De curând mi-am achiziționat mouse-ul Logitech G402. Am vrut să înlocuiesc bătrânul Logitech mx518, dar nu prea a ieșit. Nu era nici pe departe ceea ce așteptam eu de la acesta. Așa că am hotărât să-l returnez.
A fost achiziționat de la Altex, cu 2,3 zile înainte să aibă campania de reduceri din weekend-ul trecut.
Returul produsului l-am făcut pe site, chiar dacă am sunat întâi să întreb de procedură. Dacă există comanda în cont, cel mai probabil, o să vă apară acolo un formular. După ce îl completați ar trebui să aveți o cerere de returnare ca cea de mai jos:
După aceea s-a nimerit ca același curier să ridice produsul pe care am dorit să-l returnez. Din câte am observat ei lucrează cu Cargus.
Nu trebuie scris nimic pe pachet tu dai doar coletul și plătești transportul.
Eu locuiesc în Ploiești, iar serviciile de curierat m-au costat 9.3 lei. 70 de bani au fost comisionul de urcat și coborât pe scări pentru că mi s-au cerut 10 lei. Probabil că în alte orașe sau sate prețul diferă.
Am lângă serviciu un sediu de-al lor, m-am oferit să-l returnez acolo. Se pare că dacă ai cumpărat online, rezolvi online și atât.
Vineri am returnat produsul, iar aseară am primit mesajul de confirmare: produsul a ajuns la sediul lor și cererea va fi soluționată în 14 zile. Nu am nicio emoție, eram în cele 14 zile oficiale, iar coletul a fost intact, atât mouse-ul cât și cutia.
Nu pot să nu fac comparație cu concurența de la eMAG. Returnarea de produse este gratuită(să fim mai corecți și să spunem că este în prețul de achiziție), iar dacă te duci în showroom banii ți se dau înapoi instant sau în 48/ 72 de ore dacă ai plătit online, cu cardul.
Nu știu care este procedura la garanții, cât de corecți sunt, dar până acum totul pare în regulă.
Am returnat încă un produs de la ei
Am avut o a doua experiență cu returnarea produselor și am zis că este cazul să vă informez și pe voi. Produsul a fost un cooler ce nu m-a mulțumit.
Am completat cererea luni, iar joi m-am întâlnit cu curierul. Nu ne-am găsit la orar, așa că de miercuri am lăsat-o, de comun acord, pe joi. Am predat și am plătit o taxă de ~10 lei pentru returul produsului.
Până în săptămâna următoare, adică marți, am fost contactat de către Altex pentru a înlocui produsul. Aveam un SMS standard, cred, cu 14 zile de soluționare a problemei.
La câteva ore primesc un telefon de la aceștia, iar totul a decurs cum trebuie. Așadar, cu tot cu weekend ne-am lungit la o săptămână și ceva.
Încă o situație cu returnarea produselor de la ei
Nici nu știu câte produse am luat de la ei. Cert este că pe 10.06 fac cerere de returnare, curierul ajunge pe 16.06, iar abia acum, pe 05. 07 primesc mailul prin care mă anunță că produsul a fost recepționat de ei. Cu alte cuvinte curierului i-au luat mai bine de 2 săptămâni să livreze un colet la București.
Mesajul este următorul:
Produsul returnat de dumneavoastră a ajuns la noi si urmează a fi verificat. Cererea de retur va fi soluționată in maxim 14 zile.
Cu cât e coletul mai bine asigurat, cu atât aveți mai puține probleme. Cutia produselor sau accesoriile lipsă pot duce la refuzul coletului sau să vă oprească din bani.
Se face foarte ușor, de pe site-ul lor, v-am pus un buton care vă duce direct acolo.
Nu mereu ajunge în Inbox. Verificați tabul Oferte sau Spam.
În general, la mine, vin cei de la Sameday sau Cargus după colete.
De foarte multe ori procedura a durat foarte mult, ba chiar a depășit cele 14 zile legale. Insistați! Neapărat să păstrați AWB-ul de la curier.
Bobses a zis
Cum, bre, te-au pus la Altex sa platesti transportul pentru returnarea unui produs? Nasol.
Marius Cucu a zis
E un șoc, nu?! 😀
ice4you a zis
In afara de eMAG (care iti baga taxa asta in pretul de achizitie :D) platesti cam la toata lumea retururile.
Emilia a zis
La Altex de poate returna și un produs pe care l ai cumpărat în magazin?
cipri a zis
foarte proabil nu! Am patit chiar is in germania. Cand e vorba de online, ii obliga legea, altfel nu l-ar accepta.
Regret sa spun, dar eu am fost saptamana trecuta sa returnez la magazin (showroom) un produs cumparat online, si mi-au spus ca nu pot, ca trebuie sa fac prin curierat si ca magazinul online este separat de cel offline.
Am cerut schimbare produs, fiindca din greseala fiinda noua produse foarte asemanatoare, am comandat produsul gresit. Dupa o saptamana de cand este in „verificare” tot n-am primit un raspuns daca il pot schimba. Eu zis mare atentie la altex.
Ciprian Lospa a zis
Nu a fost asta declarat cel mai „rapid” mouse? Si costa si 270 de lei. 270 lei un mouse. LOL. N-as da atatia bani pentru unul. De fapt, eu n-am mouse. Am laptopul de 3 ani si ceva si n-am avut niciodata mouse. Nu ca n-am vrut sa-mi iau, dar m-am obisnuit cu tabla, mai placut pentru mine. N-as reveni la mouse.
David a zis
Parerea ta e absolut irelevanta pentru ca ai scris niste inaptii:
– nu ai da 270 de lei pe un mouse
– ai laptop si nu ai avut niciodata mouse
– preferi touchpadul si nu ai reveni la mouse
Presupun ca auzi des asta, dar esti un imbecil.
Marius Cucu a zis
Hai să nu facem atacuri la persoana.
Razvan a zis
Aceeasi problema am patit si eu :(( mi am luat logitech g502 la pachet cu mousepad, ca am zis ca e foarte bun, ca e scump, dar nu m am gandit ca va fi asa urat, am vrut sa il inlocuiesc cu a4tech x710mk.. dar fail.. Am dat 300 lei pe el , cu tot cu mousepad , il am de 2 zile, oare mai pot sa il returnez ??
Marius Cucu a zis
Dacă e cumpărat online, ai toate șansele. Dacă e luat din magazin chiar nu știu procedura lor.
G502 e chiar atât de urât? Era cât pe ce să-l aleg pe ăla…
alex a zis
Daca comand de pe net pot returna in magazin?
Marius Cucu a zis
Din câte știu eu, nu. Adică eu n-am putut returna, a trebuit să aștept curierul și să plătesc transportul. Cred că sunt departamente diferite…
Ionut a zis
Am comandat un laptop, online, de la ALTEX si am sesizat un defect la el, imi apar niste linii orizontale. Am facut retur, astept curierul sa vina sa il ia. Cand am primit coletul am primit factura, dar vreun certificat de garantie, nimic. Pe spatele facturii scrie „Pentru detalii despre garantie, extragarantie, retur si alte servicii MEDIA GALAXY suna la *633424”.
Tu cand ai returnat mouse-ul, i-ai dat si factura ?
Marius Cucu a zis
Nu. Vine curierul, cred că băieții de la Nemo, reambalează laptopul dacă este cazul, îl duc la ei și vei primi un telefon de la ei în care vei fi întrebat dacă îți înlocuiește produsul. Nu le-am dat nimic altceva.
Ionut a zis
Da, cei de la NEMO sunt. Mersi de info.
cooss a zis
Salut, in perioada black friday (13-19august) mai exact pe 19/09 am fost intr un magazin altex sa iau un aspirtor,bineinteles ca in magazinul respectiv nu il aveau , asa ca am facut comanda online…sau mai bine zis unul dintre angajati a facut o. Am platit la casa pretul de 290ron , redus de la 540ron si pana in prezent nu am primit niciun aspirator desi mi au spus ca in maxim 6 zile lucratoare {inclusiv sambata) …ceva opinii mai astept inca 2-3 saptamani????
Marius Cucu a zis
Cred că mai repede ajungea dacă-l comandai din China.
Bianca a zis
Am achizitionat un Laptop LENOVO G50-30 di magazinul Altex Vaslui . nu merge instalez windwosul imi merge 3 zile si apoi se blocheaza am vrut sa.l returnez an 25 de zile de cand l.am cumparat dar nu vor sa mi.l primeasca pentru ca e desfacuta cutia . cum sa procedez ?
Serban Nicoleta a zis
Salut. Dupa ce ai facut cererea de retur pe site, ai chemat tu curier, sau trimit ei curierul la usa ta si tu predai produsul si platesti transportul?
Marius Cucu a zis
Vine el singur. O să te sune el… oricum durează un pic. Mai ales cu Black Friday-ul ăsta…
alex a zis
a 2 -a saptamana in care altex zice ca nu i-a venit produsu meu,un scythe katana 4 sigilat exact cum mi l-a dat curieru nedesfacuta nici hartia de plastic de la nemo! trimis pe data de 13 luna asta si ne ajuns nici pe 20 cand le-am scris iar,cu toate ca cei de la nemo zic ca l-au livrat pe 17,iar aia de la altex NICI PE 22 nu recunoasteau ca l-au primit,o tineau pe a lor ca nu le-a ajuns!
azi suntem in 24,am mail de la nemo in care zice ca pe 17 s-a livrat la altex,abea aseara pe 23 la ora 19 primesc e-mail ca se rezolva in 14 zile (injuraturi centurate) ,dupa ce i-am amenintat cu OPC-ul,sa-mi zica ca se va rezolva in 14 zile,daca tine 14 zile sa-mi schimbe produsu cu un zlaman optima zn8x,o sa o suga pe doamna centura si ii reclam oricum,sa stau aproape o luna fara cooler si bulangii nu au nici callcenteru activ,stai o ora sa prinzi o jegoasa basinoasa care iti inchide in nas cand zici ca ai platit cu cardul.
p.s si eu am platit cu cardu,aveam 2 produse in cos,acel zalman si un scythe,dar animalele au inceput blackfriday mai devreme si site-ul le mergea ca *** ,am sters scythe din cos,platesc (nu aparea pt ce am platit cand completam alea) logic era sa ramana zalamnu in cos,ma rog sun imediat sa anulez si cica a plecat comanda deja!!!! sa moara ma-ta ca i-a dat o deja curierului dupa ce am platit :)) ma rog,mi-au zis sa fac cerere de retur! se fac 2 saptamani acum si turbez deja ,daca altex imi zice mie ca are nevoie de 1 luna sa faca un amarat de schimb! am platit transportu 10 lei si din 114 acel scythe,le dau si 10 lei,ca zalmanu e 104 sa isi i-a de 10 lei medicamente contra cancerului,asta le doresc,de la nesimtitu care imi inchidea in nas la callcenter,pana la p***e de pe e-mail care citesc mailul si nu raspund (le-am dat mail cu tracking sa vad )
Marius Cucu a zis
Păi poate s-au încurcat coletele. 🙂
Am returnat și eu cooler, dar am stat cu cel stock până a venit. N-am vorbit în call center prea mult, mai bine cu dovada scrisă, pe mail.
Acum… cu Black Friday-ul ăsta… cred că mai ai de așteptat până vine produsul.
Fabian a zis
Salut. Am facut si eu azi un retur la un Lenovo Y50-70 pe care il cumparasem pe ieri (pe 1 adica). Am luat din magazin si am returnat tot in magazin.
M-am dus cu el si tipul de acolo era cam sictirit si mi-a zis ca tre sa completez o cerere ca peste 200 RON nu pot da in mana (nu eram decat 4000 peste) si ca trebuie sa imi trec contul si voi primi banii in maxim 14 zile.
Acum, cam in cat timp sa astept banii astia, ca am prins o oferta in alta parte la un alt laptop dar mi-e ca astept vreo 2 saptamani dupa banii astora. Vreo sansa sa ii primesc pana vineri? Ma gandesc totusi ca nu poate sa le ia 10 ani sa trimita niste bani
Marius Cucu a zis
Nu te baza pe asta. De sărbători e posibil să îi ai.
Spinu a zis
Spune-mi te rog daca ai primit suma intactă sau dijmuita ? Am renuntat la un produs nelivrat din magazin, peste 14 zile am primit cu 6 lei mai putin. De ce ? Am specificat ca produsul nu a fost livrat deloc, deci nu au fost cheltuieli de transport . Explicația ?
Stefan a zis
Returnarea la Altex e de cacao.
Produs cumparat pe 20 Noiembrie, pe 24 Noiembrie am facut pe site-ul lor cerere de retur.
De atunci nimic, n-a venit curierul de la Nemo Express dupa pachet.
Niste looseri…nu accepta returnarea in magazin. Sa vedem cat mai dureaza.
Am facut vreo 3 tickete la ei si am vorbit de 3 ori la relatii clienti. Degeaba…
Marius Cucu a zis
Într-adevăr, însă este riscul plătit pentru cumpărarea de Black Friday.
Repet și aici, poate lumea înțelege.
1. Prețurile se măresc artificial cu 1,2 luni inainte. Reduceri bune sunt 2,3 pe categorie ca să ia fața oamenilor. Restul e manipulare. Vina e a oamenilor care caută produsul cu reducere, nu cel de care au nevoie.
2. Curierii nu mai fac față. Anul ăsta s-au mișcat oarecum bine, însă au avut noroc de vreme bună. Anul trecut a fost dezastru, ningând la câteva ore după BF.
Anul ăsta… a nins mai puțin și doar pe zone.
Curierii nu vor angaja niciodată oameni în plus pentru că este o perioadă mică din an cu multe comenzi: 1,2 săptămâni. Tu te-ai angaja 2 săptămâni? Ai fi în stare să fii la fel de productiv ca unul angajat de 3,4 ani de zile la aceeași firmă?!
3. Habar n-am cum e procedura internă la alte, insă, vara, când prețurile sunt cele mai mici și când toți sunt în vacanțe, procedura s-a derulat Ok la mine.
E drept, n-a fost un produs de care să am urgentă nevoie.
Fabian a zis
Mda…Tocmai am vorbit cu tipa care proceseaza cererile de retur si mi-a zis ca va dura in jur de 2 saptamani pana voi avea banii in cont
Serios? 2 saptamani pentru un trasfer bancar?
Am mai intrebat de altfel daca pot merge in alt magazin sa cumpar un alt produs si sa platesc o diferenta daca tot nu s-a procesat returnarea si mi-a zis ca ar trebui sa ma duc sa iau produsul si sa il returnez in magazinul respectiv pentru a putea face asta insa este foarte probabil ca magazinul respectiv sa nu accepte returul din altul. Mi-a zis ca cea mai buna solutie este sa vin la ei in magazin si sa vorbeasca in cealalta parte unde este produsul pentru a fi transferat, caz in care va dura in jur de o saptamana.
Deci o saptamana pentru a veni un produs din Promenada in Bucuresti Mall.
Inteleg ca au proceduri si asa mai departe, dar totusi…
Marius Cucu a zis
Nu te gândi că returul tău este singur. Magazinele au sute, mii de retururi. Nu știu cum e la altex, însă la eMAG, de exemplu… doar într-o zi din săptămână se fac plățile de retur.
Plata în sine se face într-o secundă. La nivelul ăsta au totul automatizat, dar hârțogăria în sine, toate chestiile birocratice, toate verificările se fac de către departamente diferite…
Nu am înțeles la ce te referi cu magazinele. E vorba despre același magazin Altex, dar locații diferite, nu?!
Stefan a zis
Pana la urma am primit banii de la Altex pe retur. Cererea retur facuta pe 24 Noiembrie, banii virati pe 18 Decembrie. Eu am dus personal pachetul la Nemo.
Nu stiu daca voi mai comanda pe viitor…
Ursache Stefan a zis
Am comandat un laptop de la Altex si nu am primit la el niciun fel de certificat de garantie ( am primit doar o factura ) . Ce trebuie sa fac ca sa primesc garantia ??
Marius Cucu a zis
Cel mai bine ar fi sa ii contactezi telefonic. La eMAG stiu ca primesti totul pe mail. Din comenzile mele la altex nu observ nicio garantie… in cont.
Altex a zis
Sunt foarte deceptionat de Altex,au probleme cu returul. Am primit un tv defect, am asteptat o saptamana sa vine curierul Nemo care nu-mi gasea adresa(curios ca la livrare o gasito).Am dus tv direct la magazin. Acum treubiue sa astept doua saptamani pt confirmarea defectiunii.Se pare ca Altex nu accepta retur.Nici nu vreau sa mai aud de ei. Emagu au servicii mult mai bune.
Marius Cucu a zis
De acord. Totuși, nici cu emag nu mi-e rușine… asta dacă găsești un magazin mai ciudat din Marketplace.
Dumitriu Stefan a zis
Draga Altex,
In sfarsit am fost contactat de firma de montaj, astazi, 28.06.2016 si mi s-a oferit o programare pe 19 iulie, adica la 30 zile de la achizitie cand eu am platit pentru o instalare in 5 zile.
Sa spun ce e bataie de joc e prea putin! Asta e inselaciune pura! Daca nu sunteti capabili sa va respectati obligatiile asumate de ce nu anuntati? Puteam sa cumpar din alta parte! Asa am ratat toate ofertele de pe piata acum fiin nevoit sa cumpar produse foarte scumpe! Din fericire exista legi in tara asta care, e drept, se aplica mai greu dar se aplica!
Infracţiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii
Art. 244
Înşelăciunea
(1) Inducerea în eroare a unei persoane prin prezentarea ca adevărată a unei fapte mincinoase sau ca mincinoasă a unei fapte adevărate, în scopul de a obţine pentru sine sau pentru altul un folos patrimonial injust şi dacă s-a pricinuit o pagubă, se pedepseşte cu închisoarea de la 6 luni la 3 ani.
Ne vedem la parchet ca doar atat mai pot sa fac!
Marius Cucu a zis
Salut Ștefan. Eu nu fac parte din rețeaua Altex. Eu doar mi-am expus părerea despre procedura de returnare.
Bănuiesc că ai luat un aer condiționat, dacă te referi la montaj. A fost nebunie totală cu aerul condiționat în vara aceasta. Pur și simplu n-au fost echipe disponibile fie că luai de la Altex sau eMAG sau orice alt magazin online. Cineva a zis o vorbă: fă-ți iarna car și vara sanie. Sau… iarna, nu-i ca vara. 🙂
Evident că vara sunt prețuri mult mai mari la produsele de care avem nevoie vara și iarna nu se vând și… automat prețuri mai mici. La fel se întâmplă și cu produsele IT.
Andreea M. a zis
Fratilor , am si eu o intrebare : saptam. trecuta am comandat online o tigaie ceramica – la reducere cica , si imediat ce mi-a adus-o curierul ( sambata trecuta ) dupa ce am desfacut pachetul am constatat ce e defecta – lovita intr-o parte si capacul nu se potriveste fiind mult prea mare si am si facut cerere de retur online IMEDIAT …In decursul saptam . actuale am primit de la ei vreo 4- 5 mesaje dupa cererea mea de retur in care ma asigura ca vor trimite curierul sa mi-o ridice si DUPA CE constata ei ca e defecta ma vor intreba daca vreau banii in loc sau inlocuire cu alt produs……Daca imi vine curierul la usa TREBUIE sa platesc returul…?? oare se merita sa mai platesc vreo 5- 6 lei in plus si sa raman in asteptare zilein sir sa mi-o inlocuiasca cu una noua …..sau sa ma las pagubasa ..?? sau sa le fac reclamatie la OPC…???……Dati-mi , va rog un sfat …..cei care ati avut probleme cu ei…….vad /simt ca sunt o firma NESERIOASA , DE RAHAT
Marius Cucu a zis
Returul se plătește. Eu am plătit 9 lei, 19 lei sau chiar mai mult, în funcție de ce am avut de returnat.
Curierul ajunge mai greu… de obicei.
Andreea M. a zis
Se mai merita oare sa platesc returul si pe urma sa stau in asteptare zile in sir pt un alt produs nou…….sau sa ma las pagubasa si sa incerc sa folosesc tigaia in starea in care mi-au trimis-o…?? Chiar asa firma NESERIOASA sunt astia
de la Altex….????????
Marius Cucu a zis
Andreea, procedura de retur este aproape identică la toate magazinele. Legea e lege pentru toți. Tu știi dacă poți folosi produsul în starea în care este. Eu anul ăsta am returnat 3 laptopuri la ei că nu mi-au plăcut. La tigăi… chiar nu mă pricep. Abia fierb 2 ouă singur 🙂
Mihai a zis
Salut, care e exact procedeul de retur la comanda online, 1. trebuie sa fac eu rost de ambalaj si eticheta cu expeditor/destinatar sau vine curierul cu asta ? Si 2. trebuie sa pun in colet si factura si certificatul de garantie sau le pastrez. Am inteles ca altex nu accepta retur in magazin la comenzi online, sau a reusit cineva ?
Marius Cucu a zis
Trebuie sa faci cerere de RMA și un curier te va contacta. Tu le dai produsul ambalat și atat. Fără factură sau certificat. Se va face o factură storno.
ClaudiuB a zis
Facut cerere de retur pentru un monitor AOC cu un alb dubios si obositor pentru ochi.
Mi-a fost acceptata solicitarea de retur cu banii inapoi.
In Bucuresti coletul mi-a fost livrat de catre o masina proprie (Altex).
Le-am scris ca sa vad cum se desfasoara fizic returul pentru ca soferul lor cand mi-a adus coletul m-a sunat ca sa-mi spuna ca el a ajuns la adresa dar eu eram la serviciu.
Daca-mi face si de data asta la fel, fara sa sune cu cateva ore inainte, e nasol.
Oricum, regret ca m-a luat valul si am cumparat de la Altex cand emag si pcgarage au in Bucuresti servicii bine puse la punct si n-am avut probleme organizatorice cu ei. Am avut doar cu unele produse cumparate de la ei.
Marius Cucu a zis
Claudiu, eu am o comandă în așteptare de 3 săptămâni la ei. Nu mă mai miră nimic.
ClaudiuB a zis
Update: Cica trebuia sa vina masina de la Nemo Express sa ia monitorul acum 2 zile. Ma suna cineva de la Nemo si le spun ca-i astept sa vina ieri, 2.noi.2016 sa ia monitorul ca am zi libera.
Nu au venit, m-a sunat azi un nene de la ei ca cica are de ridicat un colet de la mine pentru Altex desi am vorbit cu ei sa ma anunte inainte, ca sa-mi aranjez si eu programul.
Am renuntat la retur pt ca intre timp am reusit sa nimeresc niste setari care sa-l faca oarecum acceptabil ca functionare.
Dar m-am invatat minte si nu recomand nimanui sa cumpere online de la Altex. Online-ul nu e pentru toti buticarii.
PS: In timp ce scriam aceste randuri tocmai ce m-a sunat o domnisoara de pe nr. 0756.073.452 ca sa ma intrebe daca anulam returul. Asta ca sa inteleaga si cei de la Altex ca ceea ce scriu e pe bune!
cd a zis
Neserioasa este chiar o apreciere prea eleganta pentru ei si marea firma depanero care face service-ul la laptop lenovo, cu litere mici toti ca asta merita.
Practic nu asigura garantia, l-au reparat de 2 ori dar au lucrat niste meseriasi care l-au terminat, iar a 3-a oara au zis ca s-a umblat in el si numai face obiectul garantiei, dar ca se poate repara contra cost fara a face insa un deviz de lucrare, sau mai corect nici nu au habar cum sa se repare. Am incercat sa schimb laptop-ul de la prima reparatie… de fapt toate sunt la fel nu incarca sistemul de operare. Sigur la ultima livrare a obiectului de la service autorizat depanero am platit taxa de curierat rapid 10 lei, foamea este mare. altex si depanero sunt intelesi cand duci un produs la service in garantie de mai multe ori, fara drept la replca ti se spune ca numai indeplinesti conditiile garantiei. Motivele nu sunt foarte clare ….. suruburi s-a umblat in el, neutilizare corespunzatoare a produsului, etc. Astea sunt scuzele la magariile celor 2 firme, si poate si a altora dar eu despre astia discut ca cu ei m-am delectat si la faptul ca nu au profesionisti care sa faca constatari adevarate. E trist dar asta este ii reclami ANPC rar ti se face dreptate, sau daca ti se face este cu jumatate de masura.
alin30 a zis
salut am facut si eu o mare prostie si am facut o comanda la marea firma ALTEX si anume am comandat online un mp3 auto cu usb dupa ce ca mia venit abia la o saptamana cand lam pus pe masina minune mare acesta nu reactiona la comenzi adica dadeam postu de radio inainte el mergea inapoi si multe altele defectiuni. am facut cerere d retu si dupa multe pistonari a venit curieru sal ridice adica dupa 2 saptamani. acum astept sa vad c s rezolva oare sunt sperante sa mil schimbe?
sss a zis
Altex/Mediagalaxy vand foarte multe produse REFURBISHED !!!. Nu respecta deloc politica de retur !
mihai a zis
Salut, linkul tău către retur duce în 404.
Mulțumesc pentru info pe care le-am găsit aici, ai avut o idee bună cu postul ăsta.
Marius Cucu a zis
Mulțumesc frumos de aprecieri. Au schimbat structura site-ului. Am corectat acum.
Viorel a zis
Salut. Am fost personal și eu sambata 9 septembrie 2017la ei la magazin in Veranda Mall sa imi iau un HDD extern . Am ajuns cu el acasa si …….sa nu intru in detalii. Nu mi-a convenit si am mers inapoi sa il returnez. Cand am ajuns inapoi cu el si am intrat in amanunt mi-a spus ca nu merge sa vad cu el fisiere inregistrate de pe tv pe laptop si am fecis sa il returnez. Uimirea mea a fost cand a venit un angajat si mi-a spus ca nu merge returnat. Am insistat si i-am dat peste nas ca termenul de returnare este de 14 zile, sau cel putin asa scrie pe site…..la care el imi raspunde „da termenul de 14 zile de returnare este valabil doar pe online” . Auzi si tu tupeu la el, ve sa mai spun ca era si un șef lângă el și nu spunea nimic. Cat tupeu sa ai baaaaaaaaa sa faci aprobarea returnarii dupa faţa omului. Politica legala de returnare nu este de 10 zile indiferent de situaţie? Poate l-am luat doar sa vad cum funcţioneaza. Ce plm conteaza……am dreptul sa-l returnez. Intr-un final vazand ca nu ma las mi-a dat Șeful lor ok-ul de restituire bani. Nu mai luaţi de la jegoșii aștia nimic baaaa . Sunt josnici.
P.S. Cu 2 zile inainte luasem de la emag acelasi HDD doar ca era de 2 GB. L-am returnat fara nici cea mai mica problema, in ciuda spiselor si despre astia
Marius Cucu a zis
Nu există retur în 10 zile sau în 14 zile ca lege, dacă cumperi din magazinul fizic.
eMAG face asta pentru că își permite, niciun alt magazin nu returnează produse dacă sunt luate din magazin, fizic.
Alexandru Serban a zis
Am luat un telefon de la MediaGalaxy din magazin.A doua zi l-am dat inapoi.Dupa niste meciuri cu un nesimtit l-au luat in service.As vrea sa l returnez oricum sa mi dea banii inapoi nu mai cumpar de la ei.Am vazut de ce sunt in stare.Fac tot posibilu sa ti puna produsul defect in carca.
Marius Cucu a zis
Hmm, păi nu poți returna un produs luat din magazin. Nu ai lege pentru asta. Se trimite doar în garanție…
Dan a zis
Am cumparat un produs de la altex, online, si doresc sa il returnez si sa imi primesc banii inapoi. Eu stiu ca se poate returna in 14 zile insa la altex pe site scrie ba 14 ba 10. Care din cele doua e ok ?
14 zile altex.ro/renuntarea-la-cumparare
10 zile altex.ro/retur-produse
Merci
Marius Cucu a zis
Legea spune că 14 zile.