Întotdeauna am fost curios să văd de unde vine conversia și cum pot monitoriza foarte bine ceea ce se întâmplă. Cred că toată lumea dorește să știe cât mai mult. Până și giganții Google, Facebook, Microsoft vor și au nevoie de informații cât mai personalizate despre noi.
Când vine vorba despre conversiile din marketing-ul afiliat să știi cum să-ți optimizezi pentru mobil sau pentru desktop este un plus.
Așa cum scrie și Claudiu pe blogul profitshare: peste 35% dintre conversii au finalizare în browsere mobile.
Probabil că, de sărbători, treaba va fi și mai interesantă și, în timp, ne vom îndrepta tot mai mult spre mobile.
La mine situația văd că încă e roz și am destul de puține conversii de pe mobil. Probabil din cauză că publicul e un pic old style și chitit pe Windows 7. 🙂
ice4you a zis
Eu nu primesc inca informatiile astea. La mine monitorizarea este tot aia clasica.
Marius Cucu a zis
Ai dat un click pe fiecare în parte? Eu am verificat pe ultima săptămână și apare.
ice4you a zis
Am dat … deocamdata nu vad ceva. Probabil o sa apara la comenzile noi, care deocamdata nu sunt laudabile. 😀
ice4you a zis
Gata … la o comanda facuta astazi apare de pe ce dispozitiv a fost facuta! 🙂 Greu le’a mai fost …
Mortu a zis
Dar stai aşa.
Eu am 2 exemple prin care s-a comandat prin intermediul aplicaţiei şi NU AM FOST COMISIONAT deloc. Click de pe blog, deschis link cu aplicaţie, adăugat produs în coş şi comandat.
M-am gândit că aşa fac ei, comisionează doar finalizarile prin browser.
Marius Cucu a zis
Acum, de curând? Le-ai dat ticket? 🙂
Mortu a zis
~2 luni. Nu am dat.
Fiind vorba de 2 cazuri am ajuns singur la concluizia asta.
Marius Cucu a zis
Păi să nu fi fost în perioada în care se testa sau chiar nu era treaba gata cu aplicația.