Turcii au mai multe companii aeriene. Una dintre acestea este Pegasus Airlines. Am zburat și eu recent, evident, spre Turcia, cu aceștia, mai exact în Istanbul. Probleme de comunicare nu au fost deloc, angajații au fost OK atât cât am interacționat cu el. Avionul era un Airbus, dacă nu mă înșală memoria. Scaunele au fost foarte comode pentru un low cost și, fiind o perioadă de pandemie, chiar s-a respectat regula cu masca. Nu aș putea să zic că e același lucru și pentru WizzAir sau BlueAir.
Ah, cel mai interesant este faptul că la aceștia nu există upscaling pentru așezatul unul lângă altul. La celelalte companii trebuie să plătești extra pentru un loc lângă persoana cealaltă, de pe bilet. Aici nu este cazul.
Aplicația funcționează foarte bine și chiar au și un sistem de puncte. Nu l-am folosit până acum, dar găsești totul acolo, fără probleme.
Voi ce experiențe ați avut cu aceștia?
Mihai C a zis
Pegasus a fost o companie f buna..insa..ce am remarcat in acest an..a ajuns o companie de proasta calitate! Am fost un client fidel! Am calatorit de 5 ori in acest an cu aceasta companie. Si la fiecare segment min intarziere de 45 de min! Ultumul segment, Izmir-Istanbul (1,20 h intarziere), Istanbul-Bucuresti (50 min intarziere)…si fara nici o scuza din partea companiei! Curatenia din interiorul aeronavei lasa de dorit! De la Izmir la Istanbul m-am „trezit” cu o mica gaura in bagaj. La Istanbul personalul de la chek-ing a refuzat sa-mi primeasca bagajul si m-au trimis sa-l „impachetez” pt 180 lire! Dupa un mic scandal au acceptat! Personalul este sub orice critica! Nu voi recomanda niciodata aceasta companie! Voi trece la Turkish.
Marius Cucu a zis
Cred că anul ăsta a fost un pic mai special. Oricum, serviciile peste tot au cam scăzut. Efectiv la toate companiile sunt întârzieri acum. Să sperăm că din sezonul următor să nu mai fie atât de mult haos.