Am auzit de Bestvalue în momentul în care am vrut să îmi comand un parfum din mediul online. Am întrebat în stânga și în dreapta, iar oamenii mi-au recomandat să îmi arunc un ochi spre aceștia. N-am auzit de Bestvalue, nu știu care e treaba cu ei, de aceea vin și vă întreb pe voi poate știți mai bine situația.
E vorba despre parfumul ăsta.
I-am văzut apoi în aeroportul Otopeni că vindeau și pe acolo. Prețurile erau foarte bune. Pe online mi se pare tare ciudat sistemul lor cu biletele de avion. Practic, un fel de vândut parfumuri din duty-free. Mi se pare procesul destul de greoi. De Black Friday, în fiecare an, renunță la treaba cu biletul de avion și chiar au prețuri foarte bune. În timpul anului e mai ciudată experiența.
Aș vrea să știu ce experiențe ați avut voi cu aceștia, dacă a meritat prețul și experiența per ansamblu.
Catalina a zis
Hai sa va dau cateva tips despre acestia. Pentru un cont pe BestValue vă trebuie un bilet de avion, pe baza lui aveți acces mai mult timp. Eu am încărcat unul în octombrie și am acces până la final de an.
Între timp, am prins Black Friday la acest duty free online. Black Friday care chiar a avut reduceri considerabile. Best Value este duty-free-ul din Aeroportul Otopeni.
Ce găsiți?
Produse specifice unui duty free, doar că online. Livrarea se face super rapid, ambalajul profi, returul din politică pare ok, dar eu nu am avut nevoie să fac vreun retur. În mail-ul în care te anunță că a fost expediată comanda, îți spun că ai dreptul să o verifici lângă curier, iar dacă nu e sigilată, dacă e deteriorată, să o trimiți direct retur, fără costuri. Nu știu dacă așa e 100% din timp, eu doar asta am văzut:
livrarea e gratuită prin curier la comenzi peste 100 de lei și gratuită prin easybox, indiferent de valoare.
Legat de rapiditatea livrării: am dat două comenzi, ambele plasate seara, târziu, după 21, prima de Black Friday, a doua zilele trecute. Ambele au ajuns în apx. 36 de ore.
În plus, din când în când au reduceri care concurează celor de Black Friday, unele sunt chiar personalizate.
Spre exemplu, au zile în care îți trimit mail să adaugi la favorite produsele pe care ți le-ai dori, urmând să ai prețuri preferențiale pe o anumită dată. Chiar am avut prețuri super ok la toate produsele din „wishlist”, personalizate, ele nu existau în alt cont, puteam doar eu să le achiziționez cu acel preț. Cred că urmează iar niște reduceri în perioada sărbătorilor. Dacă aveți bilete și planuri de cadouri, vă recomand să aruncați un ochi.
Produse de îngrijire, de make-up, accesorii, haine, parfumuri,toate originale (atenție la Fashion Days, Emag, Notino, am avut experiențe cu produse original fake).
Vă dau două exemple: parfumul Fame, pe care l-am achiziționat cu 57 de euro (redus de la apx. 100), cel mai mic preț pe piață găsit oriunde în altă parte (inclusiv 3 DF-uri de pe aeroporturi) a fost de 90 de euro de BF și un luciu de buze VS, 9 euro (redus de la 15) cel mai mic preț de pe piață, inclusiv cel de la mega reducerile de pe site-ul VS fiind de 11 euro.
Nu mai vorbesc de comparația cu Sephora și Douglas, unde și fără reduceri, pe best value prețurile sunt muuuuuult mai ok.
Hai spor la cheltuit, ce, doar eu să fac asta?!
Vasilescu Ion a zis
Experienta mea cu acest furnizor:
In data de 20.12.2022 am trimis un email cu urmatorul continut:
„Buna seara,
Doresc sa va aduc la cunostiinta experienta neplacuta pe care am avut-o, experienta cauzata de firma dumneavoastra.
In data de 11.12.2022 am efectuat doua comenzi pentru 6 sticle de vin rosu de la brandul 19 Crimes (3 sticle la fiecare comanda). Produsele pe care le-am comandat se pot vizualiza pe contul meu – adresa de email ([email protected]).
Din pacate mi s-au livrat 6 sticle de vin de la brandul 19 Crimes care nu au legatura cu produsul pe care l-am comandat eu. Sticlele de vin pe care le-am primit au o eticheta cu un „schelet”, produsul livrat neregasindu-se in portofoliul de produse al producatorului 19 Crimes.
Avand in vedere ca sticlele de vin le-am comandat pentru a le face codou unor prieteni, ma intreb acum daca nu fac o imprudenta sa ofer aceste sticle de vin, avand in vedere ca produsul pe care mi l-ati livrat nu se regaseste in portofoliul de produse al producatorului 19 Crimes.
V-as ruga, pe viitor, in cazul in care nu aveti pe stoc produsele pe care noi, cumparatori de buna credinta le comandam, sa nu va mai permiteti sa le inlocuiti si sa trimiteti alte produse dupa bunul plac al dumneavoastra punandu-ne pe noi in situatia de a primi niste produse pe care nu le-am comandat.
V-am trimis acest email in speranta ca pe viitor sa nu mai puneti si alti cumparatori in situatia in care sunt eu acum de a oferi cadou de Craciun unor prieteni foarte buni niste produse pe care nici eu nu le cunosc si care nu se pot vizualiza pe niciun site de specialitate.
Totusi, cu consideratie si respect, „Va multumesc” pentru situatia in care m-ati pus de a plati niste produse asa cum a fost oferta dumneavoastra dar de a primi cu totul alte produse.
Voi impartasi experienta mea si altor persoane ca „sa se bucure” si acestia de operativitatea si promptitudinea dumneavoastra.
O seara placuta! Si inca o data mii de multumiri!
Astazi am revenit cu acest email:
„Buna ziua,
Desi am trimis catre dumneavoastra un email in care v-am sesizat modul total defectuos in care au fost procesate cele doua comenzi pe care eu le-am facut nu ati avut nici macar o minima decenta de a va cere scuze pentru cele intamplate.
Mai mult, v-ati permis sa faceti modificari in comenzile pe care eu le-am facut si ati schimbat pozele produselor comandate atasand poze cu produsele pe care le-ati livrat si nu cu cele pe care le-am comandat.
„Multumesc frumos” inca o data prentru modul atat de „profesionist” cu care intelegeti sa va tratati clientii”
Marius Cucu a zis
Nu mă pricep deloc la vin. Să înțeleg că descrierea era pentru un produs și poza era de la alt produs? Prețurile erau asemănătoare?!
Vasilescu Ion a zis
La momentul cand am facut comenzile pe site-ul lor se regasea tipul de vin pe care il cunosteam si care se regasea si in portofoliul producatorului(19 CRIMES)
Insa au livrat un tip de vin care avea eticheta producatorului 19 CRIMES dar care nu se regasea in portofoliul de produse al acestui producator.
Ulterior au schimbat in interiorul celor doua comenzi pe care le-am facut poza vinului comandat si au pus poza vinului pe care l-au livrat. Desi eu nu am comandat acel tip de vin
Carmen Nastase a zis
Bună ziua, ati avut ‘noroc” ca totuși ati primit ceva, eu am primit sticla făcută țăndări, sticla solida de altfel, din ceramica, artistic lucrata, si, nici urma de lichidul care ar fi trebuit sa-l conțină. Mi s-a spus ca s-a resigilat produsul, conform politicii firmei de curierat, FAN CURIER, în cazul dat, și ca nu poate fi retrimis cu prioritate, dat fiind perioada sarbatorilor, am solicitat sa-l primesc în decurs de 5 zile. Firește, și eu îmi doream sa fac un cadou… Sunt foarte dezamăgită de situație, atitudine…. Dar, sa nu uitam unde ne aflam… Un An Nou cu sănătate si profesionalism, eventual!
Marius Cucu a zis
Mă gândesc că s-a întâmplat o situație în depozitul curierului. Probabil o să vă trimită magazinul altă sticluță și o să recupereze ei cumva de la curier paguba.
Mayer Adriana a zis
Și eu am comandat două parfumuri: unul să-l fac cadou altul pentru mine. Dar surpriză am primit două parfumuri no name. Am sunat la numărul de telefon și mi-a spus că a fost o greșeală și voi primi parfumurile comandate. Din păcate nu cred că voi mai primi produsele comandate. Măcar dacă aveau decența să scrie că sunt parfumuri replică ( adică făcute după cele originale). Acest tip de parfumuri ”replică” găsim și în Zara sau DM. În situația asta știam că voi cumpăra o replică a parfumului.
Mihaela Dragomir a zis
Sa va povestesc ce am patit la best value! Nu am nimic cu magazinul dar in atentia celor care conduc acest duty free si pt a prevenii si alte persoane! Pe data de 29 dec am avut zbor catre istanbul de la Bucuresti! Pana la ora imbarcarii am colindat magazinul si in final am cumparat 2 parfumuri de la reducere! De la raft am luat parfumul original dar la casa era o dna/dra cu tatuaje multe pe ea care intre timp ce eu ma uitat la niste dulciuri cred ca a avut timp sa schimbe parfumul cu unul facke si ma gandesc ca nu e prima data cand face asa ceva ..nu am bagat de seama pana m am intors in tara pt ca eu l am lasat in bagaj in ideea ca o sa l dau cadou la intoarcere ..si cand l am scos din sacosa am ramas blocata ..parfumul era un armani she care nu mai avea acel ambalaj special ci o tipla de nailon ca la parfumurile normale iar mirosul nu tine mai mult de 5 min! Intentionez sa fac reclamatie la anpc si eventual o plangere la pol pt inselaciune ca sefii mari sa o traga la raspundere pe acea fata!
Emil a zis
Nu mai cumpărați,nu au nici o legătură cu parfumurile originale.Personal am făcut comparație cu unele original și credeți-mă unele nici nu au același miros și persistă doar zece minute.
Cristian a zis
Este adevarat. Am cumparat de curand un parfum destul de scump de la ei din gama Xerhoff , a costat 1400 lei , si nu persista mai mult de 10 minute. Am fost in magazin la Douglas unde acelasi parfum a costat undeva la 1600 lei , dar care nu are nici o legatura cu cel de pe bestvalue, adica persista inclusiv a doua zi. Nu recomand bestvalue.eu
Costel Ion a zis
As vrea să îmi exprim recunoștința pentru cei care au scris despre experiența lor cu acest vânzător. Intenționam să iau un aventus, chiar mă miram cum de pot ei să-l aibă la 1031 lei?!?