Acum ceva timp, a fost un update masiv la Google. Au făcut ceva modificări, iar brandurile sunt și mai branduri, dar site-urile mici nu mai sunt atât de bine indexate. Unii dintre câștigători din treaba asta sunt olx și eMAG. Alte site-uri au fost destul de bine pocnite și mă amuz că încep să miște tot mai mult, să apese pe bugete de marketing. Asta… cine mai are.
În schimb, cel mai mare magazin online de la noi a decis să mai ridice un pic comisioanele pe anumite categorii. Unii se plâng că au ajuns aproape de 30%, alții zic că sunt concurați direct.
Practic, comisionul ăsta va fi plătit de client. Ca să poți să fii pe linia de plutire trebuie să ai preț mai mare. Unii ar spune că magazinele proprii ar avea de câștigat, că pun prețuri mai mici acolo și pe eMAG ești prezent și atât.
Altfel, cu toată nebunia buticurilor de cartier ce-au apărut peste noapte prin online sigur se vor găsi oameni care să bage bani prin marketplace-uri. Și deh, mai sunt câțiva care oferă prezența într-un marketplace.
În fine, dacă alegeți cel mai mic preț măcar căutați informații despre magazinul ăsta, retururi, chestii. Magazine precum ideall, precum edigital au probleme cu serviciile. Cel puțin, la primii, am câteva reclamații pe mail date de persoane cum că nu le returnează produsele sau că le promit livrarea televizorului de câteva săptămâni de zile. Deh, prețul cel mai mic. 🙂
Ionuț Staicu a zis
Tu… chiar ai pus poza unui card valid online?
Marius Cucu a zis
Vrei și cifrele de pe spate?
Ionuț Staicu a zis
Păi pune-le și pe alea, nu se știe niciodată 😀
Marius Cucu a zis
685
Cătălina a zis
Pff, ce nebunie! Eu zic să nu mai cumpărăm nimic!
Marius Cucu a zis
Chiar și așa. Eventual… nici să nu mai muncim 😀