Îmi place să stau fără adblock să văd cine mă „țintește”. Înainte aveam profil separat doar pentru adblock și muzică pe Youtube, acum o las la liber pentru că e o întreagă comunitate acolo… de care pur și simplu am uitat. A crescut și-am ignorat-o.
Așa că trebuie să ne ducem acolo unde-s oamenii, nu?!
Dar, de când am pășit în decembrie, după fiecare melodie… este o reclamă și… încă una și… încă una.
Chiar și Cristina a observat același lucru. Și eu, îi răspund calm: exact, chiar ăsta este subiectul pe care scriu acum.
Decembrie e luna… banilor cheltuiți.
Sorin a zis
Cu ocazia X si cu ocazia Y si cu ocazia ocaziei lu’ peste, la tot felul de ocazii inventate, de fiecare data numarul reclamelor creste exponential. Daca ar fi reclame inteligente nu m-ar deranja, dar cind reclamele au trecut de culmea cretinitatii si ne sfideaza cu cele mai gretoase mesaje, evident ca exista impulsul e de a le opri prin orice mijloace (schimbarea canalului la tembelizor, sau aruncatul pe geam, filtru la browser, etc etc). Faza ciudata e ca numarul de reclamelor scade foarte putin dupa consumarea evenimentului, astfel ca numarul reclamelor este in continua crestere. Invers proprtional cu desteptaciunea populatiei. Dovada ca reclamele si-au atins scopul: sa cretinizeze populatiunea !
Paraschiv Sorin a zis
Anul asta a fost destul de agresiv din punct de vedere al reclamelor fata de ceilalti ani, eu folosesc destul de des adblock si in perioadele in care era dezactivat eram pur si simplu asaltat. Si nu numai, chiar si la tv parca nu este ca in alti ani, reclamele sunt tot mai numeroase..