Zalando sunt de puțin timp pe piața noastră. Cred că sunt ultimii apăruți după ce a venit Aboutyou pe piața românească. Din ce înțeleg aceștia sunt fondați la Berlin în 2008 și au tot crescut până s-au extins în toată Europa. Culmea, dacă ne uităm la recenziile din afara țării nu stau foarte bine la vizibilitatea online. Tare curios sunt de noi experiențe, locale!
Este Zalando de încredere?
Este bine să fie concurență în domeniu, mai ales că la nivelul ăsta serviciile fac diferența. Dar cum nimic nu este perfect și nu cred că întotdeauna este vorba despre vouchere am zis să vă cer părerea: cum vi se pare Zalando, cum este experiența de livrare, cum vi se par prețurile înainte de toate.
E genial cât s-a schimbat piața, cât de multe magazine de încredere de fashion au apărut în țară.
Orice experiență bună sau rea cu aceștia este bine-venită. De preferat de la clienți adevărați sau viitori clienți, așadar vă aștept în secțiunea de comentarii să discutăm aplicat. Care e experiența ta până acum cu ei?
Adrian a zis
Nu am comandat încă, dar o să încerc și eu.
Ella a zis
Soțul meu a comandat și primit chiar ieri de la ei o pereche de ghete. E mulțumit de calitatea și de prețul lor, însă mărimea nu corespunde tabelului lor de mărimi. Ar vrea să facă retur și să ia o mărime mai mică, dar, accesând linkul pentru retururi, constatăm că acesta nu merge. Apare un mesaj că momentan sunt niște probleme cu accesarea acestui link. Nici în cont nu ne-a permis să intrăm și nici linkul de schimbare a parolei nu merge. Vom încerca și mâine, eventual și telefonic. Ei scriu pe site că ai la dispoziție 100 de zile să returnezi produsele.
Marius Cucu a zis
Cel mai probabil este o problemă temporară. Ar trebui să se rezolve la Call Center.
Ciobica a zis
Nici sa nu comanzi. Am comandat era mărime mare. Am returnat produsul și au trecut 45 zile. Nu am primit banii mici acum. Sun și mi se spune ca au contactat pe cei de la plăti și sa aștept.Nesimtiti
Marius Cucu a zis
ANPC
Nae a zis
Nu face nimic ANPC
Eu am patit-o cu niste pantofi,destul de acumpi,de la EPICA.
Desi le-am dat argumente solide ,tot lor le-a dat castig de cauza.
Marius Cucu a zis
Ce probleme au avut?
Petronela NASTASIU a zis
am comandat …si nu am primit nici mail de confirmare nici sms…nimic de 2 saptamani…si nici nu mai pot intra in cont
Alexandra a zis
Eu am comandat pentru copil, 1 an, tricouri adidas, Nike, jordan. Pentru soț un tricou Replay, produsele sunt de calitate, când am vrut sa fac o poza tricoului de la adidas la eticheta, direct mi a apărut pe telefon din safary sa scanez codul ăla QR pe care îl avea eticheta. Eu sunt mulțumită, mai ales după multe experiențe urate cu modivo si about you, de unde am primit niște cârpe cu o eticheta pusă la misto…reducerile sunt variabile, la un produs poate sa fie redus prețul cu 50%astazi, si maine cu 70, 30, depinde …Chiar au niște prețuri super bune.
Marius Cucu a zis
Da, cred că e mișcarea normală pentru aceștia, dat fiind că sunt noi pe piața noastră. Aștept să vedem dacă se țin de treabă și pe viitor. Mersi de părere.
Lara a zis
Buna ziua!
Marimile la haine se potrivesc?
Marius Cucu a zis
Sunt mărimi europene, nu văd de ce nu s-ar potrivi.
Simona a zis
Bună ziua, vreau sa comand și eu o geaca ptr fata mea dar nu am asa încredere sa fac plata online ținând cont ca este 1050 lei întrebarea mea este dacă qs putea sa plătesc ramburs și dacă sunt de încredere, a.. și un nr de telefon dacă este sa pot suna dacq sunt ceva nereguli la comanda mea, multumesc
Marius Cucu a zis
Aveți la ei pe site numărul de telefon, puteți să comandați fără probleme atât ramburs, cât și cu cardul.
Vă sfătuiesc să faceți și cont la ei pe site să puteți să urmăriți comanda mai ușor.
Ciobica a zis
Nu sunt. Sunt niște hoti
Adyna Adryana a zis
Am comandat la ei .. doamne au venit niste porcarii, nu coincide nimic din ceea ce am comandat. Mi am luat o mare teapa de 280 lei!
Bogdan a zis
Fac reclama falsa cu produse pe care nu le poti cumpara.
Marius Cucu a zis
Un context mai larg, cu exemple, ar ajuta. 🙂
Selina a zis
Produsele sunt originale?
Monica a zis
Buna ziua,
Zalando NU RETURNEAZA BANII, pastreaza doar produsele si atat! Opetatorii te mint pe fata ca te vor ajuta, dar nu fac nimic in acest sens!!!
Am comandat 2 produse, pt 1 am facut retur si dupa 2 sapt., i-am contactat si mi-au raspuns ca nu au reusit sa faca transferul, dar fara sa ma anunte nimic.E bataie de joc, lipsa de respect.
Marius Cucu a zis
Mergi cu dovezile, cu comunicarea cu ei spre ANPC și se rezolvă.
Nicolae Lincar a zis
Bună,da de ce nu sunt reduceri ca și pe zalando prive.fr,adică pe Franța, sau noi suntem mai prosti sa plătim mai mult,am comandat din Franța și au preturi super bune când sunt reduceri
Marius Cucu a zis
Păi nu ți se pare logic să nu fie ca în Franța? Ai aceeași concurență aici? Ai aceleași huburi? Ai aceeași infrastructură?? Ai transport la fel de ieftin? Ai vămi la graniță în care tirurile pierd timpul? Toate astea se duc în costul final al produsului și e valabil pentru orice magazin, nu doar pentru acesta.
Ana-Maria a zis
Exact asa am pățit și eu mi au greșit comanda din depozit și am dat retur și ce credeți din data de 13 am făcut comanda pe data de 18 a venit și pe 19 a plecat înapoi și nici pana acum nu mi au dat banii înapoi de luni ma tot mint și tot spun altceva de fiecare data când sun
Marius Cucu a zis
E valabil și pentru tine. Deschide o reclamație online la anpc si nu are cum sa nu se rezolve.
Dar vorbiți in scris, pe mail, nu la telefon, sa aveti dovada la mana.
Ciobica a zis
Mie mi s a întâmplat la fel. Nu am primit nici un ban pana acum. Ai primit banii pana la urma???
Alex a zis
La fel și eu am trimis retur pe data de 10 și pana acum nimic, la telefon ma tor duc cu zaharelul…
DANIELA a zis
Eu am comandat 1 per.de ghete si mi au trimis sandale,niste nemernici. Sa nu mai comandati niciodata de la astia.Voi suna la ANPC.
cami a zis
Sunt pe punctul de a finaliza o comanda. Aveam o intrebare ref la plata, dar pe site nu exista posibilitatea unei interactiuni cu un operator call center- apare mentiunea ” optiune indisponibila”.
E ciudat …. Cred ca ma opresc aici cu comanda…
Marius Cucu a zis
Păi întrebați aici, poate ne putem lămuri cu toții.
Paraschiv Mihai a zis
Produsele de le zalando sunt originale?
Vreau sa comand un Nike tech fleece și nu știu decât este original, este singurul magazin care il mai are în stoc .
Marius Cucu a zis
Sunt de la mama lor. 🙂
Baghina Delia a zis
Buna, am comandat și am returnat fara probleme, atat transportul cat si comanda au fost gratuite, am primit bănuții inapoi in mai puțin de o săptămână de la ridicarea coletului pentru retur de către curier! Deoarece nu am respectat întocmai instrucțiunile de retur, neatasand formularul de retur în colet am luat legatura cu ei la tel.0800890475, nr. Gratuit unde am fost asistata de o doamna foarte amabila care m-a asigurat ca dacă am păstrat chitanța de la curier nu vor fi probleme. Asa a fost. Returul a fost ridicat în data de 18.10 iar azi 24.10 am primit banii in cont fara sa ma mai intrebe nimeni de vreo chitanță. Sunt mai profi de cat mulți alții. Recomand cu încredere.
Bianca Zaharia a zis
Si eu mi-am comandat un palton si imi este prea mare si urmeaza sa ii fac retur. Paltonul nu a costat prea mult, doar 200 lei.
Marius Cucu a zis
Îi vei primi fără probleme. 🙂
Doina Popescu a zis
Am plasat o comanda in perioada de reduceri ,prețuri destul de rezonabile și am aplicat și cuponul de reducere valabil atunci ,suma totala a scăzut și am fost mulțumită ,doua zile mai târziu mi-au anulat comanda pretinzând ca nu au articolele in stoc ,articole sunt disponibile dar la un preț mai ridicat ,fac comenzi in Austria și UK ,doar in Romani sa întâmplat așa ceva ,doar in România este posibil așa ceva ,foarte dezamăgitor
Ioana Plaisanu a zis
Haideti sa va povestesc experienta mea jalnica cu Zalando. Am facut prima mea comanda la ei, clientii noi primesc 15% reducere by the way si ce sa vezi. Comanda a ajuns surpizator de repede si la fel de suprinzator, din colet lipseau 2 produse, deloc ieftine, in jur de 200 euro. Nestiind asta, am ridicat coletul, care arata intr-un mod jalnic si m-am dus incantata sa il desfac. Surpriza a fost de proportii. Am revenit catre ei cu zeci de mail-uri, am adaugat toate adresele lor posibile (customer service, social media, legal notice, anpc, revista elle – care le face reclama – tot ce am gasit oriunde) si ce credeti ca imi comunica: „Ne pare rau, am verificat situatia, bunurile au plecat de la noi, nu va putem ajuta. Cu tot respectul, nu va mai putem raspunde la email-uri” ? I think this is a joke, really. Adica, 2 produse lipsesc dintr-o comanda, eu platesc la livrare intreaga suma, semnalez problema si voi imi spuneti ca nu se poate face nimic??
Voi ce parere aveti? Merita sa va incredeti in ei?
Dorel Grab a zis
Sunt mari tepari, recenziile pozitive sunt fake, le-am gasit pe mai multe situri. eu am comandat ceva si mi-a venit altceva iar sediul lor de retur e in China si tre sa trimiti retur pe cheltuiala ta
Marius Cucu a zis
Cum? China? Sigur vorbim de același magazin? Eu văd că au și pickup point-uri la noi în țară.
Manu a zis
Mă tu vorbești prostii. Am facut un retur azi, fara sa imi ceară bani de transport.
Andrei Pavel a zis
O mare teapa. Am comandat produse de aproximativ 2.000 lei, nu mi-a ajuns decat o cutie goala (Cu ambalajele hainelor). Ei s-au spalat pe maini au spus ca in urma verificarilor totul este in regula si ca produsele au fost corect impachetate. Astept un raspuns de la ANPC acum…
Marius Cucu a zis
Aveai deschidere la livrare?
florin a zis
daca trebuie sa faceti retur, este f greu. si apropo de nr de telefon – suna timp de 1 minut, in care nu raspunde nimeni si apoi se inchide apelul, fara sa ii poti contacta
Denisa a zis
Buna..se pare ca site ul a fost clonat sau ceva si ne am luat si noi o teapa cu o jacheta..270 lei..a venit o mare chinezarie fara nicio eticheta pe nicăieri..acum vad ca zalando.ro este site ul oficial dar tot zalando scrie si pe siteul originalve.com…de aici confuzia si țepele..ar cam trebui sa i trec la pierderi..au un nr de telefon pe colet dar este specificat whatsapp only..si au program de luni pana vineri..ca eu am încercat azi..sambata fiind si am primit un mesaj autogenerat…trebuia sa ma fi documentat mai bine înainte..si sa fi refuzat coletul…asta e..probabil voi incerca o sesizare la Anpc..sau macar sa le dau de stire in sensul ăsta
Marius Cucu a zis
Care este site-ul clonat? Denumirea exactă?! Poate facem un articol separat să informăm oamenii.
Constantin a zis
Se pare ca astea sunt sumele practicate 270 de lei, la fel am patit si eu. de retur nici nu poate fi vb, vor sa le trimiti produsul prin china….dumnezeu stie daca o sa ti mai dea banii. Ce au zis cei de la ANPC?
Constantin a zis
Buna seara, sotia mea a facut o comanda pe 20.11.2022, de niste ghete tommy in valoare de 270 de lei. Imediat dupa comanda a primit mail de confirmare a comenzii unde se putea accesa un link care ducea pe zalando si puteai vedea ce ai comandat, ulterior nu a mai functionat acel link. Azi 12.12.2022 Cargus a livrat coletul iar la expeditor apare HIMOBI INTERNATIONAL cu adresa Parscov – Buzau, nr. de telefon doar Whatsapp 0750420610 unde raspunde un robot cu mesaje predefinite. Daca sotia mi ar fi spus ca nu mai poate accesa linkul din email as fi refuzat coletul si salvam cei 270 de lei….ulterior am sunat curierul sa l intreb daca stie ceva despre aceste colete suspecte si mi a raspun ca Da , stie, dar nu e treaba lui sa avertizeze clientii pt ca ar refuza coletele, asa ca imi recomanda plangere la politie. Linkul din email unde anterior aparea zalando este https://www.dictricity.com/ dar nu functioneaza. Banii i am trecut la pierderi, ideea este ca au livrat niste ghete asemanatoare far nici o eticheta, chinezarii.
Marius Cucu a zis
Aveți și un mail? Poate găsim mai multe detalii?
Constantin a zis
pukrtyuo
[email protected]
Marius Cucu a zis
Mda, e clar scam. originalve.com sunt ei și se folosesc de logo-ul Zalando, iar site-ul original este acesta.
Diamond a zis
Salut! Link-ul tau duce catre un site care nu are link-uri catre ANPC si asta nu este OK deloc. De asemenea link-ul catre facebook nu functioneaza.
Mihaela a zis
Am comandat de pe zalando o pereche de ghete pentru fetita,din păcate erau prea mari pentru ea,pe site scria acest aspect însă eu nu am ținut cont de ceea ce scria acolo.Au venit împachetate foarte frumos,cu formularul și eticheta de retur.Am făcut returul după vreo 20 de zile, fără probleme iar bănuții cred ca in maxim 7 zile au fost înapoi în cont. Dacă citeam experientele de aici nu mai comandam de la ei,am descoperit acum zalando lounge și ma întrebam cu ce este diferit de zalando, nu par a avea niște oferte exclusive după cum spun ei.
DANIELA a zis
Eu am patit la fel,ghete de 200 lei tommy,si mi au trimis niste sandale oribile. voi suna la ANPC
Marius Cucu a zis
Înainte de a suna la ANPC luați legătura cu ei și vedeți dacă rezolvați amiabil. Apoi dacă nu vă soluționează direcția este ANPC, evident.
Daniela a zis
NU RECOMAND! Lipsa totala de profesionalism si implicare. Am comandat produse de 750 lei, am asteptat livrarea 7 zile lucratoare, desi, era afisat 2-3 zile. Cutia a ajuns la mine ABSOLUT GOALA (mentionez era sigilata corespunzator), toate produsele erau lipsa. A trebuit sa returnez cutia goala si de 30 de zile astept un raspuns de la ei cu privire la returnarea banilor. La mail uri nu raspund, cand suni agentii nu sunt absolut informati ( ba chiar mai mult deranjati ca de ce suni), platiti degeaba, lipsa totala de info si profesionalism. Sunt dusa cu zaharelul ca se ”investigheaza”, desi m-au informat printr-un mail ca se rezolva in maxim 14 zile, a trecut o luna. Cu siguranta nu sunt singura in situatia de fata si nici ultima. Va recomand din suflet, pentru linistea psihica, nu comandati de la ei ! Sunt foarte multe site uri, serioase cu angajati bine instruiti si informati… nu e cazul la Zalando…
Lucia a zis
Buna ziua, sincer m-au speriat parerile , daca le citeam inainte cu siguranta nu as mai fi comandat! Experienta mea este pozitiva insa nu a fost cazul de retur! Am comandat de 2 ori de la ei . Prima oara o pereche de blugi in valoare de 460 ron plata ramburs. Coletul a fost livrat repede si totul a fost ok . A doua oara ( acum recent ) un ghiozdan in valoare de 3620 ron , platit online. A ajuns repede si acesta si totul ok. Din fericire experienta mea este pozitiva , dar pe viitor ma voi mai gandi daca voi mai comanda. Din ce vad la capitolul retururi /costumer service stau prost.
Marius Cucu a zis
Majoritatea celor care se plang nu au facut pe site ul oficial, ci pe cel fake, clona…
Daniela a zis
Total greșit. Experiența mea a fost din pacate exact cu reprezentații “originali” Zalando. Din câte observ, sunt persoane care sunt mulțumite, dar atenție, orice poate fi in situația mea, chiar și cei care pana acum nu ai avut probleme.
Marius Cucu a zis
Nu am generalizat, dar a venit un val de câteva zile semn că cineva și-a făcut bine temele și a țepuit foarte mulți oameni. Dar e și vina oamenilor că nu verifică însemnele în josul paginii, în care trebuie să fie trecute datele ANPC-ului, să verifice că se livrează din România, etc.
Nu contest că nu sunt probleme punctuale, nici eMAG nu e ferit de probleme, dar nu la nivelul de „hate” ce a venit dintr-o dată, spre ei. Clar a fost ceva punctual, foarte nasol.
Raluca a zis
Acum 2 ore am plasat o comanda in valoare de 643 lei, iar am zis sa citesc experiențele celor ce au comandat…m-am îngrozit și am anulat comanda chiar acum
Bianca Zaharia a zis
Eu am comandat niste nike uri in valoare de 423 de lei si produsul a fost bun, original. Acum pentru a doua oara am comandat un palton insa imi este prea mare si doresc sa ii fac retur..
Adi a zis
Am primit cadou o pereche de Nike Jordan Aura 4 de pe Zalando. Ultimul hal de facaturi, zici ca sunt lipiti cu superglue, miros a papuci chinezesti din piata. Retur direct si reclamatie la opc pt produse contrafacute
Titus a zis
Ma bucur ca am gasit acest site cu pareri, mi-a disparut orice dorinta de a comanda de pe zalando. Imi pare rau pentru cei pagubiti, sper ca ANPC sa-si faca treaba ?
Mariana a zis
Si eu sunt o clienta păgubita de Zalando România ,de o luna jumate ,după multe mailuri si nu știu câte telefoane ,tot nu am rezolvat nimic ,sa imi facă returul la bani ,spun ca departamentul de plății este vinovat..Am primit mail de la ei in care zic ca ,bani au fost trimiși dar defapt nu sunt trimiși ..Am trimis extrase de cont la ei ..nu ai cu cine sa vb ,nici sa iti de a un număr de reclamtie /sesizare nici sa vb cu manager la telefon .. ei nu știu nimic când suni la ei ..Sunt buni doar sa încaseze bani si produsele retur ,si apoi după bani tragi de ei si nu rezolvi nimic. Eu am toate dovezile ,mailuri ,chat ca vb cu ei si nu rezolv nimic.. Am sunat si la OPC
Robert Avadani a zis
Nu recomand!Am comandat niște rochițe de la Next,pe site costau 93 lei”la reducere”!Cand au ajuns sa vad ca prețul lor este de £14,am dat pe ele mai mult decât făceau.
Alex a zis
Am vazut multe comentarii negative dupa ce am comandat de pe zalando. Am comandat o geaca si voiam sa anulez dar nu s-a mai putut, asa ca am fost nevoit sa o iau. Totul ok, livrare rapida, geaca era originala fara discutii, dar nu a fost buna marimea, asa ca am returnat-o. Nici la retur nu au fost probleme, imediat dupa ce au confirmat primirea coletului, am si primit banii.
Asta a fost experienta mea cu ei si sper ca toti sa aiba la fel.
Razvan Radulescu a zis
Am dat retur la zalando și mi-am pus contul bancar de Revolut.Am auzit ca nu o sa-mi vina banii deoarece este o banca „straina”.Este adevarat?
Marius Cucu a zis
Dacă ai dat IBAN-ul românesc nu ar trebui să fie probleme. Eu am primit de la OLX fără probleme.
Bianca Zaharia a zis
Din ce am inteles nu trimit banii inapoi pe revolut
Bianca Zaharia a zis
O sa dau si eu retur la un produs deoarece la fel ca in cazul tau imi este prea mare. Am incredere ca primesc banii inapoi:))
Bianca Zaharia a zis
Am o intrebare, la retur cum ai procedat? Ai dat cererea de retur si ti-au trimis curierul acasa sau cum?
Alex a zis
Acum am vazut comentariul. Am trimis cererea de retur si dupa ce a fost aprobata, am facut o programare sa vina curierul acasa, si cam atat. Totul gratuit
Claudia a zis
Buna . Imi puteti spune va rog l ce adresa trebuie sa fac retur ? Nu apare nicaieri adresa lor unde se poate expedia inapoi coletul . Multumesc
Marius Cucu a zis
Ar trebui să ai toate datele aici, după ce se procesează returul.
Mihaitzr a zis
Livrarea este excelenta, produsele la fel. Nu stiu cum stau pe partea de retur insa,nu am incercat deocamdata.
claudiu a zis
nu stiu ce se intampla in Romania ,dar eu in slovacia am comandat in ultimii 2 ani produse de peste 5000 euro si niciodata problemela livrare iar retururile au fost fara probleme …banii la timp in cont ….am comandat de pe multe site-uri dar zalando mi s-a parut cel mai profesionist .si nu fac spam sau alta vrajeala …cine nu crede ii pot oferi contul meu sa intre sa sa vada toate comenzile ,retururile —-zalando ,peste toate .este cel mai mare retailer din europa
Aaron a zis
Salut, nu cumparati de pe acest site, cel putin asta le-am recomandat tuturor prietenilor si rudelor mele dupa o intamplare nefericita cu o pereche de pantofi sport de la Adidas. In linii mari, perechea pentru piciorul drept era ok, ce trebuie, cealalta zici ca era luata din tomberonul pentru rebuturi si pusa intr-o cutie care nici macar nu era cu inscriptiile si logoul normal Adidas, sa nu mai zic de a doua pereche de sireturi care era promisa in pozele de pe site insa din cutie lipsea. Pantoful avea talpa taiata la cusaturi, pielea era descusuta, arata oribil. Cam atat.