Am mai scris, dar au scris si alții despre PcGarage.
In articolul precedent am povestit ca am avut ceva probleme cu incompatibilitatea unei placi de captura, asa ca am fost nevoiti sa achizitionam urgent o alta placa de captura. Am fost interesati sa achizitionam foarte rapid, pentru ca aveam nevoie ca problema sa fie rezolvata! Sa zicem ca a fost o avarie.
Baietii de la suportul tehnic de la PcGarage in afara faptului ca nu aveau habar ce vand, ne-au tratat si cu spatele.
Nici nu mai vorbesc de faptul ca la orice intrebare a noastra legata de produs, legata de livrare, ni se raspundea cu o intrebare „deci anulam comanda!?!” Unde e marketing-ul?! Unde sunt persoanele care te fac sa cumperi produsul? Mai ales cand cumparatorul este interesat direct sa cumpere de la tine.
Stiam ca am facut un compromis cand am ales o placa de captura digitala (AverMedia DarkCrystal HD) in loc de una pe analogic, iar SH-urile nu erau o varianta pentru ca trebuiau trecute prin firma.
Pana am reusit sa o „pacalim” ne-am gandit ca ar fi bine sa dam retur sau macar sa ne ofere o alternativa, eventual sa o schimbam cu ceva care ne-ar ajuta. Un hard, orice sa putem folosi.
Colegul meu suna din nou la ei, încearcă sa discute un eventual retur, dar nici pana in ziua de azi nu am primit modalitățile de retur nici măcar decizia de returnare. Bai proștilor, chiar daca n-au trecut 24 de ore de la livrare v-o returnam sau spălați-va pe cap cu ea.
Dupa o zi de munca am reusit sa-i dau de cap placii, sa o putem folosi si pe aceea.
In concluzie, si de data asta, PcGarage isi trateaza clientii „extraordinar”. Stiu ca legea cu returul nu se aplica pentru firme, dar colaborarea putea fi de durata, iar ei oricum nu pierdeau nimic, nu am facut storno, ci doream inlocuirea cu altceva care poate fi folosit. Astfel eram si noi multumiti si ei cu marfa vanduta.
Rezultatul a fost ca am mai avut nevoie de o placa de captura pentru un alt calculator si am comandat de la cel.ro.
Prin urmare, eu, colegul, firma la care lucram, am decis sa renunțăm la serviciile PC Garage. Trebuia sa ascult la ceea ce cumnatul meu a spus despre ei ca sunt nesimțiți. (v-am povestit aici cum a primit o placa video stricata – probabil de la furnizor – iar el a fost blocat aproape o săptămână cu munca)
Sper ca nu sunt probleme cu garanțiile la PC Garage pentru ca ar pune capac.
As fi ales oricând eMAG, dar, din păcate, nu asemenea componente pe stoc. Așa ca am căutat alternative. Se pare ca nu au fost cele mai bune.
Marius a zis
Da-i in plm de bulangii, le zic clar ca am nevoie urgent a-2-a zi de un toner si ei il trimit in a-3-a zi… PC Garbage
Marius Cucu a zis
La fel am pățit-o și noi, chiar am sunat la curierat sa vedem dacă au ajuns în depozit produsele… Poate în felul asta aveam produsul mai devreme… Din părți. Nici măcar nu i-au dat drumul din sediul lor.
ing. Ionut Adrian Iacob a zis
Nu mai faceti fratilor reclama negativa la PcGarage. E clar ca problema voastra e una de management a situatiilor voastre nu de proasta calitate a serviciilor PcGarage. Cititi si voi regulamentul lor de functionare mai intai si apoi vorbiti aiurea. Daca vrei sa ai toner in aceeasi zi disponibil te duci si il ridici personal, daca mai implici si un curier la mijloc trebuie sa te gandesti si la ordinea in care se fac lucrurile si prin cate maini trece comanda ta. Eu am o relatie destul de buna cu PcGarage, am avut si noi divergente dar s-au rezolvat destul de rapid, dar astea cu care veniti voi ca mi-au livrat tonerul a treia zi si nu a doua sunt besini de fata mare. Scrie clar pe site-ul lor ca ai la dispozitie 10 zile sa returnezi un produs fara a invoca un motiv, chiar daca produsul este bun si functional. Zis si facut, am comandat un mouse wirelless, nu mi-a placut cum merge l-am returnat fara probleme. Am vrut sa comand acumulatori RBC34 la pretul de vreo 1200 lei, mi-au spus ca nu au nici la furnizori pe stoc, le-am recomandat sa mai caute furnizori ca am nevoie urgenta pentru un server, mi-am setat alerta stoc, iar a doua zi,ghici ce, au acumulatori in stoc la furnizori pe care i-am si comandat. Revin, mai priviti si in gradina voastra inainte sa dati vina pe altii, PcGarage isi fac treaba cum pot si ei mai bine dupa niste reguli stabilite de conducerea lor, reguli pe care un client ar trebui sa le citeasca inainte de a comanda ceva, precum si faptul ca intr-o situatie de retur trebuie sa stii si cum sa abordezi problema pe care o ai, toate au o rezolvare.
Marius Cucu a zis
Domn inginer, se vede ca nu aveți responsabilități încă în firma în care lucrați. Sunt situații și situații, dar unii chiar au nevoie de produse, de unele dintre ele chiar depinde bună derulare a unor lucruri într-o firma. De obicei, am fi luat din oraș, dar nu avea nimeni pe stoc asa ceva. A trebuit să luăm online. Poate ca am înțeles ca a venit a treia zi, dar problemele de comunicare nu le mai înțeleg… Ei ar trebui să îmi vândă mie, nu?
ice4you a zis
Asta cu ing. inainte de nume mi’a placut cel mai mult, amintindu’mi de vremurile din epoca de aur cand pe toate usile de la apartamente era pusa cate o tablita din aia metalica pe care se preciza prima oara functia si dupa aia numele de parca ar fi contat in vreun fel. 😀 Unii vad ca nu s’au vindecat si cred inca in adevarul absolut … fara a baga de seama ca cel putin 50% din tara asta sunt ingineri someri. 😀
In alta ordine de ideei … dincolo de spusele domnului injiner, nu pot sa fie nebuni toti si PcGarage curat ca lacrima. Nu am cumparat niciodata de la ei dar prin Gigabyte am avut o colaborare pentru testarea unor sisteme gaming. Review’ul nostru a fost marginalizat muuuult, pentru ca am fost obiectivi scriind si bune si rele … de atunci m’am prins cum e treaba pe la ei si i’am lasat in pace cu echipa lor de aur. 😀
Marius Cucu a zis
Mai grav este ca ing. a fost coleg de facultate si… castiga 2% din comisioanele pe care le ofera acestia. 🙂
Ing. Iacob iti recomand 2parale, profitshare, altex, daca nu cele internationale, de genul amazon. Macar la astea ai un comision mai normal…
Conf. Univ. Dr. Gabriel Ursan a zis
Se pare că se „îngroașă” plângerile la această companie din partea mai multor persoane. Eu știu din vânzări că sunt destul de multe cazuri în care clienții nu au dreptate și se cred buricul pământului degeaba uneori, dar dacă deja sunt mai mulți care îți zic că ești beat „te duci să te culci”. Pentru că omul din beție se mai trezește, dar din prostie nu. Așa că cei de la PC Garage încă au șanse să se trezească dacă țin cont de ce tot prezintă unii clienți nemulțumiți prin online. În rest, nu îmi permit să acuz sau să apăr PC Garage în mod direct, pentru că nu am cumpărat niciodată nimic de la ei și nici nu cred că o voi face la ce lucruri „bune” se tot aud în piață. Ca și tine, prefer eMAG. Din aceleași motive 🙂
Marius Cucu a zis
Eu sper sa se trezeasca… Ma bucur ca la eMAG s-au luat masuri. Eu sper ca s-a intamplat in urma articolului asta. Data trecuta cand am fost sa duc ceva in garantie, totul era ok, oamenii erau mult mai interesati si prietenosi.
Poate se schimba „placa” si la PcGarage. 🙂
ing.dipl.Cristi Cimpeanu a zis
dle.ing. Ionut Adrian Iacob besini de fata mare sunt in momentul in care se vorbeste din auzite si nu in momentul in care PC Garage iti da muie si tot tu platesti. eu am cumparat un produs(care s-a dovedit a fi defect de nou) in speranta unui upgade si implicit un workflow mai bun. asta e mai de inteles; sa mai apara un produs defect la n produse. dar serviciul de relatii cu clientii este altceva. astept pe banii mei aproape 2 saptamani sa mi se schimbe produsul? la telefon mi s-a comunicat ca va dura maxim 48 ore. si daca vreti sa va convingeti ca si in Romania se pot face servicii de calitate apelati la f64. si nu. nu sunt platit sa le fac reclama si nici nu sunt multumit 100% de preturile practicate. dar cand vine vb de relatia cu clientii…nu ai ce le reprosa. si daca o tot „dam in basini” inseamna nu vrem sa evoluam si ne multumim cu” lasa ba ca merge-asa”. si ne miram ca suntem o natie de cacao 🙁
Genaral IT Managerice4you aka Mopul de serviciu a zis
Da’o dracu ca macane. Imi iasa si mie cate ceva de hosting de pe la Emag da nu ii ridic in slavi. Cand au dat cu bata in balta le’am dat si eu cu pixul in scripte. S’a intamplat si cu Gigabyte si cu Asus si cu AMD … la astia din urma am avut o discutie haioasa cu tipul de la PR Romania, cand le’am facut muci inca nelansatul A6 APU ce il primisem in preview sub NDA. Nu s’au atacat dar tipul dupa ce a citit in preview articolul m’a sunat si mi’a zis ceva de genul: da’o ba in masa … mai chiar nimic nu ti’a placut? NU, i’am zis si … nu a ramas. 😀
Ba cand e de rahan … las’o de rahan! 😀
Petre a zis
Vezi daca nu esti a-lister …:)
La a-listeri se merge acasa, se monteaza obiectul, se regleaza, se schimba pana cand totul e ok 🙂
Marius Cucu a zis
Yup, am vazut campania lor de dimineata. Asta e… unii sunt tratati diferentiat 🙂
Ema Georgescu a zis
trebuie comunicate chestiile astea deoarece pentru fiecare povestioara care iese la suprafata sunt alte zeci de chestii similare care li se intampla oamenilor si tac deoarece asa au fost educati in comunism: taci si-nghite…
Adi a zis
Eu tot de la ei cumpăr electronicele însă până acum nu prea am avut probleme. Sper să nici nu am.
Marius Cucu a zis
Si eu am mai luat cateva lucruri marunte, cate o tastatura, cate ceva, insa nu am de ce sa mai fac asta, mai ales ca preturile se aliniaza cu marile magazine, dar macar acolo am parte de servicii ok.
Adi a zis
Nu am mai cumparat de la ei de ceva timp, ultimul produs fiind comandat online din Ungaria, deci nu stiu cum se mai prezinta acum, dar in trecut erau destul de OK. Am mai si castigat o sursa la concursurile lor.
Alin a zis
Cred ca PCgarage are cele mai mari probleme de comunicare cu clientii. Intradevar, au avut si au mari probleme cu diverse probleme, probleme care pot sa fie evitate.
roscabgdn a zis
pana la urma o sa se ajunga la normalitate. pierd enorm de mult cu o atitudine de acest gen. eu n-am cumparat nimic de la ei tocmai din aceasta cauza. am intrebat in stanga/dreapta si am primit review-uri nu tocmai bune…
Daniel Tudor a zis
Am avut si eu o experienta identica prin intermediul PC Garage:
1
Data: 2014-10-30 10:42:30
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Buna ziua, recent am intampinat o problema destul de grava cu acest produs. Aparent, bateria nu se mai incarca deloc
Nr: 2
Data: 2014-10-30 10:57:08
De la: Vlad Radtchenco
Mesaj: Buna ziua,
Produsul dumneavoastra a venit insotit de un certificat de garantie emis de catre service-ul autorizat QuickService. Va rugam sa luati legatura cu service-ul autorizat pentru a putea rezolva in garantie, problema reclamata: quickservice.ro
Va multumim pentru intelegere,
O zi buna in continuare.
Nr: 3
Data: 2014-11-04 11:35:58
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Buna ziua din nou, pe certificatul de garantie nu este specificat nici o informatie legata de Quick service, ci ca departamentul tehnic al PC Garage se ocupa de aceste proceduri. Inainte de a trimite produsul la acest Quick Service, as prefera sa ma asigur ca nu pierd timpul degeaba. Multumesc pentru intelegere, si va rog sa verificati si sa confirmati
Nr: 4
Data: 2014-11-04 11:53:46
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: PS: discutam de o comanda din data de 02.05.2013 (poate va ajuta la verificari)
Nr: 5
Data: 2014-11-04 12:14:07
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: PS – PS: as prefera sincer sa evit solutionarea problemelor prin acest QuickService. O sa va rog sa gasiti o solutie directa de la PC Garage pentru rezolvarea problemei. La momentul in care am facut comanda, si primit certificatul de garantie, nu se lucra cu QuickService, altfel as fi anulat comanda
Nr: 6
Data: 2014-11-04 12:27:39
De la: Vlad Radtchenco
Mesaj: Buna ziua,
In cazul acesta puteti trimite produsul reclamat ca fiind defect la sediul firmei noastre (adresa contact: Str. Logofat Tautu nr 68A, sector 3, Bucuresti) prin intermediul firmei de curierat Fan Courier, cu plata la noi, in ambalajul original complet in care l-ati primit.
Produsul trebuie sa fie insotit de o copie a certificatului de garantie. De asemenea, va rugam sa notati pe versoul copiei certificatului de garantie, defectul reclamat de catre dumneavoastra.
Puteti apela Fan Curier la numarul de telefon 021-9336 si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de PC Garage S.R.L.. Mentionati curierului ca este o expeditie a unui produs la care se solicita acordarea garantiei.
O zi buna in continuare.
Nr: 7
Data: 2014-11-13 11:43:11
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Buna Ziua, am primit in sfarsit produsul inapoi. Si as vrea sa semnalez problemele pe rand :
1. din feedback-ul primit de la service, si ce am citit in articolele de mai sus rezulta faptul ca acest produs a fost trimit TOT la Quick Service (pt ca zic ei ca produsul nu a fost utilizat corespunzator, si se va tine cont la urmatoarea semnalare de garantie)
2. M ati pus sa platesc transportul la returnarea produsului desi nu ar trebui sa fie problema mea faptul ca nu functioneaza corespunzator
3. Am probat produsul si tot nu se incarca atunci cand il bag in priza
4. Am incercat sa va sun si linia voastra este in permanenta ocupata
ASTEPT O SOLUTIONARE URGENTA DIN PARTEA DVS SAU VOI APELA LA UN AVOCAT, OPC SI ORICE ALTA ENTITATE CARE IMI VA ACORDA SPRIJIN IN ACEASTA SITUATIE PENIBILA PE CARE O CREATI
Nr: 8
Data: 2014-11-13 12:21:34
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: PS: puteti sa imi spuneti de ce nu mi-a fost trimis inapoi CERTIFICATUL DE GARANTIE ?
Nr: 9
Data: 2014-11-13 15:09:18
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Am observat un apel pierdut pe telefonul fix de la dvs. Puteti sa incercati sa ma sunati si pe mobil (inca mai are 10 % baterie pana nu va mai putea fi functional, avand in vedere ca nu se poate incarca)
Nr: 10
Data: 2014-11-13 18:52:04
De la: Vlad Radtchenco
Mesaj: Buna ziua,
In urma preluarii produsului in service s-a constatat faptul ca acesta prezinta urme de socuri mecanice: iar in urma acestei constatari, produsul a fost trimis mai departe catre service-ul autorizat al importatorului (QuickService) pentru o decizie finala privind acordarea garantiei.
Service-ul autorizat al importatorului a constatat respectivele urme de socuri mecanice si a decis sa solutioneze defectul reclamat gratuit, in baza garantiei (cu mentiunea ca la urmatoarea solicitare de acordare a garantiei nu se vor mai face exceptii, asa cum este stipulat si nota de iesire din service).
Conform conditiilor de garantie, conditii pentru care v-ati dat acordul in momentul plasarii comenzii, nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc.
Daca dumneavoastra intampinati in continuare probleme cu respectivul produs, il puteti retrimite catre service-ul autorizat Quick Service: sau catre departamentul Service PC Garage (in cazul in care optati pentru cea de-a doua varianta, produsul va fi trimis mai departe tot catre service-ul autorizat al importatorului Quick Service), dar trebuie sa tineti cont de faptul ca este posibil ca service-ul autorizat sa respinga garantia produsului din cauza urmelor de socuri mecanice.
De asemenea, asa cum este stipulat in certificatul de garantie, in cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service). In cazul dumneavoastra, solicitarea garantiei a fost nejustificata deoarece produsul nu respecta conditiile de garantie.
Va multumim pentru intelegere,
O zi buna in continuare.
Nr: 11
Data: 2014-11-13 19:36:46
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Buna seara,
Am primit raspunsul dumneavoastra extrem de detaliat insa in esenta impertinent, obraznic si jignitor/insultator la adresa inteligentei mele; insa pentru a ramane intr-o atmosfera civilizata fata de cititori (pentru ca intentionez sa fac aceasta conversatie publica), nu voi detalia la randul meu sentimentele/parerile/trairile pe care le am in acest moment.
Nu as vrea sa subliniez decat urmatoarele:
– ma voi adresa catre toate institutiile, entitatile care imi pot deservi interesul ca si client, inclusiv catre un avocat
– este inadmisibil sa invocati faptul ca un telefon prezinta acest tip de urme de socuri mecanice; haideti sa fim seriosi, orice utilizator de telefon mobil (fie el si smartphone), CEL PUTIN O DATA in perioada utilizarii, se intampla sa il scape pe jos … Acesta este motiv de anulare al garantiei ? WOW, WOW, WOW ! Nu stiu, poate dumneavoastra, sau stimabilii domni de la garantie, faceti o exceptie. In acest caz, sunteti foarte norocosi ca veti putea beneficia de conditiile de garantie atunci cand veti achizitiona un telefon mobil
– am inceput colaborarea cu PC Garage din 2007, si de-a lungul timpului am fost foarte multumit de felul in care ati lucrat (chiar va invit sa verificati istoricul comenzilor, garantiilor si suma totala pe care am alocat-o catre DVS). Constat cu tristete acum, ca ati ales va schimbati modul de lucru: VA BATETI JOC DE CLIENTI pentru a va reduce pierderile sau maximiza profitul. Nu stiu care este motivul real, si sincer nici nu ma intereseaza. Ma intereseaza insa ca ma afecteaza pe mine pentru ca sunt CLIENT. Dragilor, voi ar trebui sa imi oferiti mie cele mai bune (macar decente, corecte) conditii pentru ca v-am ales pe voi si nu pe altii. Piata este mare, competitia stransa, am de unde face o selectie
In concluzie, datorita faptului ca am avut destul de multe comenzi la voi, si la o valoare totala substantiala, PC Garage m-a incadrat ca si CLIENT DIAMOND (cea mai mare ierarhie in cadrul politicilor de fidelizare a companiei pentru clienti). Si voi chiar asa va bateti joc ? Nici nu vreau sa imi imaginez cum tratati toti ceilalti clienti
In fine, colaborarea mea cu PC Garage se incheie aici
Nu va multumesc pentru nimic (pentru ca nu meritati)
Si va doresc un faliment frumos in continuare.
Andrei a zis
„CEL PUTIN O DATA in perioada utilizarii, se intampla sa il scape pe jos … Acesta este motiv de anulare al garantiei ? ”
DA ESTE ! CE NU PRICEPI ? ESTI GREU DE CAP ? Bâtã ? Garantia se anuleaza complet daca prezinta urme de socuri mecanice , zgarieturi etc, din simplul motiv CA EI NU MAI POT SA-L VANDA IN PROFIT intrucat se considera produs DETERIORAT! Tu ai cumpara un telefon care prezinta urme de socuri mecanice ? Nu ai cumpara ! Ori esti idiot ori esti de pe alta lume !
Alt Andrei a zis
Cred ca nu el e cel idiot! Si eu am avut probleme cu cei de la acelasi service, pentru un smartwatch, la care mi-au refuzat garantia pe motiv ca a fost lovit desi nu existau urme de lovitura pe el … decat mici zgarieturi pe margine de uzura iar problema ceasului era ca se inchidea dupa 15 min de functionare. Garantia este anulata in cazul in care socul produce deformari si acestea afecteaza direct componentele produsului.
Ei abuzeaza de acest aspect al garantiei si declara toate producele ca neconforme fara ca posesorul sa aiba de zis nimic.
Ca si concluzie ..si din experienta, nu cumparati de la cel.ro si pcgarage.ro o sa va faceti nervi si o sa pierdeti bani. Sincer mai bine dau 10% la orice alt magazin si dorm linistit.
Andrei a zis
Eu am tinut un smartphone cumparat in 2012 , 3 ani jumate fara sa imi scape o singura data pe jos. Nici macar o data. Garantia era de 24 de luni si de regula umblu rapid si butonez repede cu gadget-urile, scuza asta ca „e imposibil sa nu-l scapi pe jos” e puerila. Lasa-te !
CarolinaM a zis
Si eu am, in momentul de fata o problema cu garantia pentru un produs cumparat de la PC Garage. Pe langa lipsa de de profesionalism si aici ma refer la faptul ca agentii nu sunt instruiti sa vorbeasca cu clientii, nu trimit cazurile care nu sunt de competenta lor mai departe, nu primesc feedback de niciun fel, imi mai spun ca produsul (am un e-book) are garantie doar de un an (legea spune altceva). Iar la acel Quick Service pe care il mai mentioneaza cineva mai sus, nu raspunde nimeni niciodata. Eu voi face plangere la OPC in cazul in care imi returneaza produsul pe motiv ca nu mai este acoperit de garantie.
Marius Cucu a zis
Cred că este cea mai bună variantă. Din fericire(pentru mine), eu am ales deja: nu voi mai achiziționa nimic de la ei. Chiar și dacă prețul este un pic mai mic. Mai bine mă lipsesc.
CarolinaM a zis
Da, asta am decis si eu. Pana la urma mai mult decat o diferenta de pret teoretic avantajoasa, mai mult cantareste increderea in serviicile firmei de la care cumperi.
Ivan a zis
Imi zic si eu durerea. Am cumparat de la pc garage un hdd seagate baracuda 1 Tb. Facea zgomot infernal, acoperea sunetul celor 7 ventilatoare pc.Daca as avea vreo 5 hdd ca astea ar treb sa stau cu casti de protectie si alta problema, se blocat imaginea ( pc e nou, procesor i5, placa video gigabyte960, memorie 8Gb), cu alt hars merge perfect. Am trm hardul in service, am prm altul. Asta era si mai groaznic. Zgomot si mai rau iar viteza de scriere/citire critica (25 de minute a durat descarcarea pt un fisier de 20 mb). L-am trimis iar si mi l-au trimis inapoi spunand ca l-au testat si hardul e ok. Acuma trebuie sa cumpar casti de protectie sa stau cu acest hard. Avand un vedere ca sunt firma, o sa actionez in instanta dar parerea mea, feriti-va de pc garage.
Marius Cucu a zis
Mda, am avut și eu aceeași problemă cu ei. Din păcate, asta este legea. Sunt acoperiți dacă s-a achiziționat pe firmă.
Ivan a zis
Pai noi ca firma le deschidem proces. Am primit hardul si surpriza si fara cablu sata. Cand le-am scris ca am trimis hardul cu tot cu cablu mi-au spus ca la receptie nu sa gasit asa ceva. Deci nu am fost tampit ca doar eu l-am ambalat. Si in alta ordine de idei mi-au spus ca hardul nu are nici o problema si nici macar zgomot. Hardul face ca trenul! Deci nu imi vine sa cred…veci cumparaturi de la Pc Garage.
ovidiu a zis
mie nu mi au trimis cutiile la produs
o unitate ,doamnele la relatiile cu clientiu sunt niste flegmatice
jet PC GARAGE
o adunatura de prost educati …
Lumi a zis
Am achizitionat on-line de la PC Garage un telefon marca Smartphone HTC One E9+, Octa Core, 32GB, 3GB RAM, Dual SIM, 4G, Meteor Gray [EM132281].
Dupa trei saptamani l-am expediat impreuna cu toate accesorile acestuia la sediul PC Garage, – departamentul service, reclamand faptul ca nu se mai incarca. Am fost apelata de o angajata a soc. PC Garage, care imi reclama faptul ca seria de pe certificatul de garantie nu corespunde cu IMEI-ul telefonului si ma acuza ca le-am trimis un alt telefon spre reparare. I-am explicat ca telefonul primit este acela pe care l-am trimis spre reparatie si ca certificatul de garantie era in colet inafara ambalajului original.
Apoi am primit un e-mail de la angajatii PC Garage prin care ma instiintau de faptul ca defectiunea nu poate fi acoperita de garantie deoarece telefonul nu se mai incarca din cauza folosirii neadecvate precum si faptul ca carcasa telefonului este deformata…..lucru total neadevarat!! Am folosit acest telefon 3 saptamani, avand husa de protectie, nefiind scapat sau bruscalizat in nici un fel, nuprezentand zgarieturi sau urme de alte socuri.
Astfel fiindu-mi solicitata remedierea telefonului numai in regim postgarantie si implica un cost de reparatie estimativ de 1249 lei + T.V.A. care presupune inlocuire display+touchscreen, placa de baza, carcasa.
Nu inteleg de ce ar trebui inlocuite carcasa, display-ul si touchscreen-ul atata timp cat ele erau perfect functionale?
Cum se poate sctrica placa de baza doar dupa 3 saptamani de folosinta si din vina mea, culmea??
Imi pare rau ca nu am citit toata publicitatea asta negative despre PC Garage inainte de a comanda ceva de la ei.
Am contactat OPC-ul si cu siguranta voi inainta si un process in instant pentru inselatorie si abuz de incredere, este inadmisibil asa ceva!!
Filip M. a zis
Exact asa am patit si eu, aveam folie pe spatele telefonului, care era zgariata, dar telefonul nu avea nimic. Mi=au spus ca am pierdut garantia. Telefonul se tot reseta, in deviz au scris ca trebuie sa schimb carcasa display t-screen procesor si placa de baza. totul costa cat un telefon nou. Am facut o reclamatie la ANPC si am dus telefonul la alt service autorizat, unde am aflat ca doar placa de baza era cu probleme. In prezent astept un raspuns de la protectia consumatorilor… Ahhh si departamentul de relatii clienti si cel de service au o comunicare de lumea a 3a… Probabil ca am sa le fac si o plangere penala, ca deh inselaciune etc etc 😀
PCGarbage2017 a zis
La multi ani 2017! Yours sincerely, FUGarage
Paul a zis
Au probleme cu garantia. Au contract cu Service-Return care recent a refuzat un telefon in garantie, intrucat prezenta „urme”de soc mecanic (doua puncte pe marginea de aluminiu a telefonului). Pretul reparatiei era de 1099(TVA inclus):)) asa ca am decis sa ii informez ca il vreau inapoi. Am primit telefonul inapoi, i-am schimbat bateria cu una noua si totul este in regula.
Gabriel a zis
Buna seara.Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi,in legatura cu o comanda de la PCgarage.Am comandat un Tv in valoare de 1600 ron care nici macar nu pornea+ca rama in partea stanga nu se imbina era desprinsa.Am trimis inapoi tv-ul ei au constatat ca nu functiona dar suplimentar au gasit si ecranul in partea stinga umflat si intepat.Eu am cerut sa mi se restituie suma de bani dar au spus ca tv-ul trebuie trimis la serviceul autorizat samsung pentru ca ei nu se pot pronunta asupra defectului si cum a fost cauzat.As vrea sa stiu ce inseamna asta,eu stiu ca am cumparat un produs defect si ei trebuiau sa-mi returneze banii.Va multumesc.
Marius Cucu a zis
Reclamație la ANPC cu dovezile. Eu n-am întâmpinat astfel de probleme.
Andrei a zis
Si eu am o problema cu ei. Am luat un laptop hp de la ei,in 4 luni sa defectat nu mai pornea si se aprindea ledul de caps lock intermitent. L-am dus l-a pcgarage sa uitat tanti de la primiri in garantie la el pe toate partile si apoi sa zis ca il trimite in garantie dar dureaza. Zic k fie. In 8 zile imi vine raspuns de la pc garage ca a fost trimis in service ,in speta la depanero ca alt service hp nu exista, ei sunt cei mai vechi, cu deviz daca vreau sa il repar 3664 ron cand eu am dat 2300 pe el si ca am umblat la el ca am lipit nu stiu ce conector odd. Raman perplex,ce idiot ar umbla in 4 luni de cand la luat sa lipeasca cu fludor sa lase urme si sa il duca apoi in garantie. Am depus o cerere la anpc sa vedem acum ce se intampla pentru ca era datoria lor sa verifice la intrare in service la pcgarage cat si la depanero daca s-a umblat in el. Dupa cate stiu eu laptopurile au un sigiliu pe un surub de cdrom care il tine sa nu poti desface laptopul. Sunt curios cum imi demonstreaza ca eu am umblat in el.
Marius Cucu a zis
Depinde mult de model în sine. Eu am desfăcut fără probleme unele modele. Bine, m-a ferit ghinionul de service-uri. Du-te cu ANPC-ul peste ei.
Andrei a zis
Sa speram ca anpc va intreba cum au verificat integritatea produsului cand l-au primit
Mihai a zis
Se pare ca in 2017 au un department de servicii client la fel de arogant si lipsit. de professionalism. + Termen de livrare 2 samptamani… Prima si ultima data cand voi comanda de la ei
Marius Cucu a zis
În perioada asta este normal, a fost Black Friday… e nebunie printre serviciile de curierat. Măcar acum au o scuză.
Joiulescu Cristian a zis
Sânt de evitat ! Au trimis în cutie de Xiaomi Redmi Note 4X , Redmi Note 4 , iar acum nu mai răspund la telefon . Sub nici o formă nu mai cumpăr de la asemenea Țepari ! Comanda nr. 8093208 .
Ion a zis
Am cumparat o placa de baza de la Pc Garage si dupa 4 luni de zile s-a stricat. Am dus-o pentru a fi reparata in garantie, dar au refuzat sa o repare pe motiv ca este stricata.
Va invit sa cumparati de la Pc Garage (numele GARAJ spune tot) ca sa nu fiu singurul fraier tepuit de cei din garaj.