De fapt, ei au scăpat de mine. După ce mi-au dat vinul și după ce am avut ceva experiențe mai ciudate am renunțat la serviciile lor. Toată treaba a durat fix 1 minut.
Am dat buletinul, am dat cardul, nici n-am apucat să ies pe ușă, iar mesajele au venit pe mail pentru ambele conturi. Frumos, elegant, fără să mă întrebe de ce doresc să renunț, fără să îmi bage alte oferte pe gât.
Pentru că lucrez destul pe extern mi se pare mai ok oferta de la BT. Am scăpat de comisionul ăla idiot de la ei pentru facturile pe care le aveam în exterior. Și, oricum, dacă tot sunt pe juridic acum nu trebuie să justific ceea ce cheltuiesc de pe cardul de firmă. N-avea sens să țin mai multe conturi doar de dragul de a le avea.
Mi-ar plăcea să fie atât de simplu și în alte locuri. Chiar foarte eficientă procedura. Mi-ar plăcea să se întâmple asta și pe persoană juridică.
Da, mai nou se pot închide din aplicația de homebank fără probleme.
Malin a zis
Ei da, bucura-te acum si ai rabdare sa trebuiasca sa ajungi pe la ghiseele ANAF si Profitshare sa vezi acolo birocratie.
Marius Cucu a zis
Păi tocmai d-asta mi-am tras contabilă. Să aibă ea grijă de tot.
Vasile a zis
Vezi sa nu „tragi” pentru sau dupa contabila 😉
Marius Cucu a zis
Nu, că e un intermediar între noi.
Vasile a zis
Sa fie intr-un ceas bun!
Oricum ING sunt cam ciudati si au reclama aia dubioasa gen fast-food drive, bani in punga, mesaj ascuns 😉
Adrian a zis
Si cu ce bani ramai dupa ce platesti contabila?
Marius Cucu a zis
Nu știu, dar astăzi am auzit că nici salariul nu și l-a luat… 🙂
Perfu a zis
Eu cel putin pana acum sunt extrem de multumit de serviciile celor de la ING
Gabi Miron a zis
La fel e și la BCR. Am avut 2 conturi, am mers la ei și în câteva minute a fost totul gata. Btw, și eu sunt client ING.
Marius Cucu a zis
Eu nu mai sunt 🙂
Andrei Daniel a zis
Si eu trebuie sa merg la ing sa inchid un cont in dolari, lunar mi se trag niste comisioane si nu il folosesc, deci ma despart de el. 😀
Mirela Craiut a zis
Cu pot să închid un cont în EURO din HomeBanking?
Marius Cucu a zis
Nu am încercat din aplicație, eu am fost la ei la sediu. Am impresia că poți bloca doar temporar.
Bogdan a zis
Din pacate experienta mea cu ING a fost de alta natura.
Dupa paisprezece ani la ei am mers si eu sa inchid contul pentru ca nu il mai foloseam, fiind plecat in strainatate. Ajung in birou si inainte sa trecem la fapte, punem la zi datele pesonale si ma transfera de la vechea mea sucursala (care se inchisese intre timp) la cea noua; cu aceasta ocazie, mi se pun tot felul de intrebari despre patrimoniu, castiguri lunare etc (wtf??? ca sa inchizi un cont??? bizar…)
Imi anuleaza cardul, depozitele…cand ajunge la contul curent, nasol…ca nu se poate…ca eroare…ca sa mai vin. Explic ca maine plec din tara si intreb care sunt posibilitatile. Una din ele ar fi sa o las asa moarta si contul se va inchide automat cand se vor termina banii de comisioane din el (!!!!)
Pana la urma, las cererea de inchidere a contului semnata in alb doamnei de la ghiseu si plec.
Eu care vroiam sa fac lucrurile cum trebuie. In fine.
Marius Cucu a zis
Meh, ING devine din ce în ce mai slab. Au fost ok în primii ani, acum… aud tot felul de povești 🙂
Mihai a zis
Sunt sigur ca pana acum ai observat ca la BT lucrurile merg mult mai prost…
Marius Cucu a zis
Sunt sigur că sunt de acord cu condițiile lor, chiar și cu acel comision de încasare. Aplicația lor mi-e suficientă, sunt chiar ok cu ei, am sucursală de pe care iau extrasele de cont la 5 minute de casă pentru a le duce la contabilitate 🙂 .
Adrian a zis
Acum se pot inchide conturile ING prin aplicatia Homebank. M-am trezit ieri dimineata sa merg la banca sa imi inchid cardul si contul aferent. Baut cafeaua, imbracat frumos, iesit pe usa si in timp ce eram in autobuz m-am gandit sa intru in Homebank sa verific sold-ul si am ramas surprins placut ca la sectiunea Cont curent era un mare buton de inchidere cont. Am apasat pe buton, mi-a cerut parola si bam, cardul si contul aferent au fost inchise in mai putin de 1 minut. Am coborat din autobuz la urmatoarea statie si am luat-o frumos la picior pana acasa.
Marius Cucu a zis
Da, am primit și eu notificarea în aplicație, dar nu am făcut efectiv asta. Am avut în cap să editez în articol, mersi că mi-ai amintit.
M Dumitrescu a zis
Inchiderea de cont prin Homebank functioneaza doar pentru persoane fizice, nu si pentru persoane juridice.
Marius Cucu a zis
Da, e normal să se întâmple asta. Sunt acte ce trebuie trimise spre stat. Momentan, nu s-a digitalizat acolo totul.
Vlad a zis
Tocmai ce mi-am deschis cont la ING, în weekend-ul precedent și încă nu e complet activat. Când încerc funcția lor de portare a banilor, pentru activare card îmi spune că trebuie să mai efectueze nu știu ce verificări suplimentare și că voi fi notificat pe mail, când vor fi finalizate, însă a trecut aproape 1 săptămână.
Le-am scris pe mail și Mess și au trimis cererea spre urgentare. Acum, să vedem. E un simplu cont normal, nu e ceva de credit.
Contul l-am deschis din Homebank-ul lor, deci online, nu fizic.
Marius Cucu a zis
Au fost și ceva zile libere la stat. Mai durează un pic.