Hai că m-am lovit și eu de chat-ul Emag. Am scris că au renunțat la Call Center, dar acum am vrut să comand un RCA de la ei, iar contul meu face figuri. După ce am băgat toate datele rămâne într-o buclă pentru verificarea datelor de pe RCA.
Cred că e bug doar la contul meu pentru că la alte persoane am văzut că funcționează OK.
Efectiv, stă așa de câteva zeci de minute bune.
Un agent disponibil pentru Call Center-ul de la Emag?
Am zis să testez și eu chat-ul inteligent de la Emag. Chestia aia dezvoltată de băieții de la Salesforce. Scriu articolul ăsta și tot bifez opțiuni. Tot sper să mă ducă la un operator. Nici vorbă. Tot cu Dana, robotul, vorbesc!
Altfel, dacă aveți un site mai OK pentru RCA… Mersi!
AK a zis
asigurari.ro
Vasi a zis
Nu e doar la tine. M-am lovit și eu recent de acel chat inutil. Am cumpărat recent un hard SSD pentru cineva să-i repar laptopul și nu am primit garanția nici pe mail nici în contul eMag și am zis să-i contactez cumva. Am văzut acel chat, bifez garanții și…. pauză, mă tot trimite la naiba în popușoi, numai unde trebuie nu. Trebuie să-i sun azi.
Laslau Petrica a zis
Daca le scrii pe fb?
Marius Cucu a zis
Probabil că acolo se rezolvă.
Le-am scris acum și i-am anunțat că am comandat din altă parte.
Mulțumesc celor care mi-au recomandat în privat. 🙂
David a zis
Bună ziua am comanda un aspirator cu aburi 850 ron
Dar când a ajuns nu avea aburi
Am returnat in aceiași zi dar am primit cu 100 ron mai puțin bani în cont 749.99
Iolanda a zis
Nu te-ai uitat la condițiile de retur? Sunt firme care vând prin eMag care percep un comision pentru evaluarea aparatului. Ei îl vor vinde ca resigilat, deci cu bani mai puțini pe care îi recuperează de la dumneavoastră.
dant a zis
Mai ieftin cu ceva % gasesti doar la asigurator.
La broker e mai scump cam cu 10%.
Am facut comparatie la groupama pe site vs broker care avea acelasi pret cu emag.
PS: Pe Emag am vrut sa achit cu vochere RCA-ul si nu se poate, pacat.
Marius Cucu a zis
Există vouchere pentru RCA?
dant a zis
Vouchere Emag, credeam ca se deconteaza si cu RCA
Marius Cucu a zis
Ah
Laslau Petrica a zis
De exemplu, la Axeria nu poti sa faci direct, te trimite la broker.
Iolanda a zis
Prima interacțiune cu chat-ul a fost ok, deci cu o persoană…un om, apoi a doua oară cu robotul la înaintare nu am rezolvat absolut nimic. Peste o oră am încercat să aflu ceva și nu am reușit. Am pus pe seama faptului că erau zile libere…nici eu nu știu ce să spun. Am făcut o sesizare la ei, dar și la sesizări nu prea ai unde să te încadrezi în șablonul propus de ei. Am spus că mă voi duce în showroom și am să depun o cerere scrisă, dacă nu rezolv, ANPC-ul e următorul pas.
Marius Cucu a zis
Probabil au avalanșă de plângeri în perioada asta. Deh, cu suportul tehnic făceau diferența.
Joe a zis
Eu am renunțat să înnoiesc asigurarea RCA la eMag din cauză că nu îmi dădea cea mai ieftina oferta posibilă.Imi dădea multe variante imediat deasupra celei mai ieftine.Am incercat de mai multe ori în zile diferite și apoi am luat din alta parte.
billy a zis
poate am mai zis pe undeva, eu iau RCA de la Emag fiindca pot plati in 12 rate (fara dobanda) cu card de debit. Adica de ce sa-mi fac eu „gaura” de 7-10 mil. odata (poate si mai mult), cand pot plati 60-100 lei pe luna? Nu fac reclama bancilor, dar cumpar mult in rate de cativa ani si cu timpul apuci sa-ti cumperi si unele chestii care nu credeai ca ti le permiti altfel.
Marius Cucu a zis
Dacă ajută pe cineva, cel mai ieftin am găsit la pint.ro, undeva la 100 de lei mai ieftin decât la broker.
Pheno a zis
Puteti sa fiti siguri ca cenzura eMAG functioneaza abuziv si perfect cel putin pentru review-urile care nu sunt pozitive. Nu odata am primit email ca review-ul meu nu a fost aprobat. Intr-adevar Call Center-ul si Chat-ul eMAG sunt concepute sa nu rezolve nicio problema. Cu toate astea am gasit o metoda infailibila de ai face pe ei, eMAG, sa ma contacteze chiar telefonic. Ii anunt pe chat ca voi da retur tuturor comenzilor, pana in ziua/luna/anul/secolul/mileniul in care ma vor cantacta. Metoda e simpla. Comand acelasi lucru de cateva ori pe zi, la diferite ore ale aceleiasi zile, iar cand vin curierii (pe rand) incepand cu a doua zi, le dau retur. Dupa trei-patru retururi, probabil ca veti fi contactati. La mine a functionat ok. Mai mult decat atat, eMAG a invatat ca e mai bine sa raspunda la apelurile date de pe numarul meu de telefon care apartine contului meu si e in baza lor de date/contact. Dar asta e valabil doar atunci cand plata se poate face ramburs, fiindca altfel, va riscati banii prin plata online. In felul asta, pierderile eMAG sunt mai mari decat cele ce-ar putea fi pricinuite de ANPC, care in mai mult de 70% din cazuri, nu dau curs.
Stefan a zis
Eu intru mereu pe chat in mai putin de 1 minut.
Trebuie selectat optiunea plati, erori in plati, banii mi s au retras de 2 ori.
Ceva de genul. In mai puțin de 1 minut intru cu cineva. Rar am stat 2-3 minute.
Sper ca ajuta.
Marius Cucu a zis
Mersi de info. Între timp, cred că au făcut modificarea asta. În primele săptămâni era efectiv imposibil să reușești ceva. La treaba cu banii retrași de 2 ori, ar trebui să se rezolve chiar după câteva zile, fără intervenția Emag. În principiu, e de la procesatorul de plăți.
Stefan a zis
Nu, nu.. nu mi-au luat bani de 2 ori. Doar folosesc optiunea aia ca sa ma dea foarte repede cu un agent!
Marius Cucu a zis
Am înțeles acum. E mai clar. 🙂
Iolanda a zis
Pe mine m-a învățat un băiat din showroom să intru pe Service, apoi pe oricare din variante. Intru foarte ușor. Am avut zilele astea 2 probleme. Una cu un smartwach Realme care a făcut figuri dar nu apărea în listă ca să-i fac fișă de service și alta cu plata unei rate din wallet care nu se finaliza și îmi dădea eroare. Am rezolvat rapid cu amândouă, dar mai au de lucru la site.
Dacă ai chat-ul deschis și tu vrei să intri pe site-ul lor în altă pagină….surprizăăăă! Se închide chat-ul automat. Primești apoi un mail, în care ai adresa de mail a celui cu care ai interacționat și continui discuția, dar pe mail.
Am produse care nu-mi apar în listele din contul meu. Smartwach-ul nu apărea nici la garanții, nici la service. La reviews îmi apare poza cu mașina de spălat vase la review-ul pentru pantofi Nike, etc…diverse din astea.
Dragos a zis
Dai foarte usor de un om in chat daca alegi optiunile ca nu .. poti plati o comanda, sa vezi ce repede sar baietii sa te ajute.
VP a zis
Opțiuni de plată -> Erori în procesul de plată -> Banii mi-au fost retrași de două ori din cont
După care am scris de mânuță problema pe care o am de fapt care nu are nicio legătură o eroare de plată.
Marius Cucu a zis
Eroarea asta poate fi chiar de la procesatorul de plăți. Poți verifica numărul tranzacției cu cei de la PayU.