Am făcut suficient de multe ghiduri despre televizoare, dar acum vreau să lăsăm un pic în urmă subiectul achiziție de televizoare și să ne raportăm la problemele pe care le descoperim la televizoarele de la Sony.
O să încerc să creștem acest forum prin conținut cât mai util pentru voi, așadar mă gândesc că ar fi ok să dăm startul discuției mai jos, în secțiunea de comentarii.
Televizoarele de la Sony au android. Un exemplu de model este acesta. În general, acesta face probleme dacă nu este întreținut așa cum trebuie.
Televizoare cu android. Astăzi vorbim despre Sony
Avem 3 serii LED și câteva modele OLED. Cele OLED au mai multe resurse, în general, nu sunt probleme cu acestea. Nu în primii ani de „viață”.
- Citește și: De ce nu merge HBO GO pe televizor?
Ce ar trebui să facem în momentul în care avem probleme cu televizorul?
Trebuie să luăm pas cu pas. Dacă sunt probleme hardware e clar că trebuie să ne adresăm garanției. Dacă sunt probleme de software cred că trebuie să căutăm pe forumuri și să ne informăm reciproc pentru a putea găsi soluții împreună.
De ce nu pornește un televizor de la Sony
Am întâlnit tot felul de situații. Cea mai hilară mi s-a părut aceea în care televizorul nu pornea din cauză că erau stick-uri adăugate în porturile USB sau câte un cablu HDMI conectat la HDMI ARC. Cel mai probabil, anumite update-uri au stricat conexiunea cu conectorii. Rezolvare ar trebui să vină din partea celor de la Sony, prin viitoarele update-uri. Asta dacă nu cumva placa de bază are probleme și trebuie schimbată toată integrata.
Update televizor Sony
Am televizor Sony de ceva ani, dar update-urile nu sunt mereu ceea ce trebuie. Așadar, vă recomand să vă documentați bine înainte de a face un update major, mai ales pentru seriile pe android. Sunt Pro actualizări, dar mă gândesc și la cei care au probleme. Așadar, mai întâi ar trebui să vă documentați apoi să apăsați update.
Rezolvări de pe site-ul Sony
Înainte de toate, aveți câteva soluții pe care vi le oferă site-ul Sony. Câteva detalii sunt aici. La fiecare model în parte sunt câteva întrebări și răspunsuri destul de generale, dar care pot veni în ajutorul vostru.
De fapt și de drept, vorbim despre android. Momentan, așteptăm să facem upgrade la android 10 și pe televizoare.
Eh, de-a lungul timpului, au fost ceva probleme cu stick-urile pe care le suportă televizorul. Așadar, încercați să actualizați cu stick-uri diferite, în general cele de dimensiune mică, de 4-8 GB.
Eu zic că da, merită să faci update. Totuși, mare grijă că anumite update-uri pot face mai mult rău decât bine. Dacă nu, va trebui să faci downgrade și nu mereu sunt informații disponibile.
Aplicația de Bluetooth nu funcționează mai exact. Ar trebui să folosiți Bluetooth Scanner, se găsește în Play Store.
Închideți televizorul, înainte de toate. Folosiți tasta INFO(o găsiți lângă butonul de Netflix la telecomenzile vechi, apoi apăsați tasta 5 și apoi tasta de volum + și apoi butonul de Power. Ar trebuit să apară un ecran albastru și o notificare cu pornire meniu service. Acolo puteți verifica ce număr de ore are televizorul.
Marian a zis
Crăciun fericit tuturor! Vin și eu cu o problemă la tv sony bravia XE 55-XE7077 în urma unui ubdate în octombrie televizorul meu a început sa o ia razna. Îmi pornea singur la intervale de 40 de secunde dupa ce era oprit din telecomanda. Am scos telecomanda din ecuație.daca îl scoteam din priza și îl băgăm la loc nu mai pornea decât foarte greu.asa sa comportat o săptămână pana nu a mai pornit deloc.ma gândesc sa nu fie procesorul ca nu se merită investiția..sunt foarte dezamăgit de brandul sony.a costat aproape 6000 de lei și la 3 ani a crăpat. Aștept sfaturi dacă aveți idei.va mulțumesc.
Mihai a zis
Salut,
La fel am făcut și eu, la recomandarea celor de la Sony suport am trimis tv-ul în service ESDrom unde știau despre acest defect. Au înlocuit placa de baza, iar acum totul funcționează ireproșabil. Tv-ul este in garanție încă 1 an. Sper sa nu mai am alte probleme
Cătălina Popa a zis
Buna.Am un tv Sony bravia Smart de nici un an.In prima fază am putut sa configurez subtitrare la filmele de pe YouTube iar acum nu știu ce am blocat pentru intru la configurare canal și nu pot sa merg mai departe la setări digitale și apoi sa pot să setez subtitrarea.pe telecomanda nu am nicio funcție de acest gen șau poate nu mi dau seama care este.sunt disperata că nu reușesc să mai intru la aceasta funcție .Am făcut vreao setare greșită undeva ? Mulțumesc
Costel a zis
Tv sony 55 diagonala de 7000 RON sa sa ars niște chinezării a funcționat 6 luni de la achiziție acum cică il repara este al doilea tv sony în 3 ani niște cu primu am pățit la fel la reparat și cind sa terminat garanția a decedat nu mai cumpărați de la altex
Marius Cucu a zis
Dacă sunt atât de dese problemele electrice nu credeți că este ok să vă uitați și la partea electrică a casei?
Costel a zis
Ce sa fac la instalația electrica casa este noua făcută de mine iar instalația este tăcută de o firma autorizata
Marius Cucu a zis
Poate că din rețea nu îți vine curent stabil și poate ai nevoie de niște stabilizatoare de tensiune înainte de principalele componente electronice. Dacă 2 produse s-au stricat la interval atât de scurt ar trebui să îți pui și alte întrebări. Durata medie de viață a unui televizor, de orice fel, este între 7 și 10 ani, în condiții normale de folosire. Cel puțin, asta zice statistica pe general, nu specific la Sony.
Costel a zis
Laso balta pixelii nu se ard asa ușor au protectie oricum si mai am ai alte aparate în casa ar trebui sa se arda toate vad ca ai același răspuns ptr problemele sony de ce nu spui ca sunt niște chinezării mai convins
Marius Cucu a zis
Sony, Sharp și Panasonic sunt din Japonia. 🙂 Dar dacă „team” convins în ideea în care încerc să-ți dau o soluție e strict problema ta 🙂
Liviu a zis
Am un sony bravia android de 6 ani și de curând mi a apărut pe tot tv curcubeu. L-am dus la reparat și a zis ca e de la display? Întrebarea mea este poate sa fie de la altceva? Poate e trebuie resetare din fabrica.
Marius Cucu a zis
Pai daca service-ul asta zice 🙂 Resetarea din fabrica o poti face si tu, foarte simplu. E optiune din meniu.
Mihaela a zis
Bună ziua. Avem un Sony Bravia 2020,android,care are pete negre pe display de aprox 2 luni. L am trimis în service ESD ROM și ne au spus ca nu se poate repara, ca ne dau altul asemănător la schimb. Am solicitat sa ni l returneze pe al nostru și refuza sistematic. Ați mai auzit de asemenea situație? Ar trebui sa primim unul nou? Mulțumesc!
Pitigoi Mihai a zis
Am un smart TV Sony Bravia 55xf9005 cumpărat în 2018, luna decembrie. Actualmente, în 2022 mă confrunt cu o problemă pe care nu am mai întâlnit-o până acum. La trecerea de la o intrare HDMI la alta, de la TV la Blu-ray, la Nvidia Shield, la Google Chromecast, televizorul pur și simplu se oprește. Setările Bravia Sync sunt corecte, cum au fost întotdeauna, deoarece este prima oară când pățesc așa ceva în aproape 4 ani de când am TV-ul. Îmi poate explica cineva ce se întâmplă? Vă mulțumesc!
Marius Cucu a zis
Eu am o problemă asemănătoare, dar la conectarea HDMI-ului îmi pornește random televizorul. La fel, am observat după ceva ani. Până acum nu am găsit rezolvare, pur și simplu nu mai țin HDMI decât când am nevoie.
Pitigoi Mihai a zis
Bună ziua! Îmi pare rău, dar nu am înțeles explicația ta, eu spuneam că la televizor, la fiecare mufă HDMI am conectat un dispozitiv, Blu-ray player, NVIDIA Shield Tv pro, Home theater (HDMI ARC), Chromecast cu Google Tv, iar atunci când fac trecerea de la Tv la unul din aceste dispozitive, se oprește televizorul ca și cum aș apăsa pe butonul ON/OFF!
Sau când comut de la un dispozitiv la altul… Poate găsește cineva o explicație plauzibilă..
Mulțumesc!
Curseu a zis
Buna am și eu o problema cu un Tv Sony KDL-43W808C îl pornesc îmi apare logo-ul după care se închide sa fie placa de baza sau probleme de soft
VASILE DORU MIHALACHE a zis
AM UN SONY BRAVIA SYNC KDL-32W705C SI NU STIU EXACT CE VERSIUNE ANDROID ARE .IMI CER CEI DE LA HBOMAX PENTRU CA AM CONT , DAR NU POT VIZIONA DECAT PE LAPTOP.MA PUTETI AJUTA? MULTUMESC !
Purix a zis
Buna ziua! Am un tv sony kd-32w800 (android tv) si nu funcționează nici o combinație de taste pentru meniu service.(nu merge i+5+vol+/- nici stanga+dreapta+mute+ centru+mute+settings) I-am schimbat displayul si am imaginea intoarsa+ trebuie sa schimb pe jeida la lvds
Claudiu Bulcu a zis
Vă salut!
Există posibilitatea de a rămâne în lista de canale doar cu cele HD/UHD pe un Sony X9096h?
Mulțumesc!
Marius Cucu a zis
Doar sa le adaugi la favorite si sa te joci cu mereu cu acea lista. Eu asa am rezolvat.
Claudiu a zis
Mulțumesc! Voi încerca să utilizez editorul de canale de la Sony.
Alex a zis
Salut! am cumparat de BF un 55A80K si am observat ca face buffering cand schimb de pe un program TV pe altul, un mic delay… e normal?
Marius Cucu a zis
Se simte buffer mai mare pe programe SD versus FULL HD sau 4K?
Dorian a zis
Salut!
Am un Tv Sony Bravia cu Android KDL-55W808C si nu mai functioneaza pe partea de TV – canale TV si nici nu mai functioneaza pe partea de mufe hdmi ca sa folosesc un decodor extern. Precizez ca am scos si reintrodus de cateva ori cardul TV si de atunci a murit pe partea de TV. Pe partea de Android functioneaza si pot viziona continut. Ledul de jos lumineaza pe culoarea portocaliu. Multumesc anticipat pentru raspuns!
Marius Cucu a zis
Ăsta e Sony, asta pățesc și eu cu soundbar-ul.
Sorin a zis
Salut. Am un Sony Bravia model KD-55X85J, iar după ultimul update îmi apar macroblocuri pe toate canalele HD/UHD, pe cele SD nu.
Am găsit și problema care cauzează aceste pixelatii.
Este vorba de cardul CI+
Dacă îl scot totul este bine, dar nu mai pot recepționa canalele codate.
Clar este vorba de soft, pentru că înainte nu aveam această problemă.
Știu că cei de la Sony, în urmă cu ceva timp, au reușit printr-un update de soft să remedieze această problemă, dar se pare că numai după alte două update-uri au reușit să reintroducă același bug.
Am deschis ticket care cei de la Serice Sony România, dar ei nu fac decât să te trimită către cei de la ESD Service.
Acum aștept răspuns de la ei, să văd ce-mi sugerează.
Sper să nu trebuiască să trimit TV-ul tocmai în București pt. o problemă de soft.?
Marius Cucu a zis
Încă este în garanție televizorul ?!
Sorin a zis
Da, încă mai este în garanție.
Dar totuși aștept ca rezolvarea să vină printr-o asistență online.
Cine știe, poate un downgrade la versiunea anterioară.
O ‘păsărică’ mi-a șoptit că se poate chiar cu ajutorul lor, asta dacă vor ?
Acum aștept să văd ce răspuns îmi vor da.
Adrian-Ioan Danciu a zis
Am avut aceasi problema schimba cardul CI
Sorin a zis
Am 4 carduri CI+ în casă.
Le-am probat pe toate, același rezultat.
Toate cardurile sunt ultimele versiuni pe care le au cei de la Digi, acelea din plastic, fără cartele și cu ultimul update de soft din 2019.
Le-am dat și reinitializare card la toate din contul Digi, același rezultat.
I-am sesizat și pe cei de la Digi, care au venit și nu au avut nicio rezolvare chiar dacă m-au trecut pe fibră pt TV, având doar net prin ea, crezând că poate așa se rezolvă problema.
Problema este clar de la Sony pe parte de soft. Am specificat deja de ce cred acest lucru.
MasterTM a zis
Am pățit același lucru. Trimis in garanție la București și iar face la fel. Nu știu ce au schimbat. Am sunat iar și mi-au spus sa îl trimit din nou. M-au întrebat și de actualizări și am ultima actualizare. Mie mi se și blochează imaginea și trebuie sa scot cardul CI. Și să-l reintroduc din nou. Cei de la Sony dau vina pe DIGI dar alte tv cu card CI nu au probleme.
Sorin a zis
Soluția momentană, pe care o folosesc, este să țin cardul CI+ scos permanent(până la un nou update) ca să fie totul bine cu canalele HD.
Iar pentru cele codate (HBO 1,2,3 Cinemax 1,2)folosesc aplicația Digi online.
Oricum mă uit foarte rar la acestea deoarece, dacă vreau filme, folosesc aplicațiile de streaming unde calitatea este mult superioară.
Degeaba Sony dau vina pe cei de la Digi.
Cardurile CI au ultimul software din anul 2019.
Totul mergea bine până la noi actualizări făcute de Sony.
Cei de la Sony au remediat problema printr-un update, adică practic au recunoscut că este greșeala lor, că altfel nu s-ar fi rezolvat problema.
Citez din descrierea update-ului care rezolva problema
‘Rezolvă o problemă în care apărea macroblocarea (imagine pixelată) la vizionarea transmisiilor de televiziune prin intermediul unui modul CAM’
Totul a fost bine timp de de câteva luni (încă la un update după).
Dar acum la ultimul au reintrodus același bug pe care îl rezolvaseră cu 2 update-uri înainte.
Deci cum sa dai vina pe Digi?!
Sorin a zis
Dacă ești de acord, pun un link cu problema pe care o am.
Pozele și un video scurt pot fi văzute direct, nu trebuie descărcate.
https://s.go.ro/wzdkvauj
Linkul este din cloud-ul personal Digi.
Marius Cucu a zis
O să le încarc și pe blog, ca să rămână aici. E clar problemă de la CI+. Că e software, că e hardware… nu-mi dau seama, dar cum au zis colegii, s-a mai plâns lumea de problema asta.
Sorin a zis
După cum ai specificat în blog,
citez
‘Eu zic că da, merită să faci update. Totuși, mare grijă că anumite update-uri pot face mai mult rău decât bine.’
Deci, mare grijă înainte de a face un update.
Acum după ce am fost pățit, după ce apare un update, voi aștepta o perioadă în care mă voi informa despre acesta, în caz de apar noi sau vechi bug-uri.
Vă sugerez să procedați aidoma.
Marius Cucu a zis
Da, am scris asta înainte să am și eu probleme cu un update de la Sony pentru aparatul foto. Mie mi-a stricat definitiv aparatul, aparat de 14 000 de lei. 🙂 De atunci, îmi reconsider tot ceea ce înseamnă update-uri legate de Sony.
În principiu, da, sunt de acord că trebuie făcute actualizări, dar cu mare grijă la tot ceea ce înseamnă Sony. La telefoane, la aparate, inclusiv la TV am avut probleme cu Bluetooth-ul. Sunt foarte buni în ceea ce fac, dar nu la software. Asta e clar!
Sorin a zis
Am uitat să mai specific un alt bug introdus tot cu ultimul update.
Odată la ceva timp lista de favorite o ia razna.
Adică în cele 4 liste pe care le am cu canalele dorite, mai rămân doar câteva în fiecare listă.
Dar și aici am o rezolvare rapidă.
Făcut export la listă pe un USB stick, iar când se întâmplă să o ia razna fac import list și gata, toate sunt la locul lor.?
Revin cu un update despre tot ce se întâmplă.
După ce am deschis un ticket la Sony customer services, aceștia m-au îndrumat să iau legătura cu cei de la ESD Romania.
„Referitor la solicitarea Dumneavoastră, vă recomandăm să contactați centrul de reparații autorizat de către Sony ale căror detalii de contact le puteți găsi mai jos :
ELECTRONICS SUPORT DIVISION
……….”
Am luat legătura cu cei de la ESD care mi-au scris:
„Buna ziua,
Pentru asistenta tehnica privind produsele Sony puteti contacta producatorul la numarul 0372 723 019.
In cazul in care simptomul reclamat de catre dumneavoastra nu se remediaza in urma discutii cu producatorul, aveti posibilitatea sa trimiteti produsul in unitatea de service pentru verificari.”
Practic sunt trimis de la unul la altul exact ca o minge de tenis.
Între timp am fost și la un service autorizat Sony, din orașul unde locuiesc, unde mi-au spus să-i contactez înapoi pe cei de la Sony ca să mă ajute online.
Per total niciun ajutor din partea Sony.
Bine că am TV-ul in garanție! ??
Nu mă ajută cu nimic acest lucru.
Corneliu Sovan a zis
Buna ziua, la Sony Bravia KD-50X81J, la inregistrare cu timer,pe un HDD/STICK USB ,inregistrare cu EPG, televizorul se deschide singur cand incepe inregistrarea. Dacă am setat un cronometru pentru înregistrare la ora 03.00 dimineața, când începe înregistrarea, atunci televizorul se deschide cu imagine și sunet. Si daca se deschide singur la inceputul inregistrarii,nu se inchide singur,la sfirsit.Este normal,sau exista vreo setare ca tv-ul sa nu se mai deschida odata cu inceperea inregistrarii ??? Asa fac toate tv Sony sau numai anumite modele/serii ? Celelalte marci tot la fel?? Va rog daca puteti ajuta. Vă mulțumesc anticipat !
Marius Cucu a zis
Nu am folosit deloc opțiunea de înregistrare la Sony. Logica mea este că ar trebui să se și închidă. Dacă nu se închide de ce nu setați și închiderea automată după X ore. Ambele setate cred că ar trebui să vă rezolve problema.
Sorin a zis
Poate te ajută cu ceva …..
https://www.sony-asia.com/microsite/bravia_i-manuals/FY13/EXW670/NZ/c_usbrec_aus_nz_timer.html
Sorin a zis
După ceva timp a venit și următorul update de la Sony(V6.6474), dar degeaba.
Mai rău, problema pe care o aveam cu acele macroblocuri acum a devenit o problemă extremă. Folosind cardul CI, acum toate posturile TV (HD/UHD) se văd pixelate mereu, înainte mai aveau ceva pauze.
Am deschis iarăși un ticket către Sony în speranța că vor rezolva ceva.?
Și încă o observație, mai nou, după ultimul update (V6.6474) cei de la Sony au retras această versiune de pe site-ul web.
Acum mă întreb, oare de ce?
Un exemplu aici
https://s.go.ro/ng11q60l
Corneliu Sovan a zis
Din pacate nu m-ajuta,aceleasi instructiuni sin si pe site+l romanesc sau Uk,oricum multumesc ! Dar asa este la toate modelle Sony,sau o anumita serie ? La voi cum e ?
Sorin a zis
Cu părere de rău, dar nu am folosit niciodată această funcție. Personal nu i-am găsit utilitate. Probabil timpul îmi oferă acest lucru, sau eu ?
Oricum la orice dispozitiv întotdeauna există un artificiu pe care îl poți implementa.
Nu renunța, vei găsi și rezolvarea…. întotdeauna!
Sorin a zis
Am primit și răspunsul pe care deja îl anticipam….
Citez:
“Stimate Domnule G….,
Vă mulţumim pentru că ați contactat Centrul de Asistență pentru Clienți Sony.
Referitor la solicitarea Dumneavoastră, vă rugăm să ne comunicați dacă ați luat legătura cu centrul de reparații autorizat de către Sony, așa cum v-a fost recomandat în cadrul tichetului 25071……(anterior)..
Centrul de reparație cunoaște această problemă și o poate remedia cu ușurință dacă veți contacta pe aceștia telefonic sau prin formularul de contact al acestora.”
Deja am luat legătura cu aceștia. Deja mă văd iarăși jucând ping pong cu ei.
Cred că următorul pas va fi spre autoritățile competente pentru a rezolva aceasta problemă, poate.
Sincer nici nu vreau să mă mai stresez.
Viața este scurtă și trebuie apreciată!
Nu-mi voi pierde timpul cu aceste entități/nulități!
George a zis
Se pare ca am greșit cu toți pentru ca am ales televizoare de la Sony.
George a zis
Dețin un tv sony XD-55X93J, am descarcat ultimul soft din februarie/2023,după ce am trecut în modul stand by am primit mesaj pe ecranul televizorul că a început procesul de actualizare software, am lăsat telecomanda deoparte fără să mai apăs alt buton așteptând ca televizorul sa repornească după actualizare. Acest proces a început la ora 19.35 și nu sa încheiat nici la ora în care scriu acest comentariu (21.26) P.S.imi pare rău că nu am citit ceea ce ați scris dumneavoastră mai sus referitor la upgradarea softului. Problema cu nefuncționarea CI+ pe tv Sony se regăsește la toate modelele
George a zis
După aproximativ 2(doua) ore de așteptare și stres am hotarit sa pornesc televizorul din stand by și surpriza, a pornit cu noul soft la zi(cel din februarie/2023). Pe saitul de asistenta Sony scria ca după descărcarea softului televizorul va porni automat.
George a zis
Televizoarele Sony o mizerie pe partea de tuner satelit, cablu, digital terestru, CI+, un gunoi pentru reciclat,tunerul T2/C/S2 o chinezărie de cea mai joasa speță. Tunerul DVB T2/C al receptorului Turcesc Redline T30, îi dă clasă la toate capitolele la un preț de 125lei.Televizoarele Sony sunt fabricate în China, iar cine susține că sunt produse în Belgia sa posteze un link cu locatia fabrici din Europa.
Camelia a zis
Am un televizor Sony Bravia Oled 55A8, cumparat in 7 mai 2021 cu 7,173 lei. Cu o luna si jumatate inainte de incheierea garantiei s-a defectat, adica nu s-a mai aprins, iar ledul de stand-by clipea rosu in serii de cate patru ori. Am luat legatura cu service-ul autorizat ESD (Electronics Suport Division) si un angajat al lor a venit si a ridicat televizorul de acasa, in momentul ridicarii sale televizorul neavand nici un semn de deteriorare fizica – de cand a fost cumparat, televizorul a fost montat pe un suport pe perete si nu a fost miscat de acolo pana in momentul in care a fost ridicat de angajatul ESD.
Dupa trei ore de la ridicarea televizorului, am primit un telefon de la service si mi-a fost comunicat ca tehnicianul lor a anulat garantia pe motiv ca televizorul este spart si producatorul (adica Sony) imi poate inlocui televizorul cu unul nou pentru un pret de 5.300 de lei, ba chiar ca ei ar putea negocia cu producatorul sa imi obtina un pret un pic mai mic…
Cand le-am spus ca televizorul nu a fost spart cand a fost ridicat de angajatul lor, m-a intrebat daca am poze care sa dovedeasca ca televizorul era intreg cand a fost ridicat de angajatul ESD.
Mie imi pare inadmisibila situatia si vroiam sa intreb daca mai este cineva care a trecut printr-o situatie asemanatoare in relatia cu service-ul Electronics Suport Division si daca este posibil ca producatorul Sony sa nu respecte garantia produselor lor si sa ofere la schimb produse contra cost.
Marius Cucu a zis
Au fost întâmplări și mai grave de atât. La cumpărare au pățit oameni exact treaba asta. De aceea am scris articolul acesta aici.
Eu am prostul obicei să fiu pățit cu multe din partea curierilor. De aceea pozez inclusiv ambalajul când trimit câte un colet. Produs în cutie, produs împachetat, chitanță curier.
Cel mai probabil s-a întâmplat ceva pe parcurs cu produsul, poate la transport, poate când l-au desfăcut și acum încearcă să scape.
Puteți încerca la ANPC să faceți o plângere, dar și acolo vă vor cere dovezi.
Camelia a zis
Multumesc pentru raspuns.
Totusi, banuiala mea este ca e vorba despre un nou model de jaf. Adica ma gandesc ca service-ul ESD schimba produsul la producator gratis (produsul fiind de fapt in garantie) si incearca sa ia de la mine o suma de bani pentru acesta. Adica mi-e greu sa cred ca producatorul Sony ofera un nou produs pentru o jumatate din pretul de piata actual al produsului, si chiar mai mult decat atat, acest pret sa fie cumva negociabil.
Bineinteles ca intentionez sa ma adresez ANPC-ului si direct reprezentantei Sony si sa le relatez intamplarea cu service-ul lor autorizat, macar sa nu mai poata insela si alte persoane in felul acesta.
Marius Cucu a zis
Nu cred că schimbă produsul gratis. Logica mea este că service-ul cumpără de pe piață B2B anumite componente și le schimbă clienților abia apoi decontează sumele de la Sony în funcție de justificări. Bine, nici nu am acces la un service, dar eu așa gândesc că ar trebui să fie procedura.
STEFAN a zis
Buna seara.Am un tv. Sony Bravia KDL-32w706w . Are 10 ani si este facut in Spania.A functionat ireprosabil pana acum 2-3 luni cand am ramas fara sunet.Am obiceiul ca inainte de inchidere sa dau volumul la minim. Acum volumul sunetului nu mai poate fi reglat. Cand apas Vol+ , Vol- , sau Mute , apare anuntul : Volumul Tv este Prestabilit , dar nu am sunet deloc.L-am scos din priza pentru resetare,am scotocit si rascolit prin meniu.Degeaba. Modelul asta are program Android ?
Sorin a zis
Încercați pe propria răspundere o resetare dură, care vă va duce la setările din fabrică.
Vă atașez un link de Youtube mai jos.
Scosul din priză nu este reset!
Această metodă este benefică doar pentru curățarea memoriei.
Dacă doriți, urmați video pe care l-am pus la dispoziție.
Însă trebuie să știți că toate soluțiile sugerate aici sunt doar informative!
Absolut tot ce faceți este pe propria răspundere!!!
STEFAN a zis
Multumesc Sorin. Am urmat pasii din link-ul de pe Youtube. Evident ca absolut tot ce fac este pe propria raspundere.Dupa acest principiu m-am calauzit toata viata (73 de ani)sau macar dupa ce mi s-au instalat capacitatile cognitive. Nu s-a schimbat nimic. Nu au aparut nici asa zisele setari din fabrica ,indiferent care or fi ele. Gresesc, a aparut totus o schimbare. Anuntul : Volumul Tv este Prestabilit , nu mai este galben pe fond negru, ci rosu pe fond negru. Daca ma hotarasc sa fac o noua achizitie, Samsung ar fi o alegere corecta ?
Marius Cucu a zis
Modele cu garanție cât mai lungă ar trebui. Nu e obligatoriu Samsung.
Sorin a zis
Acum, actualizare despre problema mea cu acel CI+
Nimic! :))
Mai rău, am făcut o altă actualizare de soft, adică trei după problemă, iar acesta nu numai că persistă ci este mult mai gravă.
Acum cu acel card mai văd un fel de imagine(dacă poți să-i spui așa), este ceva de genul, pixeli(macroblocuri) pe un fundal negru la toate canalele, nu contează că este HD sau SD.
Să explic variantele de după update-uri…..
UPDATE 1. A început cu ceva macroblocuri pe imagini la canalele HD
UPDATE 2. Macroblocurile au început să fie insuportabile pe canalele HD, cu apariția lor și pe cele SD
UPDATE 3. (prezent) Imagine neagră cu câteva macroblocuri, HD sau SD.
Iar ei spun că problema este de hardware.
Eu spun că este de soft.
… mai ales că am legătură cu partea de software (cu ce mă ocup).
Problema pe care-o văd, este că noi ca și români nu știm să ne plângem direct către producător de problemele întâmpinate.
Noi știm doar să ne plângem la cei pe care îi cunoaștem sau pe net.
Clar, cei de Sony nu vor fi conștienți de problemele utilizatorilor decât dacă vor deschide un ticket către ei cu problema întâmpinată.
Doar așa se vor rezolva bug-urile.
Ei când fac update-uri,le fac pe regiuni(EU,US,ASIA) sau expres pe țări.
Deci hai cu mai multe „tickets” către ei pentru rezolvarea problemelor noastre.
ÎMPREUNĂ AVEM PUTEREA DE A SCHIMBA!!!
George a zis
Singura soluție, proces civil cu producătorul, respectiv Sony
Doru a zis
Buna ziua. Am si eu un TV Sony KD-43XH8077 android 4K care nu mai porneste, nu se aprinde ledul alb. Scot mufa de alimentare din tv si il las 1 zi, o noapte si porneste. Merge 1-2-3-4 saptamani si iar nu mai porneste. Am fost la ESD-ROM, dar acolo mi-a pornit si nu l-am mai lasat. A avut cineva aceasta problema si daca da, cum a rezolvat? TV-ul nu mai e in garantie.