Acum câțiva ani cei de la ideall.ro parcă erau veșnic prezenți pe comparatoarele de prețuri și mereu făceau prețuri de dumping. Strategia lor era să afișeze prețul cât mai mic, iar mai apoi să prindă omul și să îi vândă un produs diferit pentru că nu era în stoc.
Au încercat chiar și zona de afiliere, dar nu le-a funcționat. Încercau să facă șmecherii, iar oamenii din zona asta nu sunt chiar atât de neinițiați în ale internetului.
Dar mereu au mers pe sârmă cu tot ceea ce înseamnă clienții.
Eh, sunt în procedură de faliment. Momentan, sunt afișate produsele pe site, dar nu se mai pot face cumpărături noi.
Vă dați seama că va fi destul de greu cu ei având în vedere că aveau foarte multe vânzări din zona de electrocasnice mari, iar acolo garanțiile ar trebui să se întindă și pe 5 ani de zile.(nu știu dacă ofereau opțiunea de extra garanție)
Așa este când alegi să mergi cu cel mai mic preț din piață. Mai știm pe unii care erau viteji, cel.ro, dar care au ieșit din prim plan, doar că au putut face șmecherii cu falimentatul unei firme și trecerea pe alta.
Cum sunteți cu garanțiile? Ați rezolvat ceva?
Costin a zis
Mare pacat. Chiar intentionam sa cumpar de la ei o plita mixta si-un cuptor electric.
Intradevar, aveau cele mai mici preturi si se pare ca au produs ceva deranj. Altfel nu vad nici o explicatie pentru disparitia din piata.
Marius Cucu a zis
Nu e vorba de deranj. E vorba că nu poți să susții pe termen lung cel mai mic preț. Ori dai țepe la furnizori, ori nu respecți garanțiile clienților și așa mai departe. Dacă te uiți pe just, foarte mulți sunt puși la masă ca să își recupereze banii de la ei.
Teodora Abrudan a zis
Buna! As putea recupera o factura de la un produs cumpărat de pe ideal.ro
Octavian Gheorghiu a zis
Am si eu aceiasi problema. Cum pot recupera factura? Aveam cont pe site-ul lor (Ideall.ro) si facturile erau acolo. Am incercat sa ma log-ez si nu nu se mai poate deoarece toate conturile au fost reset-ate. Achizitia a fost facuta in 2019.
Octavian Gheorghiu a zis
Eu am primit azi facturile pentru ce am achiziționat in 2019.
Le-am cerut la adresa de mail [email protected]
Nume Prenume și ce ai cumpărat + nr tel dacă este cazul.
Lori a zis
Eu am achiziționat în anii 2018-2019 o serie de produse electrocasnice de la ei si au fost foarte serioși, cu livrare la timp. Din păcate în acest an, cu un voucher rabla electrocasnice, am reușit să intru in posesia frigiderului comandat (și pe care l-am achitat integral încă din luna iunie, când s-a derulat acest program), în luna august, după ce am încercat telefonic de sute de ori să iau legătura cu ei, fără niciun rezultat, le-am trimis nenumărate emailuri, tot fără niciun rezultat! Atunci am făcut o serie de reclamații la Ministerul Mediului, pentru ca i-a acceptat in program, fără sa-i verifice, la A.F.M. București și Protecția Consumatorului din București! Probabil că aceste nenumărate sesizări, au pus presiune pe ei si bănuiesc că acesta este motivul pentru care am reușit să intru in posesia aparatului electrocasnic si inclusiv sa descarc din cont factura, garanția si sa înregistrez extragaranția produsului! Ma consider o norocoasa fata de alte persoane! Se pare ca luau comenzi, fără să le poată onora! Deranj nu au produs prin preturi, in schimb bătăi și dureri de cap au produs multor clienți, care au rămas păcăliți de neseriozitatea lor din ultima perioadă!
Angel a zis
Buna! Îmi Spune-ți cum ați reușit sa faceți rost de factura și garanție? Nu mai au căsuța de CONT pe site. Și mie mi s-a defectat plita . Mulțumesc anticipat!
Lori a zis
Buna! Eu am descărcat factura înainte cu 5 zile sa declare falimentul! Dar am verificat acum si vad ca sunt din nou activi! Ce-i drept, nu ma lasă sa intru in cont, am trimis cerere de resetare a parolei si aștept!
Marius Cucu a zis
Se pare că au deschis o firmă nouă: ALL ONLINE TECH SRL și lucrează de pe aceasta. Au făcut și ei mișcarea ca cel.ro acum 1-2 ani de zile.
Alina a zis
Buna ziua. Oare ati reusit sa intrati in legatura cu ei? Si mie mi s-a defectat frigiderul cumparat acum 2 ani
Marius Cucu a zis
Am revenit și eu cu articol nou aici, au băgat firma în faliment, din păcate, nu cred că vă mai poate ajuta nimic. Doar bunăvoința „noii firme” de a rezolva din garanțiile vechi. Dar sunt o grămadă de furnizori ce sunt la masă, cu datorii, nu cred că vor mai repara ceva.
Teo a zis
Bună! Scrie email aici [email protected]
Solicita factura, oferă detalii precum numele, nr telefon și o veți primi în 2 sau 3 zile. Eu am primit-o astăzi. Sper sa fie de folos mesajul meu!
Ion a zis
Bună dimineața,
Aveți cumva și un număr de telefon? Eu am trimis e-mail la adresa pe care ati precizat-o mai sus și nu am primit niciun răspuns.
Vă mulțumesc!
Octavian Gheorghiu a zis
Diana Dobromir
Managing Associate
Musat & Asociatia
43 Aviatorilor Blvd., 1st District, Code 011853, Bucharest, ROMANIA
Tel: +4 021 202 59 00 | Mob: +4 0758 699 370 | Fax: +4 021 223 04 95
E-mail: [email protected]; Website: http://www.musat.ro
Postolachi Dumitru a zis
Căutam acum câțiva ani un set de electrocasnice ca să arate bine în toată bucătăria… ei bine numai la aceștia am găsit… dar după ce-am dat comanda mi s-a dat ca termen de livrare câteva săptămâni că produsele ar fi fost în stoc la furnizor… schema aceasta o făcea și evoMag acum câțiva ani.
Marius Cucu a zis
Da, da, știu povestea, aveam foarte multe „leaduri” în zona de afiliere de la ei, doar că nu se aprobau fix din cauza asta. Sau dădeau termen mare de livrare și între timp sunau clienții și le promiteau altceva în aceeași zonă de preț. Mult timp au făcut asta până să îmi dau seama. De altfel, nici nu stau să verific statistica mereu… dar la ei era prea evident.
Ionut a zis
evoMag încă mai practică și acum schema asta.
Pintea a zis
Eu mi-am luat teapa cu ei ,avand un voucher de 150 lei pt al folosii trebuia o comanda de minim 500, cea ce am și făcut comandand o mașină de tocat plătita cu cardul de cumparaturi.comanda a fost în iulie iar banca deja mi-a reținut banii .Ei acum mai recuperează banii dacă poți??
Marius Cucu a zis
Ar trebui să poți să îi recuperezi, dar foarte, foarte greu. Din câte știu, la masa creditală întâi e ANAF-ul, apoi creditorii și restul. Adică ar fi de așteptat, dacă chiar există active p-acolo.
Romeo a zis
Si eu am facut o comanda online la ei..si am ramas fara bani si fara niciun raspuns. Am facut reclamatie la anpc, dar la fel..niciun raspuns
Marius Cucu a zis
ANPC ar trebui să răspundă în termen de 30 de zile. Mie mi-a venit prin poștă o scrisoare de la ANPC.
Popescu Mirela a zis
Buna ziua!Cum putem lua legatura cu ei?Nu raspund la telefoane .Va multumesc!
Marius Cucu a zis
Probabil că nu mai există firma. Dacă aveți garanție de rezolvat cred că trebuie să încercați la producător.
Costin a zis
Sa fim seriosi. Poate doar daca producatorul este firma romaneasca. Orice alt ‘strain’, in cel mai bun caz, iti trimite o lista cu unitatile service acreditate. Sau te-ndruma catre distribuitor.
Ștetca Camelia a zis
Am nevoie sa recuperez o garanție, cum procedez?
Marius Cucu a zis
Dacă o aveți fizic puteți să vă adresați direct producătorului să folosiți garanția.
Valy a zis
Am nevoie de un model de factura de la ei, imi poate trimite cineva ?
Teo a zis
Bună! Ati găsit model?
Alin a zis
Eu am luat cam toate electrocasnicele de la ei la preturi foarte bune și au fost prompți cu livrarea și returul.Cu garanția nu e o problema pentru că este data de producător,nu are treabă cu magazinul.
marci a zis
Ce sa zic, personal am fost tare multumita de ideall.ro. Am cumparat de la ei o masina de spalat rufe si alte maruntisuri. Nu-i contrazic pe cei care nu au avut sansa sa se bucure de comenzile plasate. Acum cautam un aragaz si asa am constatat cu regret ca firma nu mai este. Sper intr-o revenire !
Mihai a zis
Aha, deci de-aia nu mai sunt preturi afișate și nu mai exista butoane de cumpărături. Și asta de câteva luni.
Eu am avut meciuri mari cu ei prin 2009 când mi-am cumparat apartamentul.
Apoi vreo 10 ani i-am evitat. Acum vreo 2 ani am zis sa risc si am cumpărat o lada frigorifica și un TV pt socrii, preturi cu vreo 2…300 RON mai mici decât pe restul de site-uri. Livrare prompta, urcat cu 2 pers pana la et.4, confirmare la tel, totul perfect.
Șmecheria a fost sa comanzi doar ce apare în stoc. Dacă scria stoc furnizor trebuia fugit în sec.2 ca te uita gaia pana îți primeai produsul, dacă îl primeai vreodată.
Marius Cucu a zis
Sau te sunau să îți propună alt produs care nu era la ofertă, evident.
Dan Broscoi a zis
problema am si eu acuma, uscator de rufe defect, am facut programare la service si o zis ca trebuie sa am certificatul de garantie si factura.
Garantia o am, factura nu o am ca nu mai pot intra in cont. Cei de la beko callcenter o zis ca fara factura garantia nu ii valabila.
Idei ?
Andrei Bucur a zis
Mie m-a mers bine afilierea cu ei, aveau o masina de spalat pe care nu o mai avea nimeni. Dar dupa vreo 20 de comisioane au inceput brusc sa anuleze.
Coco a zis
Hai ca au aparut iar, cum au rezolvat treaba oare? Insolventa, faliment si alta firma | J40/12999/2022 ?
Marius Cucu a zis
Fix așa. Am scris aici despre asta.
Mike Levente a zis
Buna.As avea nevoie de O factura de la ideall pentru garantie Cum procedez?
Vasilica Preutescu a zis
Bună ziua am cumpărat de la ideal.ro o combina frigorifica heinner hc-v336xe cum as putea sa vad factura și garanția vreau sa vad dacă mai am garanție
Gherghel a zis
Buna ziua. Am un aparat achiziționat de la ideall.ro. Mi s- a defectat și nu se poate repara,dar inca are garanție. Am primit negație de la service, acest lucru dandu- mi dreptul sa- mi cer banii înapoi. Având în vedere că firma este in faliment,cum pot sa- mi recuperez banii?
Marius Cucu a zis
Nu prea aveți de unde. Data viitoare aveți mai multă grijă de unde comandați.
Ovidiu a zis
Bună ziua! Am achiziționat, în anul 2021, o mașină de spălat de la „IDEALL TECH”, aparat care mi-a fost virat prin firmă de courierat și am primit doar certificatul de garanție (în alb) și documentele de curier. Pentru a putea fi reparată în garanție, firma de service îmi cere factura, document pe care nu l-am primit. Vă rog să mă sprijiniți pentru a putea intra în posesia facturii, în format electronic, având în vederea că firma sus amintită a falimentat dar cred că există undeva o bază de date de unde s-ar putea extrage. Vă mulțumesc!
Dragan Marius a zis
Bună ziua.Am un cont pe ideall.ro cum pot recupera facturile pe ce am cumpărat de acolo