Cei de la Emag sunt tare interesanți și au făcut o strategie din a renunța la Call Center. Pe de-o parte o înțeleg, pe de altă parte, chiar sunt lucruri urgente de vorbit cu un operator și nu vrei să stai mereu să vorbești cu un robot.
E dezarmant, ca să citez niște clasici.
Așadar, cum intri în legătură cu un operator prin chat-ul Emag?
Este simplu, trebuie să urmărești pașii următori:
- Selectezi suport online din eMAG Help. Apare când dai scroll în jos.
- Opțiuni de plată.
- Erori în procesul de plată.
- Banii mi-au fost retrași de două ori din cont.
- Îți va fi alocat un operator căruia îi poți povesti care este, de fapt, problema.
Mersi Iolanda de pont. Sper că v-a ajutat și pe voi!
Redoo a zis
Adica, dac-o arzi mai dens pe paragraf ti-o iei? Trăiască google, ca investește în latura literara ?
Malin a zis
Hai ma ca asta e stire de acum doua saptamani, tu si cu Ionut doar acum ati descoperit-o?