Am scris ceva ani despre produsele de la Lidl. Recunosc, o bună parte din trafic a fost bazat pe produsele lor. Ca de exemplu, puteți să vedeți aici că există un tag dedicat cu produse de la ei.
În principiu, am vorbit destul de mult despre produse de la Parkside.
Am luat mai multe produse de la ei, în special produse pentru a te ajuta la gătit.
Cele mai multe probleme le-am avut cu un tocător de legume. Până nu am dat de cel de la Tefal am avut tot felul de schimburi cu cei de la Lidl.
Dacă țin bine minte am fost cu produsul în garanție de 2 ori. Dacă în prima fază mi-au înlocuit produsul a doua oară m-au lăsat să aleg orice altceva din magazin, de suma aceea.
Mi se parte mult mai avantajos să pot lua banii înapoi fără probleme.
Care a fost experiența ta la Lidl? Ai reușit să recuperezi banii sau nu ai mai avut bonul?
Cristian a zis
Nu e vorba de trafic, important e să o spună cât mai mulți.
Pe mine m-a deranjat eticheta de prostime pe care o pui oricui ar îndrăzni să aibă altă părere. Iei cuvântul „proști” și îl repeți de parcă zici că tu ai inventat inteligența și tot tu separi, Moise al zilelor noastre, prostimea de restul.
Marius Cucu a zis
Nu am inventat-o eu. Există oameni deștepți cu adevărat? Sau doar oameni buni într-un domeniu sau altul?!
Când zic „suntem proști” mă refer la toți ăia care am votat schimbarea pe care toți o așteptăm ca niște proști. iar din noiembrie și până acum se tot demonstrează că se rotesc între ei. Și în trecut au făcut-o, dar nu am știut noi, nu aveam informația atât de rapid răspândită ca acum, cu rețelele de socializare.
Cristian a zis
N-ai zis „suntem proști”, dacă formulai așa nu mă deranja, ai zis:
„[…] Proștii înghit și laudă. […] & […] dar când văd atâția proști […]
Dorian a zis
Eu te stiu de la cristian, il urmaresc de 3-4 ani, deci s_ar putea sa judec partinitor, dar si eu sunt de parere ca jignesti generalizat cu prea multa usurinta si-i dau dreptate in cazul de fata