Mi-a trimis cineva un filmuleț cu o „inovație” de la Huawei. De fapt, este o reclamă Huawei. Bine, trecând peste tot ceea ce vedem în presă că le scad vânzările și că nu mai lansează telefoane că nu prea mai au de unde să cumpere produse. Doar de asta sunt ceilalți care încearcă să ocupe locul 2.
Ce voiam să vă zic: opțiunea de MultiScreen pe care o laudă Huawei în reclama de mai jos pare a fi opțiunea pe care o lăudam la conferința Apple de ceva timp.
Cu alte cuvinte, nimeni nu a reinventat roata, iar cu opțiunea asta probabil se va lăuda și Samsung în curând, mai mult ca sigur.
Dar nici nu contează cum se va numi, cert este că în orice ecosistem o vom avea cred că o să fie mișto, o să fie ceea ce trebuie. Partea mai puțin mișto este că, dacă nu vor reuși cu android-ul lor rebranduit n-o să le mai cumpere lumea telefoanele deloc și nu vor avea ce ecosistem să facă.
De altfel, am bântuit ieri într-un MediaGalaxy. Pe lângă clasicele Apple-uri, MateBook-ul de la Huawei arată cel mai oki. Și se vede nevoia de promovare, aveau 2 standuri în față, cu fel de fel de produse: routere, smartwatch-uri.
Costin a zis
Prezenta domnisoarei mai adauga cel putin 10 puncte la MateBook-ul ala … 🙂
ionica a zis
Ce reclama tare ???
Marius Cucu a zis
Nu înțeleg la ce te referi că e tare. ?♀️
Costin a zis
Adica nu-i moale, nu? 😀
ice4you a zis
Se tine bine madame Puscas.
alin a zis
Încă sunt indecis pe ce exosistem să merg pe viitor, dacă să fie Apple sau Huawei…