuit peste tot. Daca EvoMag nu are proceduri de retur gratuit inseamna ca nu mai exista pe piata magazinelor online. Am dat retur o trotineta electrica de vreo 1000 euro, gratis, fara nicio taxa de retur, chiar la EvoMag. N-am platit eu curierul, asta fiind in atributiile EvoMag.
Am incercat asta dar nu se deschide pagina:
PS Nu găsesc deloc legea ca să citesc exact ce s-a modificat. Later, modificările sunt aici.
Marius Cucu a zis
Depinde de perioadă. Costurile cu returul trebuie să fie plătite de cel care trimite. OK, sunt cazuri excepționale în care probleme se dovedesc a fi din cauza magazinului. Atunci e normal să fie gratuit returul. În rest, nu. Cine folosește un serviciu de retur îl plătește.
Că altfel, eu, tu, restul, vom plăti pentru toate abuzurile altora. Pe lângă legea din 2018 există și o actualizare mai recentă în care se aduc precizări și completări.
Pheno a zis
Doar EvoMag cunoaste si aplica legea actualizata? De cand? Am returnat de patru ori acelasi produs spre eMAG de exemplu si n-am platit niciodata returul. Mai mult decat atat, m-au sunat sa ma intrebe de ce procedez asa si le-am spus ca voi proceda asa la infinit, pana se conving ca produsul reclamat si returnat de mine, are o duma din proiectare si nu functioneaza conform cartii tehnice. Intr-un final au inteles si au retras produsul de la vanzare. E vorba de un echipament/masina de frezat.
Marius Cucu a zis
Una este legea, una este procedura de marketing a unui magazin sau altul. De altfel, toate astea se văd în prețul de la „raft”.
Repet, în lege sunt situații punctuale, inclusiv pentru probleme ca ale tale.
Pheno a zis
„Că altfel, eu, tu, restul, vom plăti pentru toate abuzurile altora. Pe lângă legea din 2018 există și o actualizare mai recentă în care se aduc precizări și completări.” Nu se poate deschide pagina „aici” din „actualizare mai recenta”