Mi-a dat, într-o noapte, un cititor un mail cum că am multe link-uri rupte. Google a anunțat de ceva timp că nu îl interesează atât de mult de 404 și l-am luat și eu în seamă și-am tras un pic pe dreapta. Înainte monitorizam mult mai des, mai ales când îi pica lui Mălin găzduirea și primeam notificări. Acum mi-am făcut ceva schimbări pe aici și nu mai insist așa mult pe 404.
În plus, Broken Link Checker nu mai e actualizat de mult și rupea găzduirea. Bine, n-ar fi chiar o problemă, resurse sunt acum, dar au fost alte priorități. N-am fost eu în stare să repun meniul, dar să fac chestii de bibileală.
În fine, m-am plâns la Ionuț și mi-a găsit fork-ul cu actualizarea de Broken Link Checker. Auzisem că e pe git la Managewp, dar dacă n-am căutat atunci… am uitat de treaba asta. Pluginul actualizat e disponibil aici dacă vreți să vă faceți ordine în link-uri.
Eu am găsit o grămadă de filmulețe care nu mai sunt pe Youtube, așa că multe articole nici nu mai au sens, prin comentarii la fel. Până acum mi-a găsit vreo 500 de bucăți din peste 51000 de comentarii. Eu zic că-i bine.
Concluzia este următoarea: încercați să faceți conținut pentru platforma voastră. Repet la nesfârșit asta, dar Google a închis G+ ușor, Facebook poate să o facă mâine că tot sunt în declin, Instagram poate că închide prăvălia poimâine că tot a apărut TikTok și așa mai departe
alex a zis
Da, ai perfecta dreptate si sunt de acord sa cream continut pe o platforma controlata de noi, doar ca expunerea e mai mica. Fb ne-a bagat bete-n roate cu algoritmul lor, g+ n-a mers niciodata, twitter nu la noi.. instagram n-am :), iar tictac nici nu vreau sa aud.
Marius Cucu a zis
Nu știi ce pierzi: instastory :O
Jorjette a zis
Si noi folosim pluginul pentru identificarea linkurilor care nu mai raspund si chiar este foarte eficient. Ne usureaza foarte mult munca.
Cat despre continut, acesta trebuie sa fie bine facut si sa fie relevant fara sa se bazeze pe chestii externe.