Zalando sunt de puțin timp pe piața noastră. Cred că sunt ultimii apăruți după ce a venit Aboutyou pe piața românească. Din ce înțeleg aceștia sunt fondați la Berlin în 2008 și au tot crescut până s-au extins în toată Europa. Culmea, dacă ne uităm la recenziile din afara țării nu stau foarte bine la vizibilitatea online. Tare curios sunt de noi experiențe, locale!
Este Zalando de încredere?
Este bine să fie concurență în domeniu, mai ales că la nivelul ăsta serviciile fac diferența. Dar cum nimic nu este perfect și nu cred că întotdeauna este vorba despre vouchere am zis să vă cer părerea: cum vi se pare Zalando, cum este experiența de livrare, cum vi se par prețurile înainte de toate.
E genial cât s-a schimbat piața, cât de multe magazine de încredere de fashion au apărut în țară.
Orice experiență bună sau rea cu aceștia este bine-venită. De preferat de la clienți adevărați sau viitori clienți, așadar vă aștept în secțiunea de comentarii să discutăm aplicat. Care e experiența ta până acum cu ei?
Miruna a zis
Buna! Se poate deschide coletul la livrare si refuza in caz de neconformitate?
Anonim a zis
Buna,
Am comandat de pe Zalando o singura data. Am luat o pereche de papuci sport destul de scumputi – au venit ce-i drept cu întârziere dar era si perioada pastelui e de înțeles. Si … când i am probat aveau un mic defect care i facea incomozi. Iam returnat, cu greu- in orasul meu punctele ridicate packeta nu sunt afișate cum trebuie pe site ul packeta …acum aștept banii inapoi. Ce i drept avand deaface cu customer service-ul lor pana acum si facand reclamatie pentru produsele defecte.. mi-sa parut ca da au răspuns rapid, dar au înțeles gresit ce le scriam. Ma pasau de la un operator la altul.. acum sa vedem daca macar banii ajung inapoi.
Gabriela a zis
Nu este un accident ca punctele de colectare paketa sunt greu de gasit. Si incep sa cred ca nici colaborarea cu Zalando nu e intamplatoare. Cu ajutorul lor banii sunt returnsti cu intarziere din motive ,,obiective,,
briana a zis
am zis ca poate mi comand si eu ceva de pe zalando ca pare legit. da mi a fost de ajuns sa citesc comentariile astea?
Marius Cucu a zis
Nu cred că sunt așa de speriat.
Cristina a zis
Am comandat anul trecut o pereche de Nike pt copil. Erau 450 lei. Marimea nu i s.a potrivit din prima, i.am returnat, am comandat altii. Banii mi.au fost transferati in cont cam la 1 saptamana dupa retur. Pt mine au un plus, sunt seriosi.
Alex a zis
Ba da, sunt fosrte de speriat. Am comandat 5 produse iar TOATE au defecte! I camasa e patata cu cerneala, doua perechi de pantofi au urme severe ca si cum ar fi fost purtati, o pereche de ochelari e zgariata etc.
Fugiti de aceasta mizerie de site.
Flory a zis
Am cumpărat azi mi-au ajuns mocasini de bărbați dezamăgitor au urme cum ca au fost folosiți cred ca sint produse purtate aveți grija
Anca Avram a zis
Buna ziua! Am comandat adidasi nike baschet gianni 380 ron, am luat o marime putin mai mare si sunt f mici, nu corespund marimile deloc. Am facut retur, de 20 de zile nu am primit banii din momentul cand mi-au confirmat ca a ajuns produsul la ei. Nu comandati pe Zalando, sunt foarte neseriosi.
Carmen a zis
Eu am avut o experiență foarte bună cu Zalando!De la site,care este f. bine organizat,până la obiectele primite,care au corespuns întrutotul.Mie mi-au lăsat o impresie de profesiniști.Iar livrarea la puncte de pickup Packeta a funcționat bine până acum și cu alte magazine online,gen Parfimo.Nu știu dacă am fost eu norocoasă,dar din punctul meu de vedere,până acum,Zalando și Packeta au funcționat!
NEAGU LUIZA a zis
intrebearea cea mai mare. cat de autentice sunt produsele de brand?
Andreea a zis
Nu recomand Zalando ! Am facut un retur si rambursarea banilor s-a realizat intr-un alt cont, fara legatura cu mine. Dupa multe telefoane si mailuri, bineinteles ca nu s-a rezolvat nimic, in plus, dandu-se vina pe mine ca am trecut un IBAN gresit, care culmea este de fapt activ. Nu stiu cum au reusit sa returneze banii in alt cont cu numele meu, in cazul in care au returnat banii. Nu comandati de pe siteul lor!
Madalin a zis
Nu sunt ei de vină ca nu esti in stare sa pui detaliile tale corecte
Maria a zis
Am plasat o comanda la compania Zalando pe data de 28 iulie pe care am achitat-o in avans cu cardul in suma de 3025,99 RON, a carei termen de livrare a fost depasit.
Am luat legatura cu reprezentatii companiei (chat cu departamentul de suport) pentru a intreba o data estimativa de livrare, in conditiile in care termenul era deja depasit, si nu am fost anuntata in niciun fel de aceasta situatie. In discutia cu reprezentantul companiei, mi s-a refuzat furnizarea de orice alta informatie cu privire la comanda deja platita, si mi s-a spus in repetate randuri doar sa astept.
In momentul in care am cerut optiunea sa depun o plangere cu privire la lipsa de transparenta, lipsa de responsabilitate fata de client si aparent atitudinea nepasatoare si sfidatoare fata de termenii contractuali in care Zalando are obligatia sa notifice eventuale intarzieri si sa ofere mai multe informatii cu privire la un nou termen de livrare, acest drept reglementat prin legislatia europeana cu privire la drepturile consumatorului mi-a fost refuzat. Deci, desi am comandat din timp si mi s-a dat un termen de livrare, am ramas si cu banii blocati si fara haine la nunta! Este inadmisibil pentru o companie sa incalce flagrant atat termenii contractuali cat si legislatia europeana in vigoare, atat de pe fata. Asa ceva nu mi s-a mai intamplat cu nici o alta companie, ba mai mult, primeam scuze pentru intazieri si coduri de reducere. Astia mai aveau un pic si ma si injurau ca am avut tupeul sa ii intreb.
Cris a zis
La o asa suma mare de ce nu ati facut plangere la politie? ?
Si eu am o experienta neplacuta cu ei in valoare de 530 lei?
Marius Cucu a zis
Indiferent că este 100 de lei sau 3000 de lei trebuie insistat la poliție dacă sunt lucruri de rezolvat. Altfel, niciodată nu se va schimba nimic… prin țară. 🙂
Madalin a zis
Am comandat de 4 ori de la acest magazin și sunt foarte mulțumit.
Cris a zis
Personal nu recomand Zalando deloc!
Am dat o comanda pe 9 sept. plata efectuata cu cardul 530 Lei, iar azi cand am verificat statusul comenzii apare “Return”
în conditiile in care eu nu am primit coletul ca sa îi dau retur catre ei.
Au pus pretextul ca eu am gresit adresa, ceea ce nu este adevarat . Sper sa imi returneze banii. ?
In concluzie, mare atentie cu Zalando
Marius Cucu a zis
Păi nu ar putea să fie și curierul la mijloc?!
Eugen a zis
Am comandat de balck friday tricouri polo Ralph Lauren destul de scumpe. Absolut nici una nu a fost regular toate au fost slim. Nu e vorba de trimis inapoi, dar 0(zero) respect fata de clienti. Le ofer cadou unor cunoscuti. Eu cred ca marfa desi originala este ramasa din magazine fizice. Unele piese sunt chiar cu miros de parfum si aruncate doar in punga, astea trebuie sa le spal inainte sa le dau. Sunt si piese care sunt OK. Am cumparat de mii de lei. Foarte trist ca se intampla asa ceva la un magazin atat de mare. Sper sa fie asta un caz singular.
Daria a zis
Am comandat de Black Friday la Zalando,o pereche de ghete pe care le-am achitat online. Ulterior comenzii, am gasit acest articol si review-urile referitor la experientele avute de unii dintre cei care au scris.
Marturisesc ca am stat cu inima stransa pana a sosit coletul, nu costau chiar un pol ghetele si in plus imi si placeau la nebunie.
Nu stiu daca am avut eu noroc, colaborarea cu cei de la Zalando insa a fost super profi.Notificari pe mail despre statusul comenzii,data de livrare a fost fix cea indicata. Ambalajul corespunzator, cutia si ghetele impecabile, masura se potriveste la fix. Eu vreau sa le multumesc pentru seriozitate si ii recomand.
Citoteanu Nicoleta a zis
Am comandat recent de pe Zalando, cu emotiile de rigoare in urma comentariilor, totul a decurs perfect. Am fost informata pe mail despre statusul comenzii, produsul(încălțăminte) in regula fara imperfecțiuni, corespunde nr ales, întârziere doar o zi fata de data estimata, dar cum am specificat m au ținut la curent si chiar au avut reduceri considerabile urmărind de ceva timp respectivul model.
Ara a zis
Recomand Zalando strict pentru calitate/pret. Din pacate nu ei sunt neseriosi ci firmele partenere cu care colaboreaza din cate mi-am dat seama pana acum. Cei care pretind ca au vrut sa-ti livreze comanda si nu ai fost acasa, sau nu ai avut adresa completa si se face retur. Am comandat de 2x. Prima data mi-am ridicat coletul intamplator de pe strada din masina Fan Courier, era prin zona lui de livrare, dar nu la adresa mea si am zis sa incerc poate are coletul meu ( am avut noroc, lucky me)Si acum a doua oara mi s-a facut retur la comanda, din motiv ca nu am fost acasa ( FAN Courier Cluj-Napoca sucks)
Ana Maria a zis
Este o forte mare țeapă aceasta firma
Corina MĂNILĂ a zis
Subscriu!
Corina MĂNILĂ a zis
NISTE JEGURI !!!
1. Nu au politica de schimb de produse in caz ca nu ti se potriveste marimea comandata. Ce inseamna asta??? In cazul meu, ramase 2 persoane fara bocanci, 600 lei blocati de o luna, de 3 saptamani ma chinuiesc sa fac retur, ei negrabindu-se sa rezolve, ca doar banii mei sunt la ei ..
2. Comunicarea cu ei este EXECRABILAsi denota clar ca nu isi doresc rezolvarea problemelor, ci AMANAREA LOR, PANA RENUNTI!!!
3. Dupa ce reusesti sa trimiti produsele retur dureaza 3 saptamani pana iti vireaza banii, mai ales daca ai facut plata cu cardul.
4. II doare la BASCHETI ca tu ii somezi, ca le faci reclama proasta, etc…eI SE FOLOSESC DE BANII TAI cum si cat vor.
5. In concluzie, daca aveti tensiunea mica, sau daca aveti bani de care n aveti nevoie si va plictisiti….comandati de la Zalando !!!
O firma de TOATA JENA, care ar trebui inchisa.
PS. Azi le mai fac o reclamatie ca n=am primit banii !
Marius Cucu a zis
Nu vreau să le iau apărarea, dar unele situații pot fi și de la procesatorul de plăți. În contextul în care au fost și sărbătorile mai putem trage și alte concluzii. 🙂 La restul punctelor ma abțin, eu personal cumpăr foarte greu din online haine.
PS să păstrăm un ton civilizat. Mersi frumos!
Raluca Stupar a zis
Am îndrăznit sa comand de pe Zalando, deși am găsit review-uri tare rele in acest sens. A întârziat într-adevăr comanda vs timpul de livrare dat in momentul plasării comenzii, dar era și perioada sărbătorilor. In rest totul a mers ok. Produsul a fost la nivelul așteptărilor mele, fără nici un defect sau alte probleme. Livrarea de asemenea a fost ok, curierat pana la ușa.
Mădălina Gvinda a zis
Eu am comandat de la ikshop compleu negru XL si mi a adus doar bluza fără pantaloni si cureaua si de atuncea încerc să iau legătura cu ei si nu răspunde.
sandulescu nicolae a zis
am comandat o antena de camera fara abonament dar nu functioneaza suma platita fiind de 249 lei
Mihaela Popescu a zis
Eu am avut o experiență neplăcută cu aceasta firmă. Am efectuat plata în avans a unei brățări în valoare de 360 lei și nu am primit decât o cutie goală . Am făcut cunoscuta situația la firmă și efectiv nu m-au ajutat cu nimic. Fiți atenți la firma ZALANDO.
Pavel Petruta a zis
Nu recomand Zalando !! Am comandat un set ptr copil , a venit murdar și fără eticheta . Nu mai pun cu chiu cu vai a ajuns pachetul după 10000 de apeluri și e-mailuri . Sunt praf ! Prima și ultima dată mai comand !
DANA BIS a zis
Oribila experienta cu Zalando. Am comandat pentru prima data o pereche de Converse pe care am primit-o cu defect. Am solicitat sa fie inlocuiti, insa mi-au spus ca acest lucru nu se poate . Nu e o simpla intamplare cu produsele defecte sau lipsa din colete, Doamna din call center spunandu-mi ca nu toate produsele au defecte. Ocoliti cat puteti acest site. Sper sa-mi primesc banii inapoi.
Marius Cucu a zis
Trebuie să primiți, altfel ANPC și sigur se rezolvă.
Cioban Veronica a zis
Nu recomand de pe Zalando.ro bijuterii din aur,scrie ca e de 9 karate,aur alb,insa in final mi-a venit lanț din argint.
Delia a zis
Cel mai prost customer care, incompetenti! Am primit alt produs fata de cel comandat (al unui client din Polonia!) si de aici a inceput dezastrul… i-am contactat intai pe chat, apoi le-am trimis pe mail pozele cerute, am primit informatii eronate si contradictorii de la vreo 6 persoane, sunt niste escroci penibili, nici macar discutiile din urma nu le citesc pt. a rezolva problema, mai rau te incurca! Am primit 3 etichete de retur, fiecare operator spunand altceva… nu mai spun ca nu raspund la ce ii intrebi, doar la ce au chef. Comand online de aproape 20 de ani si nu am patit niciodata asa ceva! Nu stiu daca o sa imi recuperez banii.
NU comandati de la ei, sunt sub orice critica, jalnic!
Luci a zis
Nu recomand.Am comandat recent o pereche de blugi Only care miros ingrozitor de toxic, putand reprezenta un pericol pt sanatatea clientilor. Au un miros chimic, extrem de persistent, ca de insecticid ca un gaz, similar cu cel utilizat de firmele care realizeaza deratizarea la bloc. Desi am aerisit o saptamana blugii pe balcon, neputandu-i tine in casa, mirosul nu a disparut. Am decis sa ii spal si nici dupa 20 de spalari si clatiri nu a putut fi eliminat mirosul, am schimbat 2 perechi de manusi,iar din blugi iese in continuare culoare albastra, chiar si dupa 20 de clatiri,manusile s-au patat si ele si buzunarele albe au devenit albastre. Mentionez ca am utilizat doar apa sub 30 de grade, detergent, Vanish, otet si bicarbonat, nimic nu a functionat. Consider ca acest produs este de calitate si siguranta indoielnice, putand provoca probleme de sanatate cumparatorilor si fiind imposibil de pastrat sau purtat. Fie e o problema cu vopseaua, fie cu depozitele unde se utilizeaza substante chimice impotriva diversilor daunatori.