Vreau să fie un forum în care să discutăm despre reclamațiile la ANPC pe care trebuie să le facem pentru cei de la DIGI.
Știți și voi că semnalul nu e tocmai Ok în anumite zone ale țării. Sigur, abonamentele lor nu sunt cele mai scumpe de pe piață. Chiar cred, că în ultima vreme, au ajuns să aibă cele mai bune oferte. Totuși, sunt zone în care nu sunt funcționale serviciile.
Am pățit chiar situații în care aveam semnal și nu funcționau serviciile ok. Chiar am scris articolul de aici în speranța că totul va fi ok.
Totuși, cu greu cred că se vor rezolva lucrurile.
Cred că mai au până dezvoltă infrastructura încât să fie totul ok.
Sunt mulți care fac reclamații la ANPC pentru că lucrurile nu funcționează așa cum trebuie. Mi-ar plăcea să discutăm pe baza lor, să vedem în ce mod ați rezolvat și dacă ați putut să reziliați contractul sau nu.
Marea problemă pe care o văd este cea cu semnalul indoor. Sunt probleme, mai ales în zonele aglomerate.
În București, chiar am auzit că sunt depășiți de situație. Comparativ cu ce se întâmplă în provincie… e jale acolo.
Așadar, hai să discutăm: ați făcut reclamație? A fost totul OK? S-a rezolvat rapid?
Nicoleta a zis
Foarte mare dezamăgire, inaccesibil sa plătești facturile luna de luna și tot odată sa suni aproape în fiecare zi ca nu merge netul. Am renunțat sa mai sun, simnt ca sunt bătaia de joc a lor pe bani mei,te duci sa ceri informații și ai surpriza sa găsești și alte contracte pe adresa ta de e-mail. Asa bine lucrează.