Cine ar fi crezut că încep anul bine?! 🙂 Cum ar fi să facem o reclamație la ANPC?!
Mai mereu am încercat să rezolv amiabil totul. Vorba aia, ne mai înjuram, dar rămâneam prieteni.
Eh, pe 29 septembrie 2019 iau bilete de avion la BlueAir pentru Israel. Trebuia să plec în martie, iar cu 2 zile înainte s-a anunțat lockdown. Știu că e perioadă nașpa pentru ei, i-am tot așteptat, dar au rămas singurii care n-au returnat banii. Bine, la Wizz am lăsat voucher pentru că bonus și, oricum, mai aveam ceva credit în cont de la alte zboruri. Și, oricum, au mai multe destinații pe care le-aș vrea bifate.
La BlueAir n-am prea multe variante, așa că nu prea mă coafează un voucher prin zone necunoscute.
I-am contactat pe mail, i-am căutat pe Facebook, i-am sunat ore întregi. Ultima soluție a rămas ANPC-ul.
Momentan, sunt în cele 30 de zile de glorie, cu 15 zile de prelungire. Pe grupul BlueAir am văzut că oamenii au mai reușit așa.
Au mai fost variante în care oamenii s-au dus la bancă să raporteze ca suspectă tranzacția, dar eu habar n-am de pe card am făcut plata la momentul acela. Oricum, după aproape 2 ani cred că nu mă ajută.
Sunt curios să văd dacă este răspunsul pozitiv.
Între timp, a venit răspunsul pozitiv, banii au fost recuperați. Cu greu, dar a meritat efortul.
Costel a zis
ANPC este deja pt mine o instituție fara credibilitate , după o sesizare a mea documentata cu acte , să dai soluție de nefondate iar la contestație mea argumentata si juridic s-au cotit si au declinat competenta . Spun doar ca a fost vorba despre legalitatea unui contract prestari servicii. Ce mai pui ca însăși organizarea lor este cel puțin curioasă daca nu neconstitutionala . Cum draqu ANPC să nu trateze abuzurile comisariatelor județene s-au zonele? Daca te adresezi celor zonale primesti răspuns de la cel reclamat judetean. Iar multi inspectori sunt recuperați din cei dati afara de la fosta garda financiară. ANPC in loc sa apere consumatorul face contrariul . Cum pot mai avea incredere într-o autoritate obscură si care nu prezinta credibilitatea ( multi stiu de ce spun asta) .ANPC in forma si structura de funcționare actuala trebuie reformat pe alte principii si cu oameni de calitate . Regret ca aduc aceste acuze , dar experienta anului 2020 a creat aceasta imagine .
Pato Basil a zis
De obicei în 30 de zile vor veni cu o notificare, nu vor rezolva în general nimic pentru ține. Cel mult îi vor atenționa, asta după „o anchetă” bine făcută. Chestia e că ANPC, ia de bune in mare parte raportul firmei nu neapărat reclamația clientului din câte am văzut eu.
Marius Cucu a zis
Mda, fac una și la UE după, la recuperare de bani. După… fac cu mâna adio de la bani 😀
Alexandru Ababei a zis
Eu nu am pățit, deci nu-mi dau cu părerea. Ideea este că doar prin astfel de ”gesturi” putem readuce normalitatea. Raportat tot ce nu funcționează corect.
Mălin a zis
E oablă treaba, ai intrat și tu în clubul procesomanilor.
LIA MAGDA a zis
Necazul poporului ăstuia este : ca nu luam atitudine. A lua atitudine nu inseamna ca esti procesoman. Ai simt civic. Un lucru rezolvat pt. tine va fi in viitor rezolvat si pt. altcineva. Pe de alta parte, cei care abuzeaza nu sunt pedepsiti pt. ca fac 1000 de abuzuri si reclama doar 1-2 persoane. Daca ar reclama 900 de persoane, situatia ar fi alta. Dar noi ne uitam la TV si asteptam ca altcineva sa iasa in strada sa protesteze si sa rezolve problemele care ne privesc. Asa, din proprie initiativa suntem INERTI, nu reactionam. Dar sa vezi cind SUNTEM INTORȘI cu CHEITA, din exterior, cum iesim in strada, ca oile proaste! Ne facem singuri de rîsul lumii; sa vezi bucurie pe cei care ne manevreaza si ne considera MAI PUTIN decit o COLONIE! Se bucura, cum ne scadem noi raiting-ul de tara, cum ne urcam singuri dobinzile la imprumuturile de pe piata internationala, etc., cum ne prabusim singuri economia si cum, IN CONTINUARE cumparam de la ei toate marfurile de cea mai proasta calitate la preturile cele mai mari. Si toate acestea, pleaca de la LIPSA de actiune, atunci cind suntem călcați pe coada.
Costel a zis
Amice nu înțeleg. Dacă mergi pe prevederile legale esti procesoman!?
Marius Cucu a zis
Costel, ignoră-l, trollează! 🙂
Costel a zis
Ok.?
Marius Cucu a zis
Gata, am primit mesaj de la Blue Air cu soluționarea. Încă nu am primit banii în cont, dar măcar avem unde comunica. Așadar, ANPC și-a făcut treaba.
Simona a zis
Buna ziua .am o problema cu blue air am cumparat bilele anul asta 2022 pe perioada 23august -6septembrie mi-au fost anulate bilete .va rog ma puteti ajuta sa pun o denutie ptr blue air ptr returnarea baniilor
Marius Cucu a zis
Cel mai rapid ar trebui să rezolvați pe mail. Întâi încercați să îi contactați pe cei de la BlueAir, iar cu răspunsurile, dacă nu se rezolvă, vă duceți pe site-ul ANPC și puneți toate conversațiile, inclusiv dovezile că ați cumpărat biletele.