Am zis că PcGarage sunt „talentați”. Unii dintre cei mai „buni” din online. Nu dau țepe, dar comunică… cu pereții. Serios.
Și nu e prima dată când o pățesc. I-am prins în ofsaid cu prețurile, au dat rateuri pe comunicare, așa cum se întâmplă în tot online-ul, de altfel.
În plus, serviciile de curierat sunt tot mai tari, în ultima vreme.
Așadar, înainte să plec în concediu, cu 3 zile mai exact, comand de la PcGarage niște produse. Unul dintre ele era în stoc furnizor.
Întreb pe mesagerie cam când estimează că ajunge produsul. Eu, deștept ca de obicei, cu banii jos că-s scârțar și nu dau șpagă la curier.
Eh, mi-au dat termen 6,7 iunie. Discutăm iar, pe mesagerie, și le transmit că nu am cum să ridic produsul că nu voi fi în țară în perioada asta și să mi-l livreze după 10 încolo, când mă întorc. Sau să anulez comanda și să o refac când mă întorc. Nu erau produse urgente, chiar nu mă interesa să le primesc instant.
Ieri, pe 6, primesc mesaj de la Sameday. Evident, curierul a ajuns cu produsul la mine la ușă.
Nu-i așa că e romantic? Nu era mai bine să fie cu ramburs și să îmi bag șutul în comandă?
Andrei a zis
Dupa episoadele cu electrocasnicele livrate dupa ureche, am zis ca nu mai plătesc înainte, tot nu m-am lecuit. Pana mi se pierde odată produsul si stau cu banii blocați…
Marius Cucu a zis
Nu e vorba de asta, e suma mică. Și oricum, erau prelungitoare, suport pentru TV și alte bălării. Chiar n-aveam ce bloca. Dar ca chestie. Una vorbești, alta fac.
ice4you a zis
Parerea mea despre ei am scris’o pe blog si o stii foarte bine, nu cred ca mai are rost sa ma repet. Pe tine tot nemultumit te vad, da nu te lasi sa cumperi de la ei nici omorat. Banuiesc ca is tot ceva invarteli d’ale tale cu vouchere … da la astia nici asa nu merita sa iti bati capul cu ei.
P.S. Banul ramburs e si ramane sfant.
Leo a zis
Eu n-am avut nicio problemă cu ei până acum. Și am comandat destul de multe lucruri. Chiar la o comandă am pățit ca tine și mi-au trimis pachetul când le-am cerut.
M-ai surprins cu articolul ăsta, parcă erau ăia de pe gearbest…
ice4you a zis
Sincer, nu stiu cum mai poti spune ca esti surprins de ceva, cand tot netul geme de postari in care da lumea cu ei de pereti.
Leo a zis
N-am văzut… Nu zic că nu aveți dreptate. Doar că nu am pățit eu nimic până acum.
ice4you a zis
Ma bucur ca esti printre norocosi, in rest este suficient o cautare pe google ca sa gasesti postari fara numar si topicuri intregi dedicate pe forumuri mari.
Ruxandra a zis
Spre deosebire de alte magazine online la care am apelat, pcgarage a avut cea mai rapida livrare, întotdeauna au vorbit frumos și mi-au explicat ce pot sa fac când am luat produse și am vrut sa le returnez. Apelez la ei destul de des sincer, și nu am avut probleme. Nu incerc sa ii scot cu basma curată, dar, sunt și ei tot oameni, oamenii fac greșeli, plus că una e sa se facă o greșeală când și când și alta e sa fi întâmpinat de oameni recalcitranț, nepoliticoși și cu sictir să tragă de timp când vrei sa returnezi un produs sau când au trimis comanda greșită tot eu sunt de vina. Cred că în ciuda greselilor rămân tot unii din cei mai buni de care am dat pe net.
Marius Cucu a zis
Eu nu îi dau cu capul de pereți, ci doar atrag atenția pentru o chestie care ar fi putut fi îmbunătățită…mai ales că discutasem inițial datele problemei.
Malin a zis
Stiai ca astfel de conversatii sunt private si n-ai voie sa le publici fara acordul lor nu?
ice4you a zis
De unde, pana unde?
Ioan Mihai a zis
In general la PCG e graba cat se poate de mare cu livrarile. Daca bagi o comanda nu mai trece prin niciun fel de proces de verificare care sa intarzie livrarea. Daca ai noroc sa fie produsul in stoc, in cateva ore deja ajunge in masina curierului si zboara spre tine. ? Cel mai bine este sa discuti inainte de a face comanda chestii din astea. Din pacate, in orice magazin, chiar si la pcg, se comunica destul de greu intern.