Ziceam acum ceva timp ca sunt nemulțumit de cei de la eMAG, de nebunia din sediul din Ploiești. După ce am rezolvat cu încărcătorul de la telefon, zilele trecute am avut iar nevoie la garanție pentru ca mouse-ul cumpărat pentru laptop acum aproape 2 ani a început sa facă probleme. In prima faza am crezut ca era problema de la versiunea de Windows pe care o aveam, dar am testat pe mai multe calculatoare si problema o aveam si pe acelea.
Am căutat de curiozitate factura de la mouse si am văzut ca am 3 ani garanție oferita de cei de la Logitech. Pentru un mouse ieftin, un mouse wireless pentru laptop chiar am rămas uimit de faptul ca am garanție atât de mult timp.
Azi am avut timp liber si m-am dus la ei, sa il duc in garantie.
După o emisiune cu un nene de la ANPC, dar si cu certificatul de garanție citit printre rânduri, m-am dus la ei fără cutie, fără niciun ambalaj. Mă așteptam sa iasă o discuție pentru ca n-am văzut nicio serie, nicio informație pe mouse, mai ales ca avea semne de uzura si nu se mai observa nimic pe el.
Am luat-o ca pe o loterie, am zis ca daca se rezolva bine, daca nu, nu. Totul a fost surprinzător de rapid, i-am pus foaia cu garanția in mana, mi-a scos acumulatorul, mi l-a înapoiat, apoi a găsit seria exact pe lângă acumulator.
Am ramas uimit cand mi-a zis ca nu sta nimeni sa imi repare rotita de la mouse si ca cel mai probabil se va inlocui cu unul nou. Dar… in maxim 15 zile.
Nu rămâne decât sa aștept cele 15 zile si sa vad cum se va soluționa problema.
Data trecuta tot prin înlocuire s-a rezolvat cu încărcătorul, sper ca si cu mouse-ul sa se rezolve la fel.
Cosmin a zis
Cel mai probabil o sa primesti unul nou. Am avut o problema asemanatoare cu un mouse (butonul de pornit/oprit facea figuri) si am mers la showroom pentru a ridica un alt produs si am zis sa iau si mouse-ul. Nu ma asteptam sa mi-l schimbe ci sa-l repare. Oricum la ce preturi au acum, nu ma mira ca nu se mai chinuie sa le repare.
Marius Cucu a zis
Eu am dat ~100 de lei pe vremea aia pe el. Sper sa-l schimbe 😛
inC a zis
sincer emag.ro mi se par suspect de seriosi…prea :))
deci am luat de la ei produse de cateva zeci de ori (am sediu in iasi) si tot timpul au fost la un nivel mai mare decat asteptarile mele 🙂 garantiile efectuate fara probleme, iar retur cand a fost cazul fara intrebari !! (altii mai pun intrebari prostesti gen: ai folosit produsul cum trebuie?de ce miroase a parfum? sau… vad ca are amprente…are cateva fire de praf…etc)
sunt firme in iasi (sigur si in tara) care fac aprovizionare marfa de la emag (electronice, electrocasnice, mobile, accesorii, etc) deci putem spune ca au si preturi corecte si chiar mici in comparatie cu altii
seriozitate, marfa buna, calitate, diversitate, mai mult decat punctuali
nota 11+
Marius Cucu a zis
Eh… la preturi intotdeauna se poate umbla… nu sunt mereu cele mai mici preturi. Poate doar daca incepi sa aduni publicitatea TV, publicitatea online, afilierea, angajatii, taxe, serviciile destul de ok, gasim pretul final.
Bimax a zis
Nu se pune problema ca doar Emag e firma serioasa. De exemplu si noi cand avem probleme cu cate o bicicleta electrica sunam furnizorul, ii spunem ce componenta avem defecta si ii trimitem clientului produsul, la fel si emag, isi suna furnizorul si il instiinteaza cu problemele aparute…
Chiar nu inteleg magazinele online care tot amana clientii in a nu le rezolva rapid garantiile caci pana la urma nu dau bani din buzunarul lor. Probabil din comoditate.
inC a zis
da ai dreptate…dar in mare parte pe piata din romania cam au preturi ok
din ce am vazut pareri despre emag.ro sunt multe si negative…inseamna ca astia din iasi is doctori-profesori :))
Alexander a zis
rotita de la mouse, eterna problema. Eu am rezolvat-o usor cumparandu-mi un mouse microsoft cu slide inteligent. Adica nu mai ai rotita ai o zona in care dai cu degetul ca si cum ar fi un touch screen. Unde mai pui ca face si zgomot de rotita daca vrei daca nu il opresti. Acu fiindca tot trebuia sa fie ceva naspa , are un cauciuc de jur imprejurul marginii mouse-ului care s-a cam ciufulit. Dracu sa le ia de mouse-uri.
In alta ordine de idei nu stiu de ce te chinui cu e-mag. Si pentru preturi si pentru serivicii apeleaza si tu la azerty, sigmanet sau mediadot.
Marius Cucu a zis
Din comoditate stau la ei. Probabil ca daca nu s-ar fi rezolvat cu vreunul din produse, mi-as fi schimbat parerea, as fi trecut la altii.
Asa cum am renuntat la mai cumpar de la PcGarage in momentul in care mi-au trimis 2 produse defecte. Sigur… le-am rezolvat pe retur, dar aveam nevoie urgent de ele.
Mie mi s-a busit click-ul pe rotita. M-am obisnuit sa deschid link-urile intr-un tab nou si folosesc ori ctrl+click stanga, ori click pe rotita de la mouse. 🙂
Alexander a zis
ah pai click-ul pe rotita clasica e pretentios rau eu am trei click-uri pe traznaia asta , sus mijloc si jos, cel de mijloc tot asa il folosesc pentru deschis linkuri intr-un nou tab si pe celelalte doua le-am setat pe copy si paste si merg de minune deocamdata.
Alin a zis
Stii ca ai foarte multe probleme cu magazinele, produsele…? Te citesc de multa vreme, mereu am gasit astfel de articole. Bine ca ai garantia inca, niciodata nu stii cand iti este buna.