În ultimii ani, mai ales după pandemie, am avut acces la tot ceea ce înseamnă industria de influenceri. Adică una este să îi vezi acasă, de la un display, una să îi vezi în mediul lor natural. În mediul în care doar cifrele contează.
Da, este o industrie groaznică. Culmea, este împachetată atât de bine încât toată lumea crede că este roz, că toată industria o duce bine. Nu știu, dar eu deși am pășit oarecum târziu printre ei, am învățat mult din experiențele anterioare.
Ca de exemplu, 7 ani de presă tradițională m-au învățat să citesc multe tâmpenii împachetate, să am contact cu fel de fel de „pițipoance bătrâne”, cele care n-aveau expunerea rețelelor sociale de astăzi.
Apoi am încercat să plec din zona asta și nah, am intrat pe altă ușă fără să vreau.
Mi se pare că industria aceasta este atât de efemeră încât azi ești, mâine poți să vorbești pe plajă de săliță. Azi te ridică în slavi, mâine nu mai ai cifre și ești dat la o parte. Și, pe lângă imaginea pe care fiecare încearcă să și-o facă mai bună… majoritatea sunt oameni OK, muncitori. Dar unul sau altul își găsește portița pentru a avea cifre.
Problema va fi atunci când rămâi într-o singură direcție și nu diversifici. Atunci intervine foamea și începi să dai din coate. Iar pe o piață mică cum e a noastră… să vedeți distracție!
Perfu a zis
Am mai ziso , in Romania sunt foarte putini influenceri reali , in rest nu e mare smecherie cum fac unii asa zis influenceri care isi cumpara trafic , abonati , like-uri ,comentarii etc …
Redoo a zis
Eh, ți-ai luat un cot în gură?
Iulian a zis
Pare un fel de reacție la ceva articolul. E normal.
ice4you a zis
L’a simtit in coaste … :)))))