De ceva timp văd tot mai multe persoane că se interesează de Fruugo.ro. Până să mă întrebe lumea efectiv nu știam ai cui sunt. Poate că ajută și articolul ăla despre magazine de încredere scris acum ceva timp.
Am scanat un pic site-ul și chiar dacă au domeniu .ro cumpărat mi se pare că sunt un pic cam dubioși. Mai exact, nu au date de contact din România sau din Uniunea Europeană. Nu au sediu într-o țară din Uniunea Europeană ca să se supună reglementărilor locale.
Site-ul oficial este acesta.
Așadar, dacă vreți să nu aveți bătăi de cap, vă rog să ignorați faptul că citiți că au domeniu .ro pentru că nu livrează din România, iar coletele nu ajung la timp. Sau nu ajung niciodată. Ar fi bine să îi evitați pe cât posibil.
Am scris mai jos și un articol care să vă protejeze de asta. Nu are nicio treabă cu plata în avans, în toate țările se plătește înainte, e vorba de țepe. Atât!
- Citește și: Cum te protejezi de țepele de pe site-urile din China?
- Citește și: Ați cumpărat de pe Temu?
Genul ăsta de site-uri sunt clone ale celor din China, e ca și cum ați cumpăra direct de acolo, probabil că așa se întâmplă, dacă nu există vreun depozit pe undeva prin Europa. Nu sunt la nivelul Aliexpress.
Ați comandat vreodată de la Fruggo? Ce experiențe aveți cu aceștia?
La ANPC nu se poate pentru că nu au entitate juridică în România.
Nu. nu există.
Reka Simon a zis
Da,așa este.Vine sau nu vine.Eu aștept un pachet din 10 decembrie 2022 suntem pe 11 ianuarie 2023 și încă nici un semn.Le-am trimis Mail și nimic, nici un răspuns deși pe site spune că îți dau răspuns în cel mult 48 ore.Deci un sfat după ce am rămas cu peste 100 Euro gaură,Nu comandați nimic de la Fruugo!!!°
Marius Cucu a zis
Poți întreba pe mail dacă are vreun soi de tracking. Ai plătit cu card sau Paypal?
Andrea Ionela a zis
Buna ziua, atât eu cât și soțul meu, fără sa știm unul despre comanda altuia, am comandat de pe acest Fruugo, el a făcut comanda cu mult înaintea mea și nu a primit nimic.
Văzând acum comentariile m-a îndoiesc ca o sa primim ceva !!!
Sa-mi fie învățătura de minte ca nu am verificat site-îl înainte sa comand !
Marius Cucu a zis
De ceva timp s-a schimbat legea la noi. Trebuie să vedeți în partea de jos materialele cu ANPC, atunci veți ști că este site românesc și se aplică 100% legea locală.
Elena a zis
Eu am comandat ceva de la ei prin emag.m au atenționat ca produsul vine din china..a venit în 30 zile și este ce am comandat
Marius Cucu a zis
Au intrat și pe Emag?
Flavius a zis
Buna ziua. Am comandat prin fruugo de la Oxford Lifestyle in decembrie 2022 si produsul nu a mai ajuns. Pe scurt nu returneaza nici plata…..
Dana gherman a zis
Buna ziua.am comandat prin fruugo si de 3 luni de zile nu au mai trimis nici marfa nici banii retur nu este firma de incredere.
Marius Cucu a zis
Ți-au oferit măcar un tracking ceva?
Flavius a zis
Dupa multe sesizari, dintre care una redeschisa pt ca ei au inchis sesizarea ca fiind „rezolvata” si sesizari si catre fruugo nu doar catre comerciantul Oxford Lifestyle, am primit mail pe 14 februarie cu urmatorul mesaj:
„Am vrut doar să vă anunțăm că următorul articol(e) din ordinul dvs. Fruugo 65249483 a fost rambursat la metoda de plată folosită original.
Vă rugăm să rețineți că timpii de procesare pot varia în funcție de metoda de plată, vă rugăm să acordați 2-5 zile lucrătoare pentru ca creditul să fie afișat în contul dvs.”
astept sa vad banii in cont!
Marius Cucu a zis
Chiar sunt curios să văd dacă va fi rezolvată pozitiv situația. Să revii cu detalii. 🙂
Adriana a zis
Tocmai voiam sa comand ceva de la ei. Multumesc de atentionare! Nu mai comand nimic.
Marius Cucu a zis
Mă bucur că ai căutat înainte și după așa cum face majoritatea…
Alina a zis
Acelasi lucru am patit si eu..a trebuit sa mi schimb cardul deoarece imi tot luau bani de pe el..este ceva de nedescris
Flavius a zis
Da, am primit banii de la fruugo in cont.
Ionuț a zis
Salut în cat timp ai primit banii înapoi în cont și cum ai făcut te rog să mă ajuți și pe mine
Adriana a zis
Articole defecte de pe fruugo
Cristina a zis
Am cumpărat un telefon ,toate bune l-am și primit însă are defecte se închide și se repornește singur, deci mai bine zis am luat țeapă, nu recomand sa cumpărați de pe site…
Marius Cucu a zis
Cristina, dar de ce nu ai cumpărat din țară telefon? Benzile din China nu corespund cu cele din Europa, de foarte multe ori.
Erik Pytar a zis
Eu am comandat de la Fruugo pe data 12/09/2023 și până acum nu avenit nimic 27/11/2023
Am trimis email de mai multe ori la ie și tot spune să aștept cu răbdare.
Ce spuneți mai primesc ceva?
Sau ce fac cum rezolvam problema asta?
Doina a zis
Totusi pe site apare adresa sediului central in UK, dar recenziile sunt jalnice https://www.google.com/maps/place/Fruugo/@54.1967983,-3.0944125,17.81z/data=!4m15!1m8!3m7!1s0x487ca498bc262517:0x39c0144db8f52ea2!2sFountain+St,+Ulverston,+Regatul+Unit!3b1!8m2!3d54.1968024!4d-3.0940152!16s%2Fg%2F1ts1m5t2!3m5!1s0x487ca49890f0d621:0x513aeca67e051f27!8m2!3d54.1968967!4d-3.094236!16s%2Fg%2F1hc1vsw9l
Minodora a zis
Am comandat de pe site fruugo in 29.01.2023 , azi 24.02.2023 am primit comanda . In tot acest timp am primit email-uri cu status-ul coletului . Livrarea a fost facuta de DPD . Fruugo este o platforma gen “emag” , furnizorul de la care am achizitionat era din China, asa ca mi-a fost clar de la inceput ca voi astepta 1 luna.
Silvia Darie a zis
Am comandat de pe site fruugo in 20.12.2022 si pe 29.12.2022 am primit comanda . In tot acest timp am primit email-uri cu status-ul coletului .EX;
09:53 PM
TRANSPORT INTERNAȚIONAL, PLECARE
FR, France · Spring GDS
22 Dec.
09:53 PM
CROSSDOCK, SOSIRE
FR, France · Spring GDS
21 Dec.
12:40 PM
TRANSPORT INTERNAȚIONAL, PLECARE
ES, Spain · Spring GDS
21 Dec.
03:29 AM
INFORMAȚII, GRUPARE ÎNCHISĂ
ES, Spain · Spring GDS
21 Dec.
03:15 AM
ACCEPTARE
ES, Spain · Spring GDS
20 Dec.
01:07 PM
INFORMAȚII, DATE PRIMITE
· Spring GDS
20 Dec.
01:07 PM
Informații primite
COLET CREAT
· Spring GDS
Am primit ce am comandat.Dupa cum se vede,in orice moment se poate urmari coletul iar acesta a ajuns perfect,aratand chiar mai bine decat unele comandate in tara.Am facut o noua comanda,la orice modificare vad ca imi trimit mesaj ,sper sa le primesc la fel de bine .
Apostu a zis
Am dat o comanda pe 21.02.2023, mi-au încasat banii dar nu am mai primit nici un răspuns, decât vorbești cu robotul și spune că au comenzi multe și trebuie să aștepți!
Catalina Garbacea a zis
Eu am.comandat de la ei geacă de.piele cu glugă pe negru mărimea L, iar ei îmi trimit un hanorac albastru mărimea XXL. Comandă de 300 lei.
Flavius a zis
Am primit si comanda la posta, acum in Martie. Nu ma asteptam! Am trimis mail catre fruugo sa ii instiintez si sa returnez banii.
Silviu a zis
Nu recomand, am comandat doua seturi de cate 4 balamale picioare masă de la fruugo , în speranța că le vo.i primi mai repede decât de pe Ali expres. Experiență de comerț foarte neplăcută, comunicare cu ei aproape zero ,câteva șabloane de emailuri de la ei ,preț dublu decât dacă le.as fi comandat eu de la chinezi și comanda despărțită in doua comenzi separate de la comercianți diferiți deși eu am bifat 2 seturi de 4 buc pe frugo. Mi-au venit într-un târziu după o lună 4 din cele opt balamale și la distanță de două săptămâni și celelalte 4, doar că erau model și culoare diferite. Acum totuși după câte comentarii negative vad pe aici , mă număr printre norocoșii care au primit macar ceva.
Concluzie nu cumpărați de la fruugo, găsiți majoritatea produselor lor direct la vânzătorii de pe Ali expres, le luați și mai ieftin și aveți și garanția Ali.
Peter a zis
Am comandat sâmbătă un set de dalti și azi au ajuns(5 zile) și sunt exact ce am comandat
stefanescu paul a zis
am comandat ceva, am platit, apoi m-am razgandit, am vrut sa modific comanda dar am primit banii inapoi a doua zi! Jos pălăria!
stefanescu paul a zis
Eu in locul domniei voastre as fi mai retinut in a da verdicte luind in considerare cateva comentarii ale unor oameni nemultumiti! De obicei cei multumiti nu se mai deranjeaza sa trimita un comentariu favorabil pentru o periuta de dinti sau niste pantofi de sport.
Robert a zis
Si eu am făcut o comandă de 450 de lei și după m-am răzgândit și mi-au trimis banii înapoi.
Laudatu Ioana a zis
Care a fost procedura pentru a putea primii banii înapoi?
Carmen a zis
Buna ziua! Un site neserios care ne păcălește. Comanda nu a ajuns la mine. Am plătit apximativ 350 lei.
Viorica a zis
Multumiri celor ce au scris review-ri, voiam sa comand, dar m-am lecuit rapid!
Gabriel a zis
Vroiam sa cumpar ceva de la ei dar procesul de comanda mi s-a parut dubios. Nu permiteau plata la curier, doar cu cardul inainte si in plus datele cardului trebuiau introduse pe site-ul lor, inclusiv codul CVV. Nu folosesc site-uri intermediare securizate gen „euplatesc” sau „payu”. Cum nu sunt nici enel, orange, digi sau altcineva cunoscut in care sa ai incredere cand faci plata si sa bagi detaliile cardului, m-am gandit sa verific un pic pe net si am ajuns la acest forum. Cred ca este un mare risc nu doar sa pierzi banii pe comanda respectiva, ci si sa ramai fara bani in cont.
Pantea Mariana a zis
Oameni buni aceasta firma este neserioasa nu va recomand sa va faceti cumparaturi de pe acest sait eu am comandat mi sa anulat comanda zicandumi ca nu au pe stoc dar am ramas si fara bani nu miau mai virat bani in cont rusine sa le fie.Dar am sa fac o pangere la Protectia Consumatorului sa vedem ce o sa se intample.
Ana Maria a zis
Am dat comanda de la ei și coletul a ajuns în 13 zile fix asa cum era pe site.
Cristina B. a zis
La mine au avut întârziere de aproximativ 3 săptămâni.
Am dat comanda pe 30 iunie, iar pe 17 iulie expira intervalul de sosire. În tracking-ul dat de ei al comenzii, livrarea mea părea blocată într-un port din Olanda și nicio veste de la ei, între timp, cum că comanda ar întârzia.
Văzând că nu găsesc pe site o modalitate de a intra în directă legătură cu ei via email, chat direct din site, etc., cum ar trebui să fie normal – mă blocam în întrebări automate care mă plimbau în cerc la secțiunea de Help, iar la numărul de telefon de contact, număr de UK, răspundea doar un robot (unde le-am zis după beep-ul robotului într-o engleză de neînțeles cu ceva accent regional, că sunt niște SCAMS, că nu e ok că nu au asistență directă și în română și să mă contacteze de urgență dacă n-au fugit cu banii deja), le-am făcut reclamție la ANPC. Și, ce să vezi, fiindcă nu sunt EU based, ANPC-ul nu poate să facă nimic. Super, au făcut-o special cu adresa de Marea Britanie, mi-am zis. E-mailul era cu donotreply și nu aveau specificată vreo altă adresă la care pot scrie. Într-un final, găsesc pe site secțiunea unde pot lăsa un mesaj și le-am scris din nou destul de supărată și pe un ton destul de oficial că (simplific aici) Unde este comanda mea, ce-i cu serviciile astea jalnice și îndoielnice și că acesta e un comportament de excroc on-line și că i-am reclamat la ANPC, mai ales după ce am citit o serie de review-uri internaționale proaste – românești nu găsisem pe atunci. În aceeași zi, mi-au răspuns într-o engleză cu google translate – probabil tradus din chineză (am primit notificare pe mail) că își cer scuze că mai durează, bla, bla, iar în câteva zile, ce să vezi, comanda mea a sosit și, mai mult, am 10% reducere pentru comenzile viitoare :))) Cine o mai comanda de la ei. Pe scurt, comanda a venit într-un final, deși fusesem ferm convinsă că m-au păcălit. Nu știu cum e cu întârzierile în China, pot înțelege că durează mult transportul, dar nu recomand. Să angajeze oameni pe partea de Customer Service și după mai vorbim.
David a zis
Frate esti nebun? Am comandat o papusa de ventriloc și a venit în 10 zile.Hai sa nu ne mai cacam pe noi dacă nici nu am comandat?